Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 95

Discussie: Weerwolven #102 - Otterman

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tetmiera Bekijk bericht
    Hhmmm mijn eerste vraag is. Waarom deze 3.

Ten tweede hier is nog niet veel over te zeggen. Als er een wolf in ons drieën zit en deze wouden iemand van in de groep doden dan lukt het ook niet. Dus waarom deze drie ben ik wel heel nieuwsgierig naar.
    Ik zou zeggen dat een wolf die iemand aanvalt, terwijl andere wolven opgesloten zijn, nog steeds een slachtoffer kan maken, zolang target niet opgesloten is. Stel Heintje was aangevallen, was dat in theorie gelukt. En ik neem aan dat heintje wel een afweging heeft gemaakt.
    Vraag is trouwens niet waarom deze 3, maar waarom deze 2. Dorpswacht kan zichzelf niet opsluiten toch?

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Dat is correct, anders stond het er bij
    Tweede & derde vraag:
    - Konden de wolven ervoor kiezen niet aan te vallen, of maken ze per se altijd een slachtoffer?
    - Zo ja, konden ze dan enkel iemand uit de onopgesloten groep killen of ook iemand erbuiten?

Oud lid van: MAGNOX, IJsberen, BvB, Valkyrion

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

@Dominique ow ja klopt twee..

Tweede vraag weet ik niet.

Derde vraag wel. Die staat al beantwoord in de post dat als wij (boon en ik) een actie hadden of hebben dit geen effect heeft op de opgesloten groep.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Tweede & derde vraag:
    - Konden de wolven ervoor kiezen niet aan te vallen, of maken ze per se altijd een slachtoffer?
    - Zo ja, konden ze dan enkel iemand uit de onopgesloten groep killen of ook iemand erbuiten?
    - Alle weerwolven moeten altijd aanvallen, als ze dit niet doen krijgen ze een waarschuwing.
    - Alleen de drie die buitengesloten zijn konden en kunnen acties doen die ook effect hebben op degene die buitengesloten zijn.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    - Alle weerwolven moeten altijd aanvallen, als ze dit niet doen krijgen ze een waarschuwing.
    - Alleen de drie die buitengesloten zijn konden en kunnen acties doen die ook effect hebben op degene die buitengesloten zijn.
    Daaruitvolgend kan ik dus vaststellen dat Boon en tetmiera zo op het oog geen wolven zijn?

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

In het geval van jouw stelling: Indien één van hun is een weerwolf is of beide en zij hebben vannacht iemand aangevallen die opgesloten is, dan gaat die actie dus niet door. De actie gaat alleen door als een weerwolf dus door de dorpswacht één van de drie buiten gesloten is EN iemand van die drie die buiten staande aanvalt.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Standaard

Ok, helder.

Das dus mooi balen, mijn actie levert weinig info op. Boon/tetmiera hebben jullie enig idee op wie we kunnen stemmen?

Ik zet voor nu mijn stem op de inactieve (?) Briantje2

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Het is niet helemaal voor niets. Jij bent nu in iedergeval bewezen.

Ik ga met je mee op briantje2.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Sorry, is mijn eerste keer met dit spelletje maar werd me verteld meer actief te zijn hier dus hier ben ik weer

Maar ik zeg de andere persoon die buiten 1 klein berichtje ook niks had gezegd Abdul :S

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

Hmm, ik heb iig geen info, maar deze actie helpt ons wel wat verder
    Nog geen info gekregen heintje? Voorlopig ga ik mee op briantje2 #makschaapje
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Regels voor berichten