Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 15232425
Weergegeven resultaten: 241 tot 244 van 244

Discussie: Weerwolven #101 - Abdul

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Leuk potje, als ik nog één lynch had overleefd had ik nog gewonnen ook!

Ik had ergens wel het gevoel dat Abdul misschien dacht dat hij degenen die befloten werden geen berichtje moesten sturen, maar ik dacht eerder dat het kwam doordat ik vooral spelers befloot die stil waren en niet wilden meedelen dat ze befloten waren uit angst om gelyncht te worden. Al moet ik wel zeggen dat het best prettig was, dat maakte het al ietsje minder onmogelijk om te kunnen winnen als fluitspeler zijnde!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Ik denk dat rolverdeling niet verkeerd was. En ergens natuurlijk slim om mij sjamaan te maken, aangezien ik wel een voor de hand liggend target voor de wolven was.

Niet melden dat iemand befloten is??? Ik zou die wel erin willen houden :P Geeft fluitspeler meer kansen.
    Vanaf nu ben je gewoon altijd sjamaan, welp of zandmannetje! Dat zal die wolven leren!

Was een leuk potje! Rol erfelijk is prima, afgezien van mogelijk een wolf te weinig. Ik hanteer zelf altijd de vuistregel aantal wolven is 1/4 tot 1/3 van het aantal burgers, afhankelijk van hoe sterk de burgers zijn.

Een aanpassing van de fluitspeler naar niet merkbaar fluiten, daar ben ik geen voorstander van. Als mensen stiekem befloten worden en de fluitspeler op de achtergrond opereert, kan hij makkelijk een niet bewijsbare burgeroorlog claimen en kan hij een flinke tijd buiten schot blijven, zonder dat men een vermoeden heeft dat de fluitspeler er in zit.

fan

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Een Schaapswolfje erbij konden we gerust gebruiken!

Oud lid van: MAGNOX, IJsberen, BvB, Valkyrion

Standaard

Ik ben er ook geen voorstander van om de fluitspeler in het geheim te laten fluiten. De fluitspeler lijkt onmogelijk, maar als hij per toeval niet gevonden wordt, dan kan ie stiekum heel snel het spel winnen.

Wat wel scheelde was dat er veel burgers waren die zichzelf konden bewijzen. Bier werd hier als enige burger de dupe van omdat hij dan een makkelijk lynchslachtoffer is.

Ik zou eerder voorstellen de rolverdeling aan te passen, zodat er minder zelfbewijzende burgers in zitten.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Regels voor berichten