Pagina 10 van 25 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 tot 100 van 244

Discussie: Weerwolven #101 - Abdul

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Oké er zijn nu dus inmiddels 3 kampen:
    - Het Legioen/Otterman kamp
    - Het berber/boon kamp
    - Het Heintje/Thels kamp

Ik voel me behoorlijk dit kamp ingeduwd. Ik vraag me dan ook af waarom berber & Legioen op deze kampverdelingen afstevenen...
    Ik steven helemaal niet af ik kampverdelingen. Ik zeg gewoon hoe het er bij mij voor staat en deel deze bevindingen. Dat jij hier de conclusie uit trekt dat ik en Boon een kamp vormen. Tja daar kan ik weinig aan doen.

fan

Standaard

Otterman: Vergis je hier niet in. IRL zorgt het claimen van rollen al snel voor een zeer lastig potje voor de wolven, omdat die niets kunnen claimen.

Forumspelen zijn echter anders gebalanceerd, en voegen veel complexere rollen toe. De spelleider kan rekening houden met deze verschillen (alsmede de mogelijkheid om prive te overleggen). Mits de spelleider er niet specifiek voor kiest om dit niet toe te staan is claimen in een forumspel echt niet zo erg.

Ik ben ff bezig. Ik ga vanavond nog even teruglezen, en dan kijken naar wie ik mijn stem ga verplaatsen.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thels Bekijk bericht
    Otterman: Vergis je hier niet in. IRL zorgt het claimen van rollen al snel voor een zeer lastig potje voor de wolven, omdat die niets kunnen claimen.

Forumspelen zijn echter anders gebalanceerd, en voegen veel complexere rollen toe. De spelleider kan rekening houden met deze verschillen (alsmede de mogelijkheid om prive te overleggen). Mits de spelleider er niet specifiek voor kiest om dit niet toe te staan is claimen in een forumspel echt niet zo erg.

Ik ben ff bezig. Ik ga vanavond nog even teruglezen, en dan kijken naar wie ik mijn stem ga verplaatsen.
    Bedankt voor de verduidelijking. Ben alleen IRL weerwolf potjes gewend.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Hoe groot is de kans dat Boon ook de reden is dat er geen slachtoffers zijn gevallen?
    Dat weet jij al als mijn info lijkt te kloppen. Boon vertelde mij dat hij de PM die hij mij stuurde ook naar jou zou sturen. Aangezien ik hieruit kan afleiden in hoeverre Boon afgelopen nacht voor geen doden gezorgd heeft. Neem ik aan dat jij dat ook zou kunnen... Beetje nutteloze vraag dus van jou.

fan

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Er zijn genoeg andere rollen die kunnen zorgen dat er geen doden vallen, dat is ten slotte een manier om een potje met weinig spelers zo lang mogelijk te kunnen maken.

Ik vertrouw liever nu 123berber dan niemand te vertrouwen, mocht de lynch dan slecht zijn dan heeft 123berber meer kans om wolf te zijn. Het is beter dan dat we allemaal willekeurig stemmen en zo de wolven de kans geven om de lynch te bepalen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    Dat weet jij al als mijn info lijkt te kloppen. Boon vertelde mij dat hij de PM die hij mij stuurde ook naar jou zou sturen. Aangezien ik hieruit kan afleiden in hoeverre Boon afgelopen nacht voor geen doden gezorgd heeft. Neem ik aan dat jij dat ook zou kunnen... Beetje nutteloze vraag dus van jou.
    Dat klopt, maar het verschil tussen jou en mij is dat jij 'm direct op zijn woord vertrouwt en ik achterdochtig blijf aangezien er geen onderbouwing is. Dus mijn vraag is zeker niet nutteloos als bijvoorbeeld Tollie er misschien gewoon voor heeft gezorgd dat er geen slachtoffers zijn gevallen, dan ga ik kijken naar de andere mogelijkheden en die zijn klein.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Standaard

Zoals ik het interpreteer heeft Boon in PM duidelijk gezegd niet ervoor gezorgd te hebben dat er geen slachtoffers waren. Dit maakt dat zijn verhaal dus nog niet in tegenspraak is met Tollie en die dus waarschijnlijk gewoon voor de geen doden heeft gezorgd.

Ik heb nooit gezegd Boon te vertrouwen. Maar wil hem met zo een claim wel graag een kans geven. Hij had na mijn stem direct 2 stemmen extra erbij gekregen. Dus wilde ik dat dit doorbroken werd omdat hij misschien nog wat kan toevoegen in het spel.

Edit: Laten we nu eerst even afwachten wat de rest te zeggen heeft
    Laatst gewijzigd door 123berber : 12-02-2017 om 18:59 Reden: Toevoeging

fan

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

ik heb ook boon gestemd, mag ik ook zijn verdediging horen van hem zelf? of beter, zet het gewoon hier neer zodat iedereen er naar kan kijken en er misschien nog wat extra activiteit komt
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosttrol Bekijk bericht
    ik heb ook boon gestemd, mag ik ook zijn verdediging horen van hem zelf? of beter, zet het gewoon hier neer zodat iedereen er naar kan kijken en er misschien nog wat extra activiteit komt
    En dan zijn claim ongevraagd weggeven en de wolven daarmee helpen? Nee bedankt!

fan

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij is het actief genoeg als ik naar de berichten kijk van afgelopen paar uur

Ik heb een paar pm's gestuurd, maar blijkbaar kan er niet discreet met info omgegaan worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    Zoals ik het interpreteer heeft Boon in PM duidelijk gezegd niet ervoor gezorgd te hebben dat er geen slachtoffers waren. Dit maakt dat zijn verhaal dus nog niet in tegenspraak is met Tollie en die dus waarschijnlijk gewoon voor de geen doden heeft gezorgd.
    Otter en Berber hebben dezelfde info gekregen, Otter trok alleen te snel conclusies..

Voor de rest ga ik hier geen informatie posten in het openbaar.

Edit:
    Je opmerking over kampen creëert trouwens alleen maar onnodige schisma's Heintje!
    Laatst gewijzigd door Boon : 12-02-2017 om 21:16 Reden: Toevoeging
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Pagina 10 van 25 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten