Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920
Weergegeven resultaten: 191 tot 194 van 194

Discussie: Midgets vs NATO, Kingsman & Empire

Gebruiker RRF's schermafbeelding

Standaard

Ben benieuwd naar de collage hiervan!
    Us surrender? ... NUTS! -Anthony McAuliffe, US general-

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door underdog Bekijk bericht
    LOL; je bent een van de beste travian speler wat ik ken en zeer waardeer maar nu geef hier toch aan dat dit alleen mogelijk is als je ergens als dual kunt mee spelen waar goud is ?????

ik wil je hier niet aanvallen , maar alleen duidelijk maken dat dus een speler alleen goed is als hij veel online is of zijn account ( via dual of sitter ) en over het nodige goud beschikt .
    Looney Tunes moest ik wel versturen anders was die weg.
    Met mijn veeg kon ik wachten, maar mijn HD was in lock en ja die subjes kunnen dat onderhouden maar tja maakte niet veel uit. We liepen net iet ste lang want andere keren stond zijn veeg ongedeft daar, wat we vandaag dus voor de 3e keer hebben opgemerkt en dus deel van zijn veeg hebben verminderd. We moesten wel is lopen met die veeg, en als het aan de alliantie lag dan zou de helft weeral niet versturen..

En tuurlijk is goud een essentiële factor voor een goed account. Een goud account heeft: Goud, tijd en kennis nodig (mits je wil concurreren). Jij hebt goud, maar qua tijd ben je altijd dronken en kennis heb jen niet over het spel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door underdog Bekijk bericht
    "ik vind dat als travian geen dual en sitter en geen andere IP adressen meer toe zou laten je dan pas echt kon zien wat een top speler is of was ."
    Begin al dan maar met het verwijderen van Riva. Jij kent het wachtwoord en logt er soms op in.
    Verder als dat zou gebeuren zou jij een Travianspeler zijn met 5000 goud op een account maar met 0 populatie.

Conclusie: Opc, zet je glas bier aan de kant en probeer is nuchter en logisch na te denken hoe Travian werkt in plaats van commentaar te geven met je 10k impveeg na 220 dagen
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    We liepen net iet ste lang want andere keren stond zijn veeg ongedeft daar,

Een goud account heeft: Goud, tijd en kennis nodig (mits je wil concurreren). Jij hebt goud, maar qua tijd ben je altijd dronken en kennis heb jen niet over het spel.
    seg Jorben, ben jij dronken?

ps: OPC wil jij mijn goudsponser zijn volgende server?
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker

Standaard

Commentaar? Elk koninkrijk heeft zijn kwibus nodig.

De discussie over topspeler vind ik sowieso zinloos, aangezien dit niet te meten is.
    Er zijn teveel variabelen die niets met de kwaliteit en kunde van een speler te maken hebben, maar die in de schouw van buitenaf wel tot de conclusie kunnen leiden dat een speler op een topaccount speelt. (Waarbij je dan ook weer een subjectieve lading aan het begrip topaccount koppelt. )

Probeer deze vraag maar eens te beantwoorden:
    Wie is de topspeler op een account (stel je eens voor dat dat kan. )met de meeste populatie, de meeste farminkomsten, de meeste aanvals en defpunten van een server?
    Is dat degene die:
    het meeste gefarmed heeft?
    de meeste defblokjes juist heeft laten plaatsen?
    de meeste aanvallen heeft verstuurd?
    de meeste gebouwtjes heeft aangeclicked?
    de eigenaar van het account is?
    het best uitgevoerd heeft wat er van hem verlangt werd?
    het meeste heeft uitgezet?
    My name is nobody

Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920

Regels voor berichten