Pagina 5 van 25 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 244

Discussie: Weerwolven #101 - Abdul

Standaard

Door onzin uit te kramen zoals dat ik niet kan lezen doe je mij niet bepaald bevorderen om van mening te veranderen.

Je gaf een reden, maar die reden is voor ons niet helpvol. Beeld je in dat iedereen de hele dag gaat zitten wachten met stemmen, en dat we dan met zijn allen in het laatste half uurtje nog even die stemmen eruit pompen? Dat is gewoon chaos, en de enigen die daarvan profiteren zijn de weerwolven. Vandaar dat je mijn stem hebt verdiend.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Dat jij niet door de regels kan lezen, ligt dan niet aan mij.

Tevens heeft Bountyhunter nog geen enkele bijdrage kunnen leveren en toch stem je niet op hem. Dat kun je ook als verdacht zien. Sowieso als ik gelyncht wordt onder deze redenen ben je of een hele simpele burger (sorry maar true) of een sluwe wolf. Maar dan merkt men dat snel genoeg als ik gelyncht wordt
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Door onzin uit te kramen zoals dat ik niet kan lezen doe je mij niet bepaald bevorderen om van mening te veranderen.

Je gaf een reden, maar die reden is voor ons niet helpvol. Beeld je in dat iedereen de hele dag gaat zitten wachten met stemmen, en dat we dan met zijn allen in het laatste half uurtje nog even die stemmen eruit pompen? Dat is gewoon chaos, en de enigen die daarvan profiteren zijn de weerwolven. Vandaar dat je mijn stem hebt verdiend.
    die chaos is er toch wel, aangezien niemand info heeft en iedereen dus maar random beschuldigingen geeft en ook niemand zich echt goed aan het verdedigen is (of kunnen zichzelf niet verdedigen)
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker

Standaard

Stemwijziging: Otterman naar Legioen.

Niet dat we veel wijzer worden, maar voorlopig wil ik Otterman nog een kans gunnen.

Gebruiker

Standaard

Dus bountyhunter op lynch nu? Inputs?

Gebruiker

Standaard

Kennelijk (ik heb niet nageteld).
    Ik verwacht (helaas) geen inputs meer zo kort voor de deadline.

Gebruiker

Standaard

Nadat Dominique87 weg was gestemd uit het dorp, bleef de onrust. Was dit nou wel een goede actie? Was zij nou degene die de wagen had doen wankelen? Lang tijd om erover na te denken was er echter niet. Er kwam opstand in het volk over een andere kwestie. Een aantal attributen was gestolen van een andere wagen. Wie was het gedaan? Onder leiding van de toen geïnstalleerde burgemeester 123berber werd gekozen uit twee kandidaten: Otterman en Bounty Hunter. Uiteindelijk werd gekozen voor de laatste, en die bekende daarna ook zijn zonden. Uit het volk kwam een gejuich op: we hebben een verrader gevonden!

Samenvatting dag 1:
    123berber wordt de Burgemeester
    Bounty Hunter, de gewone weerwolf, wordt gelyncht.

Deadline nacht 2: zaterdag 11 februari 22:00

P.S.: top om zulke mooie discussies te zien! Oude weerwolven tijden herleven op het forum

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ondanks de randomheid van deze stemming heeft het een goede uitkomst. Top. Welterusten iedereen.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Nou gelukkig pakte dit goed uit. Hopelijk volgende dag iets minder random .

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Schouderklopje voor Legioen, ghosttrol en mezelf
    Desert Fox
    S4: Bloem

Pagina 5 van 25 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten