Pagina 12 van 25 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 tot 120 van 244

Discussie: Weerwolven #101 - Abdul

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

Omdat ik de klappen van de zweep wel ken in dit spel en ik voorzag al dat mensen hem als BM zouden volgen. Wil je me helpen herinneren op wie de volgende spelers stemden? Ik had dus gelijk en als Berber niet stem had gewijzigd, had ik nu waarschijnlijk ruim op lynch gestaan.

Voor de rest vind ik dat jij juist alleen maar onnodig loopt te stoken zonder dat je iets constructiefs toevoegt aan de hele discussie.
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Heintje: Bier heeft door stemwijziging ervoor gezorgd dat Bounty Hunter de meeste stemmen had. Kun je je stem nader verklaren?
    Oh daar heb ik eerlijk gezegd niet naar gekeken, vond hem vooral erg stil.

Oud lid van: MAGNOX, IJsberen, BvB, Valkyrion

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik wijzig mijn stem van Boon naar Bobdebouwer. Als Boon blijkbaar een sterke rol heeft en tetmiera zich kan bewijzen, dan vind ik het zonde om één van hen te lynchen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boon Bekijk bericht
    Omdat ik de klappen van de zweep wel ken in dit spel en ik voorzag al dat mensen hem als BM zouden volgen. Wil je me helpen herinneren op wie de volgende spelers stemden? Ik had dus gelijk en als Berber niet stem had gewijzigd, had ik nu waarschijnlijk ruim op lynch gestaan.

Voor de rest vind ik dat jij juist alleen maar onnodig loopt te stoken zonder dat je iets constructiefs toevoegt aan de hele discussie.
    Ik vind het juist goed dat Thels kritisch kijkt. Ik kan verschillende denkwijzes alleen maar toejuichen in plaats van blind mensen te volgen.

Gebruiker

Standaard

ik zou me kunnen vinden in zowel heintje (mijn huidige stem) als bobdebouwer. Ga zo even stemmen tellen wie er op lynch staat.

Huidige stemsituatie nu:

Ghosttrol -> Boon

123berber -> Tetmiera
    Bobdebouwer -> Tetmiera

Thels -> Tollie

Tollie -> Heintje

Tetmiera -> BobdeBouwer
    Legioen -> BobdeBouwer

Heintje -> Bier

Bier -> Legioen

Otterman ->
    Laatst gewijzigd door Tollie : 13-02-2017 om 19:56

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Het was gezellig jongens....

Edit: gelyncht worden op je verjaardag. Dat kan toch niet...
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 14-02-2017 om 06:31
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

Heintje voorlopig.
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Sorry heintje maar dit is puur zelfreding omdat ik de rest van de dag niet actief zal zijn i.v.m. verjaardag.

bobdebouwer
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 14-02-2017 om 18:23
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Ik heb totaal niet het gevoel dat Heintje een weerwolf is. Dus dan zal ik deze keer toch maar 123berber volgen. Sorry...maar: Tetmiera
    Laatst gewijzigd door Otterman : 14-02-2017 om 18:28
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

En ik had zojuist een goed gesprek met Tetmiera. Ik heb nu even geen idee wie te geloven.

@legioen, jij zegt dat Tetmiera zich bewijzen kan. Waar lees jij dat dan? Waarschijnlijk heb ik daar over heen gekeken.

Ik hou de stemming nog even in de gaten. Mocht de meerderheid vinden dat Tetmiera toch opgehangen moet worden. Prima dan zal ik daarachter staan. Maar mocht iemand nog een duidelijk alternatief hebben, dan prima.

Voor nu denk ik te gaan switchen van Tetmiera naar Bobdebouwer. Aangezien het eventuele slecht zijn van Bobdebouwer ook het onschuld van Tetmiera bewijst. Er is alleen een ding wat mij redelijk tegenhoud van het stemmen op Bobdebouwer.

Bobdebouwer is s wolf altijd vrijwel stil. Hij is dit nu niet, maw waarschijnlijk niet slecht. Hoe denken anderen daar over? @Boon @Thels @Legioen @Heintje?

fan

Pagina 12 van 25 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten