Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 95

Discussie: Weerwolven #102 - Otterman

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

De drie buitengesloten spelers zaten te overleggen wat ze zouden doen, op een bepaald moment kwamen ze tot een conclusie. Ze melden dat het tuinhuisje open zouden doen en dus deden ze dit. Iedereen liep er uit met een slecht humeur, zo ook degene die ze moesten hebben en zodra Briantje2 iets uit de groep kwam steken ze 'm samen neer met een Zweede kookmessen.

Samenvatting:
    Briantje2 de gewone burger is dood.

Deadline nacht 3: 29 maart 2017 22:00
    Desert Fox
    S4: Bloem

Standaard

@Tollie: Bij rollen die in leven blijven als ze worden aangevallen is het JUIST de bedoeling om NIET je rol publiekelijk te claimen. Door 'm publiekelijk te claimen weten de weerwolven dat ze jou niet moeten aanvallen, en wordt je rol nutteloos. Dat doe je nu al 2 potten op rij.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Laat mij lekker spelen zoals ik wil. Misschien bluf ik wel.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Iedereen werd weer wakker na verschrikkelijke dagen maar het zou niet op houden.
    Normaal gezien zou cet cool liefdesliedjes zingen maar deze ochtend niet, hij was grotendeels opgegeten...

Samenvatting:
    Cupido Cet cool is dood.

Deadline vrijdag 31 maart 17:30

(vanwege een bezigheid ben ik vrijdag 18:00 tot zaterdag begin van de avond weg). Indien er voor de deadline niet duidelijk is wie er gelyncht wordt zal die dus noodgedwongen verlengt worden. Excuses voor het ongemak.
    Laatst gewijzigd door Otterman : 29-03-2017 om 21:25
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

We hebben dus een koppeltje? Wie wist er dat Cet Cool cupido was? Het lijkt me heel sterk dat Cet Cool een random target was. Cupido is in zekere zin een betrouwbare burger. Of zou er een wolf in het koppel zitten die cupido eruit wilde hebben?

Heintje, let erop dat je niet de verkeerde vertrouwt. Sommige claims zijn best makkelijk te maken. Ook de dorpsgek die mogelijk met niemand zijn info heeft gedeeld, kan door een wolf gebruikt worden. Simpel doen alsof jij een van de mensen bent die bekeken is.

Ik volg Heintje met mijn stem.

Gebruiker

Standaard

hmm, zeer jammer dit maar was wel te verwachten.

Ik wens de burgers nog veel succes en hoop dat jullie et snel door gaan krijgen

Standaard

Ik ben Ooggetuige. Ik stem op Bier de Weerwolf.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Bier....

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

We gaan het zien dan Bier, van Bier ook geen claim binnen gekregen dus hij lijkt mij een prima target.

Oud lid van: MAGNOX, IJsberen, BvB, Valkyrion

Gebruiker

Standaard

Voor mij dus ook geen moeilijke keuze, Bier

Regels voor berichten