Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 172

Discussie: Ts1 Talk

Gebruiker

Standaard

Gaan met die banaan!
    https://youtu.be/0gt2krrEZaI

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Rock Bekijk bericht
    Gaan met die banaan!
    https://youtu.be/0gt2krrEZaI
    Dit is de muziek die je draait als je een treintje verstuurd?

Gebruiker

Standaard

Wanneer kan ik bij jou in de ally komen vrede.
    Dan heb je de beste speler van travian in je ally.
    Wees er snel bij voor je het weet zit ik ergens anders.

Gebruiker

Standaard

racoon is toch een groot aantal goede spelers kwijt aan vincitor en templars, ook botsers is uit mekaar aan het vallen.
    Ik ben benieuwd hoe racoon zich gaat houden tegen templars in noord-oost/west
    Jammer dat de leiding dan zo laks is en niks aan die spy van templars doet, zo gaat de ally van zichzelf uit al de vernieling in zonder oorlog :P

Gebruiker

Standaard

Achteraf ben ik er wel blij mee, anders hadden we Vincitor niet opgericht.

Gebruiker

Standaard

Wanneer kan ik bij jou in de ally komen vrede.
    Dan heb je de beste speler van travian in je ally.
    Wees er snel bij voor je het weet zit ik ergens anders.

Wat is je in-game naam?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjonnie Bekijk bericht
    racoon is toch een groot aantal goede spelers kwijt aan vincitor en templars, ook botsers is uit mekaar aan het vallen.
    Ik ben benieuwd hoe racoon zich gaat houden tegen templars in noord-oost/west
    Jammer dat de leiding dan zo laks is en niks aan die spy van templars doet, zo gaat de ally van zichzelf uit al de vernieling in zonder oorlog :P
    Raccoon is precies 1 speler kwijt aan templars op dit moment. En ik ben ook wel benieuwd wat raccoon tegen ons kan
    Laatst gewijzigd door FA_Lightsun : 21-03-2017 om 23:14 Reden: Dubbelpost samengevoegd.

Gebruiker

Standaard

Ik kreeg ook al een paar berichten binnen van racoon-spelers die met ons mee wouden skiën. De beerput is daar volgens mij dus nog lang niet leeg. Ik betwijfel of racoon over ongeveer een week überhaupt nog wel bestaan..
    Vervolgens kreeg ik van El grande op skype te horen dat volgens hem iedereen weg ging vanwege de ligging over drie gewesten. Ze lijken daar dus de realiteit ook al kwijt te zijn.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiny Bekijk bericht
    Ik kreeg ook al een paar berichten binnen van racoon-spelers die met ons mee wouden skiën. De beerput is daar volgens mij dus nog lang niet leeg. Ik betwijfel of racoon over ongeveer een week überhaupt nog wel bestaan..
    Vervolgens kreeg ik van El grande op skype te horen dat volgens hem iedereen weg ging vanwege de ligging over drie gewesten. Ze lijken daar dus de realiteit ook al kwijt te zijn.
    Meh, dit is jammer, het leken me wel leuke mensen om mee in oorlog te komen, maar als ze uit elkaar gaan vallen wordt dat niks natuurlijk. Hoorde ook geruchten dat er een paar Templar wilden worden.

Dit is dus het einde van Racoon, kan ook nooit lang goed gaan om in drie gewesten te liggen.
    Laatst gewijzigd door vrede : 16-03-2017 om 14:17

Gebruiker

Standaard

De goede allianties moeten wat meer spelers opnemen die nieuw zijn. Voor nieuwe spelers is het spel straks geen fluit meer aan. Al die arrogante spelers die denken dat ze alles zijn en nieuwe spelers als een stuk stront behandelen en uit de hoogte doen. Zo maak je het spel onaantrekkelijk voor nieuwkomers en zie je dus dat er steeds minder spelers bij travian komen. Erg jammer.

Gebruiker

Standaard

De goede allianties moeten wat meer spelers opnemen die nieuw zijn. Voor nieuwe spelers is het spel straks geen fluit meer aan. Al die arrogante spelers die denken dat ze alles zijn en nieuwe spelers als een stuk stront behandelen en uit de hoogte doen. Zo maak je het spel onaantrekkelijk voor nieuwkomers en zie je dus dat er steeds minder spelers bij travian komen. Erg jammer.
    Zelf heb ik (skihut) een paar minder ervaren of helemaal nieuwe spelers (stuk of 4/5) in de alli zitten die het spel kunnen leren bij ons. Maar uiteindelijk gaat het wel om kwaliteit en daar wordt iedereen op afgerekend al heb je ervaring of niet.

Regels voor berichten