Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 65

Discussie: Gerke's Story over Exterminator, what happened?

Gebruiker Poenix Horse's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Beperkte Bekijk bericht
    Geen idee wie jij bent lieverd, maar als je jou ally/jezelf hier achter wilt gaan verschuilen door te doen alsof mijn niet fairspel, waar ik het met je eens ben hoor daar niet van, gelijk staat aan zo iets.
    Ik vind het helemaal prima dat je lekker proxies gebruikt, maar ga niet piepen naar Beter toe omdat zij niet aan "fairplay" doen.

Wie bepaalt die fairplay regels dan? Jij?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poenix Horse Bekijk bericht
    Ik vind het helemaal prima dat je lekker proxies gebruikt, maar ga niet piepen naar Beter toe omdat zij niet aan "fairplay" doen.

Ik denk dat daar uit eindelijk MH over beslist, buiten dat zitten er ook genoeg proxy's bij Beter. en de fairplay ? spies gebruiken om meerder accounts om zeep te helpen om zo "Beter" uit te komen, ze voelen zich toch ook "beter" als Ts claim de artes dan op een fair way en niet doormiddel van een spy account te laten infiltreren het WW verandere en alle def laten weg sturen om zo zonder tegenslag het arte mee te kunnen nemen.

Gebruiker

Standaard

Kastanje richtte zich vanmiddag tot ons account en daar heb ik het volgende geantwoord.

Hoi,

Ik weet niet hoe jij 'eerlijk' definieert maar loyaliteit is beslissend.

Als je leden toelaat in je alliantie waarvan je niet weet wie er speelt, gaat dat mij niet aan. Wij hebben om die reden Exterminator niet toegelaten. Ik kan alleen voor mijn eigen beslissingen rekenschap afgeven. Dat hoef ik niet te doen maar dat wil ik best.

Jullie dachten daar mee te winnen waarschijnlijk maar je haalde er de bekende trojaanse troepen mee in huis. Dat was niet mijn opzet, daar heb ik ook niks mee te maken dat plan ik niet.

Als die spelers dan onderling ruzie krijgen, elkaar van het account gooien en als alle duals tegen de eigenaar willen spelen is dat ook niet aan mij. Ik ben gekend in een aantal besluiten en kan naar eer en geweten zeggen dat ik nergens om heb gevraagd qua artefacten. Echter als me wordt aangeboden of ik die op wil halen ben ik de beroerdste niet. In mijn ogen hoort loyaliteit ook bij het spel. Ze hadden jou ook kunnen vragen die op te pikken maar jij gaf niet thuis en was dus te laat.
    Opnieuw beschouw ik dat niet als mijn probleem dat ligt aan jou en Exterminator.

Het is natuurlijk wat zuur voor jullie dat het zo gaat maar het hoort bij het spel.
    Het doet niks af aan ons spelplezier. In de chat kan je lezen dat Gerke toegeeft dat hij ook een spy bij ons had en we weten er nog meer. Daar dealen we mee.
    Het is niet anders.

Het is de keuze van Gerke geweest om samen te werken met de Vogels en ons daarmee als tegenstander te kiezen. Je kan achteraf zeggen dat niet iedereen het eens was met die keuze en dat hij de foute mensen vertrouwde. Ik op mijn beurt geloofde hem op zijn woord dat hij liever met ons dan met de Vogels samen speelde (zie chat voor bewijs) maar dat betekent niet dat ik hem van vuil spel beticht. Hij mag zich tegen mij ook anders voordoen en niet inlichten van veranderingen. Zoals gezegd.. het is altijd een kwestie van loyaliteit.

Groeten, Els

Gebruiker

Standaard

Speler van Beter, knul?

On Topic:

Heul triest van Yannick, ik hoop dat Beter enigszins respect toont en de artes teruggeeft. Maar zoals vele heb ik hier een hard hoofd in.

Gaat dit "weer" zo'n zeurvert worden?

Als dit zo doorgaat weet ik haast wel zeker dat dit mijn laatste zeurvert is.
    Thanks boy's en girls (en met name Yannick in dit verhaal) voor "dit". Spelletje plezier = gone
    Jij je zin ^^
    Berry, vandaag 13.45

Nlx ~ Blinde Vink ~ Vreemde Vogels "17
    Rotzakje!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkweazle Bekijk bericht
    Speler van Beter, knul?

On Topic:

Heul triest van Yannick, ik hoop dat Beter enigszins respect toont en de artes teruggeeft. Maar zoals vele heb ik hier een hard hoofd in.

Gaat dit "weer" zo'n zeurvert worden?

Als dit zo doorgaat weet ik haast wel zeker dat dit mijn laatste zeurvert is.
    Thanks boy's en girls (en met name Yannick in dit verhaal) voor "dit". Spelletje plezier = gone
    Zeker Beter. TS'er zeker?

Gebruiker

Standaard

Echt mooi dit allemaal. Travian de schuld geven dat ze spelers weg jagen. Maar weet zeker dat door zulke zaken er veel meer spelers weg gaan. keer op keer het zeflde op de nederlandse speed. Waarom kan het op andere buitenlandse server wel normaal gaan zonder zoveel geklaag en gejank en met veel meer eerlijkheid en respect.

Gebruiker

Standaard

Speler uit beter hier ! wat beter vandaag heeft gedaan echt zielig .. wij denken er sterk overna om deze ally te verlaten met een select groepje want dit is echt zielig , En dan nog fun erover maken in jullie ally chat BAH BAH

Gebruiker

Standaard

Zeker Beter. TS'er zeker?
    Anders kijk je even in me handtekeningetje

Ik bekijk dit vanaf de zijlijn, maar deel toch super graag mijn mening .
    Jij je zin ^^
    Berry, vandaag 13.45

Nlx ~ Blinde Vink ~ Vreemde Vogels "17
    Rotzakje!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkweazle Bekijk bericht
    Anders kijk je even in me handtekeningetje

Ik bekijk dit vanaf de zijlijn, maar deel toch super graag mijn mening .
    Vanaf de zijlijn? Je had toch een bondje met TS?

Standaard

Vanaf de zijlijn? Je had toch een bondje met TS?
    Een bond is wel iets heel anders dan een TS'er zijn. ook zijn er grote verschillen tussen een NAV en een ALLY.
    Laatst gewijzigd door Justin : 15-03-2017 om 23:21 Reden: foutje
    NLX: Well Played, Porygon, The Wall, Stuntkip, Womanizer, Donderwolk
    NOX: Double Dutch 2x, Marvel, Harley quinn

Regels voor berichten