Pagina 6 van 30 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 297

Discussie: Oorlogstopic: The Purge vs Vultures!

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    In het kort:
    Ik zeg helemaal niet dat ThePurge overrated is. Ik bekritiseer gewoon hun uitspraken over het simmen van andere allianties, terwijl ze het zelf lang hebben gedaan, met als gevolg dat ze weinig artefacten hebben. En nee, ik zeg niet dat andere allianties het beter hebben gedaan.
    Dan ben ik het nu met je eens
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pantzer Bekijk bericht
    Dat ze minder artes hebben dan een TNS lijkt me logisch. Wij, (Hunger), liggen in hun rug, waardoor kleine artes veel moeilijker waren. TNS heeft dit probleem niet echt. TNS heeft ten eerste al meer leden, en daarnaast ook nog eens een samenwerking met TTE, wat hun eigenlijk gewestdominantie geeft.
    TTE zijn de leden die zijn overgebleven uit de allianties die we weg hebben gewerkt: DA en Q, dat moet wel gezegd worden. Omdat we daar vrij snel mee zijn begonnen, leek dat niet zoveel. Of er nu een samenwerking is of niet, je kunt niet met een vingertje wijzen dat wij 1 van de allianties zijn die 100 dagen niks heeft gedaan.

Ons vroeg opruimen van andere allianties geeft ons gewest dominantie, niet 1 of ander verbondje wat we wel of niet zouden hebben.
    Laatst gewijzigd door Thinky : 05-04-2017 om 13:11
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Gebruiker

Standaard

Oke, gezeur mag ophouden...

Purge faalt gewoon, wat het alleen maar leuk maakt. Nu zal het iig geen eenzijdige oorlog worden.

Liever 2 falende allianties met een leuke oorlog, dan dat het bij 1 kant allemaal perfect is en er een walkover komt.

En gaan!!
    Laatst gewijzigd door jawattus : 05-04-2017 om 13:19

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

Ik speelde tot aan de artefacten niet, dus kan daar niet echter over meespreken.

Wat doen je dan al de gehele tijd in dit topic? Het gaat je alleen maar om de preartes tot nu toe

Nee, dit zeg ik niet omdat ik enkel in ThePurge zit. Puntje bij paaltje, ook al hebben we weinig gedaan is dat nogsteeds meer dan de rest van de allianties heeft gedaan I.M.O!
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Gebruiker

Standaard

Dus je hebt geen veeg deze server, wat heb je dan wel?
    De meeste dorpjes biatch!
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk bericht
    Wat doen je dan al de gehele tijd in dit topic? Het gaat je alleen maar om de preartes tot nu toe

Nee, dit zeg ik niet omdat ik enkel in ThePurge zit. Puntje bij paaltje, ook al hebben we weinig gedaan is dat nogsteeds meer dan de rest van de allianties heeft gedaan I.M.O!
    Tja het is wat ik hoor en nu zie eh Daan. Als ik fout zit mag je dat ook gewoon zeggen, het is maar deels een mening/kritiek over jullie uitspraken over dat andere allianties simmen. Het is ook niet omdat je weinig doet en dat dat alsnog meer is dan de rest, dat dat goed genoeg is. Als je als alliantie helemaal alleen zit in een gewest en je doet niets, is dat voordelig.
    Ik zie alleen dat jullie veel gesimd hebben tot nu toe, en nog steeds 2 grote concurrenten binnen het gewest hebben die best goede artefacten hebben meegenomen. Tenzij jullie er mee samenwerken, hebben jullie t op dat vlak slecht aangepakt, omdat jullie hierdoor minder artefacten hebben.
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Tja het is wat ik hoor en nu zie eh Daan. Als ik fout zit mag je dat ook gewoon zeggen, het is maar deels een mening/kritiek over jullie uitspraken over dat andere allianties simmen. Het is ook niet omdat je weinig doet en dat dat alsnog meer is dan de rest, dat dat goed genoeg is. Als je als alliantie helemaal alleen zit in een gewest en je doet niets, is dat voordelig.
    Ik zie alleen dat jullie veel gesimd hebben tot nu toe, en nog steeds 2 grote concurrenten binnen het gewest hebben die best goede artefacten hebben meegenomen. Tenzij jullie er mee samenwerken, hebben jullie t op dat vlak slecht aangepakt, omdat jullie hierdoor minder artefacten hebben.
    Heb je helemaal gelijk in. Actie van voor de arties op vultures heeft er alleen voor gezorgd dat we nu op vultures moeten. Zij kwamen namelijk met een aanvalsactie op ons als reactie.

Gebruiker Daan's schermafbeelding

Standaard

"What people don't realize is that professionals are sensational because of the fundamentals." ~Barry Larkin
    League of Losers: 2Fast4u / Saintz S4: Hieronimix / Solid S4: The Universe / Worstman S5: Slager / Popcorn S1: The Conjuring / Find Muck S3: Normaal / Frozen NLX: Elsa / Midgets S4: Hupsakee & Mr. Levenstein / The Purge S5: Kayako Saeki /

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawattus Bekijk bericht
    Heb je helemaal gelijk in. Actie van voor de arties op vultures heeft er alleen voor gezorgd dat we nu op vultures moeten. Zij kwamen namelijk met een aanvalsactie op ons als reactie.
    Dat je dat een actie durft te noemen

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rain Drop Bekijk bericht
    Dat je dat een actie durft te noemen
    Was zeker een actie, of het veel deed is iets anders.

Pagina 6 van 30 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten