Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 40

Discussie: Battlereports Besprekingen

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pain Bekijk bericht
    TD's zuigen niet als je weet hoe ze te gebruiken..
    #kenjerasenweethoeermeetespelen
    TD's zuigen in alle opzichten, als je wil gaan snipen kan je veel beter EI gebruiken en qua vechtsterkte kan je bij een Galliër beter voor haeduanen gaan (en imo is vechtsterkte bij een veeg toch echt het belangrijkste).
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

TD's zuigen niet als je weet hoe ze te gebruiken..
    #kenjerasenweethoeermeetespelen
    Dan ben ik heel blij dat jij offensieve galliër kiest als mijn tegenstander
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker pain's schermafbeelding

Standaard

Ik zeg nergens dat ik TD's boven EI's verkies en ik zeg ook nergens dat ik offensieve Galliër ben.
    Ik wil zeggen dat ik TD's niet nutteloos vind en zeker niet in de handen van capabele spelers.

Als Gallische deffer rondlopen met een TD veeg heeft altijd een meerwaarde, hoe je het nu draait of keert.
    Tak, Omar, Aurelius, karighutje, panpot

Gebruiker

Standaard

Ik zeg nergens dat ik TD's boven EI's verkies en ik zeg ook nergens dat ik offensieve Galliër ben.
    Ik wil zeggen dat ik TD's niet nutteloos vind en zeker niet in de handen van capabele spelers.

Als Gallische deffer rondlopen met een TD veeg heeft altijd een meerwaarde, hoe je het nu draait of keert.
    Ze worden voor hetzelfde gebruik, EI's zijn sterker maar TD's zijn sneller. Als je als deffer speelt zou je focus toch op def moeten liggen. Dus in hoeverre een Gallische deffer een TD veeg kan maken die een grote meerwaarde heeft. Een TD is natuurlijk een meerwaarde maar ik stel meer de vraag of het een verstandige keuze is.
    Oud: Skype - DIRTY - Violence - PEACE - Omerta - ...

Huidig: Midgets - ThePurge

Gebruiker Mauf's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oonziin Bekijk bericht
    Ze worden voor hetzelfde gebruik, EI's zijn sterker maar TD's zijn sneller. Als je als deffer speelt zou je focus toch op def moeten liggen. Dus in hoeverre een Gallische deffer een TD veeg kan maken die een grote meerwaarde heeft. Een TD is natuurlijk een meerwaarde maar ik stel meer de vraag of het een verstandige keuze is.
    Het is een keuze dat je maakt als speler. Veel spelers willen nu eenmaal niet 100% def spelen (wat goed te snappen is). Persoonlijk ben ik ook niet echt fan (meer) van TD's, zeker na de verandering van de wapensmid en uitrustingssmederij. Indirect een "nerf" voor TD's
    I'm back, ready to kick some ***
    NL1: AbsoluteZero!

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
    Dat aantal Germaanse Riddertjes... Kom op Mauf, dat kan beter .
    ratio is nog best wel goed, zeker in deze fase van het spel. denk niet dat jij een betere ratio zou kunnen halen
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosttrol Bekijk bericht
    ratio is nog best wel goed, zeker in deze fase van het spel. denk niet dat jij een betere ratio zou kunnen halen
    Haha, maakte uiteraard een grapje .

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sacation Bekijk bericht
    Hier een leuk rapportje tussen Haedui en Templars

next time better Projonko <3

Bijlage 7693
    Ik had hem in mijn golden awards al als meest overschatte speler deze server, doet die een dag later zoiets. Even mijn woorden kracht bijzetten dacht hij

Naar het schijnt voor de 3 de keer op 3 dagen zijn leider ook voor zijn veeg laten aankomen? Achja nog wat goud bijkopen zeker

Gebruiker pain's schermafbeelding

Standaard

Volgende keer de def ook laten zien..
    Tak, Omar, Aurelius, karighutje, panpot

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swefke Bekijk bericht
    Ik had hem in mijn golden awards al als meest overschatte speler deze server, doet die een dag later zoiets. Even mijn woorden kracht bijzetten dacht hij

Naar het schijnt voor de 3 de keer op 3 dagen zijn leider ook voor zijn veeg laten aankomen? Achja nog wat goud bijkopen zeker
    haha echt hè, wij zaten ons ook al kapot te lachen door de vaste stoet aan faalrapportjes.

trump is niet veel beter bezig met zijn overnames though, heeft van frustratie het dorp wat ie wou overnemen in lock geschoten nadat het hem een week lang niet lukt

Regels voor berichten