Pagina 1 van 18 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 172

Discussie: Ts1 Talk

Forum Admin FA_Lightsun's schermafbeelding

Standaard Ts1 Talk

In dit topic kun je alle dingen kwijt over server 1 die niet in een ander topic passen. Denk er wel om dat jij je aan de Forum Richtlijnen houdt.

Veel succes op deze server allemaal!

Topic schaamteloos overgenomen van Tyl

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Zijn er nog bekende alliantie's spelers wie hier gaan starten?

Gebruiker

Standaard beginners bescherming

Hallo,

het is een tijdje geleden dat ik TRAVIAN heb gespeeld, dat is even wennen vooral het beginners bescherming. (ik ben T4.0 gewend) Nu duurt dit ineens 5 dagen ipv 3 en je kan het niet stoppen? Dan vraag ik me af, als ik bij statistieken kijk, hoe het komt dat het 5 over 12 binnen 5 minuten al 500 aanvallen zijn geweest en meer dan 1150 slachtoffers. Lijkt me sterk dat dit alleen van aangevallen oase's komt? Het lijkt mij rare getallen om dit binnen 5 minuten te werkstellen.

groet Remco92

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Wat is er veranderd aan de wereldwonders en artefacten? Ik hoorde dat er misschien meer natartroepen stonden of hoe zit dit?
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remco92 Bekijk bericht
    Hallo,

het is een tijdje geleden dat ik TRAVIAN heb gespeeld, dat is even wennen vooral het beginners bescherming. (ik ben T4.0 gewend) Nu duurt dit ineens 5 dagen ipv 3 en je kan het niet stoppen? Dan vraag ik me af, als ik bij statistieken kijk, hoe het komt dat het 5 over 12 binnen 5 minuten al 500 aanvallen zijn geweest en meer dan 1150 slachtoffers. Lijkt me sterk dat dit alleen van aangevallen oase's komt? Het lijkt mij rare getallen om dit binnen 5 minuten te werkstellen.

groet Remco92
    Het lijkt erop dat (in het begin van een server) de getallen bij de vorige dag opgeteld worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    Wat is er veranderd aan de wereldwonders en artefacten? Ik hoorde dat er misschien meer natartroepen stonden of hoe zit dit?
    Niks, zover ik gehoord heb. Er is ook niks aangekondigd, dus geen idee waar je dat gehoord hebt.

Gebruiker

Standaard

Is dit normaal dat er na 3 dagen nog niet eens 600 spelers zijn gestart? Word er de 1500 wel eens gehaald ?

Gebruiker bloodnofsky's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjonnie Bekijk bericht
    Is dit normaal dat er na 3 dagen nog niet eens 600 spelers zijn gestart? Word er de 1500 wel eens gehaald ?
    Tegenwoordig wel, helaas peanutbutter!

Ik start weer eens een server, kan er toch niet echt vanaf komen
    Bloodnofsky||GraveDigger||Kazziman||Lyncx||Dirk Hartog||Pannenkoek||Netflix&Chill||pennezak
    VC||Bermuda||Lock 2.0||Walküre||Hollywood||VOC||Uprising||Heil||Uprising
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanje Bekijk bericht
    Glesto heeft ongelijk

Gebruiker

Standaard

Ik doe ook weer eens mee. Volgens mij 5 jaar geleden dat ik voor het laatst een server won met SPAM als ik me niet vergis...

Gebruiker

Standaard

Starten er nog bekende alliantie's op s1? Of word dit een saaie server, zoals ik kan zien in een paar dagen hier op het forum melden zich weinig bekende spelers wie ik ken van een aantal jaren terug.

Bloodnofsky jou herken ik nog wel terug.

Gebruiker bloodnofsky's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjonnie Bekijk bericht
    Starten er nog bekende alliantie's op s1? Of word dit een saaie server, zoals ik kan zien in een paar dagen hier op het forum melden zich weinig bekende spelers wie ik ken van een aantal jaren terug.

Bloodnofsky jou herken ik nog wel terug.
    Heb stiekem beetje het gevoel alsof het een saaie server wordt maar hopelijk komen er uiteindelijk 4 goede groepen uit de bus die wat mooie oorlogen kunnen neerzetten.

Bloodnofsky||GraveDigger||Kazziman||Lyncx||Dirk Hartog||Pannenkoek||Netflix&Chill||pennezak
    VC||Bermuda||Lock 2.0||Walküre||Hollywood||VOC||Uprising||Heil||Uprising
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanje Bekijk bericht
    Glesto heeft ongelijk

Regels voor berichten