Weergegeven resultaten: 1 tot 2 van 2

Discussie: Hoe een cropper bouwen en dorpen functie

Gebruiker Ask Tiger's schermafbeelding

Standaard Hoe een cropper bouwen en dorpen functie

Hey
    Ik ben begonnen op server nl1 en ik wil mijn volgend dorp een 9 of 15 cropper maken, maar heb een aantal vragen. Ik heb momenteel een residentie, maar zou een palijs beter zijn?
    Vanaf wanneer maak ik mijn cropper een hoofdorp.
    Hou bouw ik mijn cropper uit? bepaalde gebouwen?
    Maak ik zelf legers in mijn cropper of maak ik een dorp dat troepen maakt en stuur het naar mijn cropper dorp.
    Ik had ergens gelezen elk dorp heeft een functie, (aanval,verdediging en grondstoffen)

Sorry voor de warboel van vragen.

Mvg
    hey

Support Supp_Doom's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ask Tiger Bekijk bericht
    Hey
    Ik ben begonnen op server nl1 en ik wil mijn volgend dorp een 9 of 15 cropper maken, maar heb een aantal vragen. Ik heb momenteel een residentie, maar zou een palijs beter zijn?
    Vanaf wanneer maak ik mijn cropper een hoofdorp.
    Hou bouw ik mijn cropper uit? bepaalde gebouwen?
    Maak ik zelf legers in mijn cropper of maak ik een dorp dat troepen maakt en stuur het naar mijn cropper dorp.
    Ik had ergens gelezen elk dorp heeft een functie, (aanval,verdediging en grondstoffen)

Sorry voor de warboel van vragen.

Mvg

Ik denk dat dit een goede handleiding voor je zal zijn ^^ Deze gaat specifiek over de verdeling van je dorpen en het uitbouwen van je hoofddorp. Wat je hierin over je HD zal lezen is dat spelers het geproduceerde graan npc'en naar grondstoffen voor meer graanveldjes. Indien je zonder, of met weinig, goud speelt zou ik je aan willen raden om een 9crop te pakken, of pas als 4e/5e dorp een 15 cropper te nemen. Op die manier hoef je minder goud te gebruiken. Maar dit is een persoonlijke inschatting, er zijn meerdere manieren om Travian te spelen

Wat betreft je HD-switch. Als je het vroeg doet weet je in elk geval zeker dat het dorp niet over wordt genomen maar een paleis is wel duur, dus je zou ook eerst met een residentie een nieuw dorpje kunnen stichten. Je hebt echter wel ALTIJD een paleis nodig om van hoofddorp te wisselen. Het is overigens ook zo dat je hoofddorp het enige dorp is waar je veldjes boven niveau 10 kunnen groeien dus houd daar rekening mee

Met vriendelijke groet,

Support Doom
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 11-07-2017 om 22:09

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Regels voor berichten