Bekijk resultaten enquête: Zou je graag de twee opties uit Rise of Alliances in een reguliere vanilla zien?

Aantal stemmers
75. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, beide! (Doneer grondstoffen + verdedigingspunten systeem)

28 37,33%
  • Ja, alleen het doneer grondstoffen systeem

0 0%
  • Ja, alleen het verdedigingspunten systeem

40 53,33%
  • Geen van beide

7 9,33%
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 45

Discussie: Rise of Alliances functies op reguliere speelservers!

Gebruiker

Standaard

beide, want ik vind het allebei gewoon een toevoeging die het spel verbeteren.

ook zou ik graag het "forward troops" zien op reguliere servers.

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rapsodie85 Bekijk bericht
    Waarom zou je die shit willen?
    Verneukt gewoon een element van het spel.
    Hou die troep mooi op de aftreksels die RoA heten. :x

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rapsodie85 Bekijk bericht
    beide, want ik vind het allebei gewoon een toevoeging die het spel verbeteren.

Ben je helemaal ? Het spel is al genoeg verziekt, laten we nou nog iets van strategie in het spel laten, travian heeft zijn eigen basis al genoeg verraden.

Mja, standaard een cp helm geven in je eerste 10 avonturen is nog een idee?
    Maar ja, dan haal je de gelukfactor er weer af

dat zou mooi zijn! ik moet helemaal niks hebben van een geluksfactor in een strategie game, dat is toch volstrekt belachelijk!!!
    En dan zijn er wel weer andere items die duurder gaan worden in de eerste dagen.

De CP helm pas na drie weken vrijgeven is ook geen optie: dan zijn de eerste ook weer stervensduur.

Waarom niet? Het grootste bezwaar wat ik tegen die dingen is dat ze het volledige spelverloop beinvloeden. een cp helm bepaalt wie de dichtstbijzijnde 150 procent 15 croppers krijgt. En aangezien ze te verkrijgen zijn met geluk of met geld is dit geen strategie game meer. Het wordt steeds meer en meer pay2 win. dat is DE reden dat mensen stoppen...

Het feit dat het geveild kan worden is nog om het wat minder op alleen geluk te laten aankomen.

ow prachtig, nu is het niet alleen maar geluk wat het spel verziekt maar het is ook nog pay2win.

Helaas zijn het de spelers die zoveel geld hebben die dit dan verzieken voor de minder bedeelden.

Vergeet niet dat dit wel de mensen zijn die de servers draaiende houden...

Een maximum zilverprijs om mee te starten zou nog een optie zijn: gewoon nooit meer dan 2k zilver in de eerste week?
    Maar dan is het maar net wie als eerste die 2k biedt, die heeft hem dan... dus dat is ook maar een schijn-optie.

Je geeft zelf al aan waarom dit niet gaat werken.

Ik zoek graag naar oplossingen i.p.v. alleen roepen wat er fout is, dus ik hoor graag meer suggesties.

Mijn suggestie: Verwijder alle items die CP geven. Ik weet dat dit niet realistisch is omdat de server kosten betaald worden van deze items. Mijn realistische suggestie: de helmen onmogelijk maken om te vinden in de eerste 2 weken, dan beinvloeden ze de race naar de 150 procent 15 cropper in iedergeval niet meer.
    Laatst gewijzigd door vrede : 05-04-2017 om 15:24
    Server 1: Absolute ZERO!

Gebruiker

Standaard

Gewoon die hele veilingen en avonturen afschaffen. Klaar.
    De contributiebonus voor de alliantie is goed genoeg, samen met natuurlijk het nieuwe def-systeem.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker

Standaard

ik heb die roa servers nooit gespeeld, dus ben er niet bekend mee.

dat verdedigings-systeem lijkt me een goed idee.

die andere aanpassing lijkt me echt geen goed idee. een systeem waar je grote, sterke allianties voordelen geeft tov kleine gezellige allianties mag er echt niet komen.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Gewoon die hele veilingen en avonturen afschaffen. Klaar.
    De contributiebonus voor de alliantie is goed genoeg, samen met natuurlijk het nieuwe def-systeem.
    goed idee, maar wie gaat er dan de servers waar travian op draait betalen?
    Contributie systeem moedigt massa ally's aan, daar hebben we niet genoeg spelers meer voor.
    Server 1: Absolute ZERO!

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Over de aanpassingen:
    -Een nieuw design, helemaal prima! Travian is niet meer wat het is geweest en moet echt veranderen, wil je de servers weer vol krijgen. Misschien spreekt het nieuwe design een nieuwe generatie spelers aan.
    -RoA toevoegingen: Heeft Travian Games dat niet eerder toe willen voegen? Alleen destijds met het troepen doorsturen. In ieder geval wel goed dat er nu wel om feedback wordt gevraagd, ware het niet dat er al wordt gezegd dat de servers "klaar staan". Dus dingen worden ontwikkeld en pas na het ontwikkelen wordt er feedback gevraagd? Lijkt me dat het dan sowieso wordt toegevoegd, zelfs als de feedback slecht is.

Hou die aanpassingen lekker daar. Je bent nu spelers aan het vragen over systemen waarvan de meerderheid van de spelers geen benul heeft wat het is. De magere uitleg erbij ook, sterker nog, dit topic is begonnen zónder uitleg. Natuurlijk wil ik wel wat grondstoffen geven om sneller de trainen. Maar hoe groot is die bonus? Wat moet je betalen? Ligt het aan de hoeveelheid spelers (ik lees iets over kleinere spelers die dan ook iets bijdragen oid.). Zorgt dit voor grotere allianties? Wat voor impact heeft het waarschijnlijk op het spel?

In plaats van zoiets toe te lichten, wordt er gezegd: Jullie kunnen sneller trainen in ruil voor grondstoffen. Als je het op deze manier brengt, natuurlijk wil iedereen dat (aan de stemming te zien: gelukkig trapt niet iedereen in deze verkooptechnieken. -Edit- voor de duidelijkheid: als je kijkt naar de spelers die het gs doneer systeem níet willen, de onderste 2 opties, dan is dit nog steeds een grote meerderheid).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Oke?
    Punt 1: Mensen die op delete staan kan je niet aanvallen? Dit is onwijs makkelijk te misbruiken. Ga op delete, je kan geen aanval ontvangen, verwijder je delete en klaar.
    Is trouwens wel zo met de vakantie-modus. Waardeloos. Ik krijg zelfs mailtjes van spelers die "op vakantie" zijn, in de zin van "haha, je kan me lekker niet aanvallen". Ergens in de nacht verloopt de modus, worden er weer wachtrijen aangezet, en spring je weer op vakantiemodus voordat iemand doorhad dat je even uit de modus was. Leuk spelen zo! Haal die functie er direct uit aub, als je toch bezig bent.

Enige aanpassing, deffpunten voor de verdedigende legers en niet voor de verdedigers, kan ik me iets bij voorstellen. Leuk, geeft de spelers meer waardering voor hun werk.
    Laatst gewijzigd door Thinky : 06-04-2017 om 02:46
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Gebruiker

Standaard

Je kan geen troepen trainen als je op vakantiemodus staat. Je kan ook geen bouwopdrachten aan hebben en ook geen aanvallen hebben laten lopen. Dus zo veel voordeel geeft vakantiemodus dus niet.

Gebruiker

Standaard

Weet niet of het inmiddels al aangepast is, maar een tijd terug liepen wachtrijen in barak/stal/wp gewoon door in vakantiemodus.

Gebruiker

Standaard

Je hebt gelijk, sorry:
    • Er zijn geen uitgaande troepen.
    • Er zijn geen inkomende troepen.
    • Er zijn geen versterkingen actief van andere spelers.
    • Er zijn geen versterkingen actief in je dorp(en).
    • Je bent niet in het bezit van een wereldwonder.
    • Je bent niet in het bezit van een artefact.
    • Je hebt geen beginnersbescherming actief.
    • Er zijn geen troepen in je vallen
    • Je account is niet in verwijdering.

Regels voor berichten