Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 244

Discussie: Weerwolven #101 - Abdul

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Nice! Wolfje eruit

Oud lid van: MAGNOX, IJsberen, BvB, Valkyrion

Gebruiker

Standaard

Nadat er de vorige dag een verrader gevonden was, werd het weer rustig in het dorp. Er gebeurde weinig. De burgemeester rookte lekker een pijp bij het kampvuur, de burgers waren moppen aan het tappen en ver weg was iemand zijn zangkunsten aan het uiten. Het leek wel op het typisch plaatje aan het einde van ieder stripboek van Asterix en Obelix, zo idyllisch zag het er uit. Maar niets is wat het lijkt. Ondergronds gebeurden er veel dingen, maar er kwam weinig naar boven. Iedereen zat lekker van het leven te genieten!

Samenvatting nacht 2:
    Er zijn geen doden gevallen.

Deadline dag 2: Dinsdag 14 februari 22:00

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Geen doden door de weerwolf/weerwolven, dat is altijd fijn

Iemand die vannacht nog wat informatie heeft kunnen ontvangen of zullen we het moeten doen met wat er allemaal ervoor is gezegd.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Standaard

Geen doden is altijd nice.

Ik zou wel weer vragen aan iedereen om gewoon meteen een stem uit te brengen, zodat we daar wat mee kunnen, in plaats van allemaal maar de kat uit de boom te kijken. Als je al vroeg ziet dat je op lynch komt te staan, kun je misschien nog meer informatie bieden, en daarmee anderen overhalen om hun stem te wijzigen, waarna we misschien nog een doordachte keuze kunnen maken. Als iedereen maar wacht op het allerlaatste moment, dan kunnen we er niets meer mee.

Mijn stem gaat terug op Tollie, omdat ik het nog steeds verdacht vindt hoe stil hij is.
    Laatst gewijzigd door Thels : 14-02-2017 om 18:27
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Ik stem op Heintje. Het feit dat er geen doden zijn vannacht kan wel eens door mij komen, maar kan dat niet met 100% zekerheid zeggen

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Wat zegt het grote boek over de legendes met betrekking tot het mogelijk redden van een slachtoffer? Is dat het werk van der engelen of zijn er ook andere begaafden die dat teweeg kunnen brengen?

Ik kan het me trouwens niet voor me zien dat Heintje de wolf is, zou je hier meer uitleg over kunnen geven?
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Naast dat ik weinig gemerkt heb vannacht, geloof ik wel dat Tollie de mogelijke reden is voor geen slachtoffer.

Aangezien wolven flink wat impact hadden kunnen hebben op de vorige lynch, en dit niet gebeurd is. Verwacht ik dat we de wolven onder de stillere moeten zoeken.

Als ik dan kijk naar de hoeveelheid reacties en bijdragen kom ik ook bij Boon uit.
    Laatst gewijzigd door 123berber : 12-02-2017 om 16:06

fan

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Boon, aangezien ik hem ook stil vind.
    Laatst gewijzigd door Legioen : 13-02-2017 om 18:26
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

Boon ook zelfde redenering ^^
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

Als er een schaap over de dam is..

Ik vond het vorige lynch niet nodig om mijn stem te veranderen, gezien Bounty toch al op lynch stond.

Gezien er geen doden zijn, ga ik er van uit dat er vast wel informatie is waardoor we een goed overwogen verdachte kunnen lynchen.
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten