Pagina 6 van 25 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 244

Discussie: Weerwolven #101 - Abdul

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

Goed begin
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Schouderklopje voor Legioen, ghosttrol en mezelf
    Die kun je doortrekken naar Bier, die met zijn stemintrek de doorslag gaf.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Die kun je doortrekken naar Bier, die met zijn stemintrek de doorslag gaf.
    Bier stemde op Legioen, de drie die ik noem stemde op de wolf.
    Zo werkt het spel, gaat niet om het intrekken van stemmen, maar op wie je stemt.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Standaard

Het stond 3:3 tussen jou en Bounty. Door zijn stem in te trekken, zorgde hij ervoor dat Bounty doodging. Als hij een medewolf was, had ie dat vast niet gedaan.

Daarnaast stemde jij pas laat op Bounty, toen jij zelf al redelijk wat stemmen had, en Bounty daarnaast degene was met de meeste stemmen, dus dat was meer een zelfreddingsactie.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Het stond 3:3 tussen jou en Bounty. Door zijn stem in te trekken, zorgde hij ervoor dat Bounty doodging. Als hij een medewolf was, had ie dat vast niet gedaan.

Daarnaast stemde jij pas laat op Bounty, toen jij zelf al redelijk wat stemmen had, en Bounty daarnaast degene was met de meeste stemmen, dus dat was meer een zelfreddingsactie.
    Als we op die redenatie gaan denken maakt dat jou verdacht aangezien jij mij steeds wilde lynchen. Zelfs toen ik mijn mening gaf en mijn twee stemmen gaf. Je bleef door zeuren over vage informatie en dat ik eerst niet wilde stemmen. Dat terwijl Bountyhunter geen informatie gaf en niet stemde. Dit heb ik eerder al aangegeven, hier heb je ook niet op gereageerd.

Over waarom ik Bounty heb gestemd, heb ik aangegeven, zoals je nog steeds kunt lezen. Geen activiteit en daardoor geen informatie. Jouw argumentatie over dat het hoofdzakelijk een zelf reddingsactie was klopt daardoor ook niet. Vooral omdat ik op dat moment maar twee stemmen tegen had, Bounty had één stem van Legioen. Meerdere hadden één stem om te lynchen. Dus die argumentatie klopt ook niet.

Misschien moet je je minder focussen op anderen, en meer op jezelf. Want het verdacht koppig stemmen en het opnoemen van onjuiste informatie maakt je positie er niet echt sterker op.
    Laatst gewijzigd door Otterman : 10-02-2017 om 12:04
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Mijn analyse van de lynch:

Ghosttrol - gaf Bounty Hunter de laatste lynchstem en is dus in mijn ogen ook de meest betrouwbare speler op dit moment.
    Otterman - gaf een tweede stem aan een wolf, het lijkt me nogal onlogisch als hij geen burger zou zijn.
    123berber - stemde op ghosttrol, wat hem iets verdachter maakt aangezien dat ghosttrol hielp met een wolf te lynchen.
    Heintje - gedraagt zich nogal stil.
    Legioen - heeft meegeholpen om een wolf te lynchen (natuurlijk zegt één willekeurige stem niet zoveel als dat je iemand een tweede of derde stem zou geven, maar het spreekt wel in mijn voordeel).
    BobDeBouwer - aangezien hij iemand durft aan te vallen denk ik dat hij meer kans heeft om burger te zijn dan wolf, ik heb het gevoel dat de wolven in dit potje zich eerder stil houden.
    Tollie - maakte een opmerking over dat hij zeker weet dat we de variant hardcore of extreem spelen, betekent dit dat hij een rol heeft die bij één van die twee varianten hoort? Voor de rest is hij stil.
    Tetmiera - misschien een verhoogde kans om weerwolf te zijn omdat Dominique vannacht is gestorven en omdat ze redelijk stil is, maar dat is dan ook alles wat ik verdacht aan haar kan vinden.
    Thels - ondanks dat ik zijn stem begrijp omdat otterman wachtte met stemmen vind ik het toch maar verdacht (misschien goedkoop excuus om zo otterman een extra stem te geven?).
    Bier - aangezien dat hij indirect ervoor zorgde dat Bounty Hunter werd gelyncht lijkt het me waarschijnlijk dat hij burger is, alhoewel ik niet begrijp waarom hij dan niet op Bounty Hunter stemt terwijl het duidelijk was dat de lynch tussen Otterman of Bounty Hunter zou gaan.
    Boon - houdt zich ook stil, waardoor ik hem iets verdachter vind.

Ik heb het gevoel dat de wolvengroep niet zo groot of actief is, de lynch was makkelijk beïnvloedbaar tot op het laatste moment en toch hadden ze die kans niet gepakt. Of blijven ze bewust zo stil om niet op te vallen? Waarschijnlijk zitten de wolven tussen de meer stillere spelers.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Je vergeet jezelf Legioen. Wat vind je van jezelf de 1e dag?

Gebruiker

Standaard

@legioen, zodat hij zich eventueel nog kon verweren waar eventueel anderen het weer gelijk konden trekken als Bounty Hunter met iets nuttigs kwam. Immers ik was nadat ik had gestemd rest van de avond afwezig.

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tollie Bekijk bericht
    Je vergeet jezelf Legioen. Wat vind je van jezelf de 1e dag?
    als hij een weerwolf was dan had hij sws niet op bountyhunter gestemd dus ik zou hem gewoon vertrouwen
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk ben ik mezelf niet vergeten! Daarvoor schrijf ik die hele analyse ook, zodat ik eindelijk eens iets over mezelf kan zeggen!
    Maar aangezien je het zo lief vraagt zal ik het nog eens herhalen:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Legioen - heeft meegeholpen om een wolf te lynchen (natuurlijk zegt één willekeurige stem niet zoveel als dat je iemand een tweede of derde stem zou geven, maar het spreekt wel in mijn voordeel).
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Pagina 6 van 25 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten