Pagina 7 van 20 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 194

Discussie: Midgets vs NATO, Kingsman & Empire

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spelbreker Bekijk bericht
    Recap van vannacht:

- Schade aan Midgets kant: HD Lubach infra gehit en overgrote deel van de velden naar 11 (paar naar 3), Lord Kuperus HD infra en velden gehit en bij Okeechobee een paar gebouwen en een paar velden (met dank aan de unieke verwarring).
    over ook niet alle veldjes weg, bij sommige maar een paar.
    Laatst gewijzigd door glesto : 13-02-2017 om 16:18
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Zeer jammer om te zien dat de vorige collage zeer sportief werd opgesteld, en deze collage alles behalve is

Jullie hebben deze actie zeer mooi gedeft. Gelukkig iets later een gratis kleine titaan gaan halen bij Mr. Levenstein.

Dus om even in jullie onsportieve voetstappen te treden;
    "Bij het veroveren van de kleine titaan zou 'technish falen" aan de grondslag liggen". Maar zoals Rens aanhaalt
    "Het is maar te zien in hoeverre dit klopt, gezien het bij vrliezen altijd gemakkelijk is een excuus te verzinnen"

+1 voor de defactie
    -1 voor de collage

Cheers!
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker Häyhä's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appelflap2 Bekijk bericht
    Beetje flauwe teksten erbij! Alsof het iets boeit of een HD gelocked is of niet. Het is 5 minuten werk om zo'n dorp uit lock te krijgen. Het gaat om de dure veldjes en die zijn allemaal neer en daarnaast zijn er ook nog wat grote opslaggebouwen gesloopt, in ruil voor een klein veegje.
    Het eerste slachtoffer is gevallen. Teksten die horen te prikkelen die ook daadwerkelijk prikkelen.
    Het is wel erg naïef om te concluderen dat de schade aan de HD's zwaarder weegt dan de schade aan jullie toch al beperkte offensieve troepen. Ik neem ten minste aan dat je in het TGC-blok zit.

Ik ben wel benieuwd hoe dat blok nu verder gaat, gezien de leiding opstapt en ook 1 van de leiders van Kingsman stopt.
    MattR83 - Phoenix s3 2015-2016 | Häyhä - Veto! s1 2016 | Mogilevitsj - Midgets s4 2016-2017

Gebruiker

Standaard

Ik speel in geen enkel blok Ik bekeek gewoon de collage en gaf mijn mening over wat ik zag (in het verkeerde topic ) Ik zeg verder nergens. iets over welke schade zwaarder zou wegen, omdat ik daar ook niet zo veel over kan zeggen als buitenstaander!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pantzer Bekijk bericht
    Zeer jammer om te zien dat de vorige collage zeer sportief werd opgesteld, en deze collage alles behalve is

Jullie hebben deze actie zeer mooi gedeft. Gelukkig iets later een gratis kleine titaan gaan halen bij Mr. Levenstein.

Dus om even in jullie onsportieve voetstappen te treden;
    "Bij het veroveren van de kleine titaan zou 'technish falen" aan de grondslag liggen". Maar zoals Rens aanhaalt
    "Het is maar te zien in hoeverre dit klopt, gezien het bij vrliezen altijd gemakkelijk is een excuus te verzinnen"

+1 voor de defactie
    -1 voor de collage

Cheers!
    Dat was geen technisch maar menselijk falen, als er niemand is om hem te verplaatsen dan faal je hard en is het een knappe actie vanuit TGC.
    Daarbij reageer je wel erg zuur op me sinds ik je de spiegel voor hou, jammer hoor.

/Edit: Ook die min-rep is wat vreemd, maar ach je bent en blijft Bram.
    MattR83 - Phoenix s3 2015-2016 | Häyhä - Veto! s1 2016 | Mogilevitsj - Midgets s4 2016-2017

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Häyhä Bekijk bericht
    Dat was geen technisch maar menselijk falen, als er niemand is om hem te verplaatsen dan faal je hard en is het een knappe actie vanuit TGC.
    Zoals ik zei, en ook jijzelf. Achteraf een excuus bedenk is makkelijk
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker spanje's schermafbeelding

Standaard

Jammer dat je het persoonlijk moet maken
    x3: Soulmates - JimJam |-------| s6: Tettnmeaarup - Lock
    s5: Kriegentocht - Zever |-------| s3: Adaro - TR
    s5: Chillimanjaro - Uprising |----| s4: Schultenbrau - ZAUFEN

Standaard

Vorige collage kon ik zeker wel smaken, en heb ik ook laten weten dat ik die helaas niet KON plusreppen wat ik jammer vond.

Dat ik jouw collage minrep ligt dus helemaal niet an het feit van de schade of de rappo's. Enkel aan het onnodig gespot

EDIT/ Voor de oorlog begon ahd ik afgesproken met jullie leider,Brendan, dat ongeacht de gang van zaken, we sportief zouden blijven naar elkaar toe. Helaas is dit tot op heden een eenrichtingsverkeer wat je ook met je collage weer bevestigd. (Ook waarom ik al lang niet meer op AF reageer en uit de spamchat ben)

Ik houd dus de eer aan mezelf en wens jullie alsnog succes.

B
    Laatst gewijzigd door Pantzer : 14-02-2017 om 00:10

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pantzer Bekijk bericht
    Vorige collage kon ik zeker wel smaken, en heb ik ook laten weten dat ik die helaas niet KON plusreppen wat ik jammer vond.

Dat ik jouw collage minrep ligt dus helemaal niet an het feit van de schade of de rappo's. Enkel aan het onnodig gespot
    een weerspiegeling van onze opluchting dat de schade nog best wel mee viel.

Standaard

Achja, het is altijd leuker als je aan de winnende hand bent. Onnodige gespot zie ik dan wat minder in, ik stel een paar vragen en zet een kanttekening. Daarbij hoort in iedere oorlog propaganda.
    Helaas is het in Travian niet altijd Hosanna en lijkt het blok TGC niet het gewenste resultaat te hebben.

Pagina 7 van 20 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten