Pagina 2 van 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 194

Discussie: Midgets vs NATO, Kingsman & Empire

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spelbreker Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of Guilexx nogmaals gaat ontkennen dat er geen blok is.
    Ik volg deze server verder niet echt, maar iets zegt mij dat dit niet precies is wat je bedoelde te zeggen

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appelflap2 Bekijk bericht
    Ik volg deze server verder niet echt, maar iets zegt mij dat dit niet precies is wat je bedoelde te zeggen
    Juist dat bedoelde spelbreker. Trek je nou zijn wijs- en grootheid in twijfel?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Empire is noob (l)
    Laatst gewijzigd door VM. : 03-02-2017 om 09:32

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appelflap2 Bekijk bericht
    Ja de dubbele ontkenning klopt niet helemaal

Anyway, kan een forummod de titel even aanpassen naar Midgets vs NATO, Empire & Kingsman?
    Laatst gewijzigd door Spelbreker : 03-02-2017 om 16:18
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker spanje's schermafbeelding

Standaard

Anyway, kan een forummod de titel even aanpassen naar Midgets vs Empire & Kingsman?

Goed idee, dat zou het forum een stuk aangenamer maken!
    x3: Soulmates - JimJam |-------| s6: Tettnmeaarup - Lock
    s5: Kriegentocht - Zever |-------| s3: Adaro - TR
    s5: Chillimanjaro - Uprising |----| s4: Schultenbrau - ZAUFEN

Gebruiker

Standaard

Anyway, kan een forummod de titel even aanpassen naar Midgets vs Empire & Kingsman?
    je vergeet NATO
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Anyway, kan een forummod de titel even aanpassen naar Midgets vs NATO, Empire & Kingsman?
    Zou het dan niet Midgets & Bloem vs NATO, Empire & Kingsman moeten worden? Aangezien Bloem op Empire loopt en dus eigenlijk op dat vlak jullie steund zoals NATO & Empire, Kingsman steunen!

Zomaar 2 blokken bouwen zonder ons en dan oorlog voeren, egoïsten
    Collagebouwer

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    Zou het dan niet Midgets & Bloem vs NATO, Empire & Kingsman moeten worden? Aangezien Bloem op Empire loopt en dus eigenlijk op dat vlak jullie steund zoals NATO & Empire, Kingsman steunen!
    Dan eerder Bloem & Midgets vs NATO, Empire & Kingsman als je het zou willen noemen. Wij hadden eerder een bloem-avp op een deel van dit blok En tja, Bloem die op Empire loopt wat dus automatisch betekend dat je Midgets 'steunt' is ook erg kort door de bocht. Toen Bloem op Empire liep was er nog geen oorlog tussen Midgets en de andere allianties.

Tevens kun je Bloem en Midgets (al) een blok noemen? Bloem heeft alleen op Empire gelopen en verder niet op Kingsman/NATO en Midgets alleen op Kingsman. Ik heb beide allianties nog niet samen twee aan twee op andere allianties zien lopen. En elkaar deffen wordt ook niet echt een optie aangezien je langer met deff naar elkaar toe loopt dan de kata's van je directe tegenstander.

Je kunt wel zeggen dat Bloem & Midgets m.b.t. Empire gezamenlijke belangen hebben.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker chesterf1eld's schermafbeelding

Standaard

Gaan we nog rappos krijgen van de mislukte ad overname kleine schoen rip..

Disney
    Walkure

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht
    Dan eerder Bloem & Midgets vs NATO, Empire & Kingsman als je het zou willen noemen. Wij hadden eerder een bloem-avp op een deel van dit blok En tja, Bloem die op Empire loopt wat dus automatisch betekend dat je Midgets 'steunt' is ook erg kort door de bocht. Toen Bloem op Empire liep was er nog geen oorlog tussen Midgets en de andere allianties.

Tevens kun je Bloem en Midgets (al) een blok noemen? Bloem heeft alleen op Empire gelopen en verder niet op Kingsman/NATO en Midgets alleen op Kingsman. Ik heb beide allianties nog niet samen twee aan twee op andere allianties zien lopen. En elkaar deffen wordt ook niet echt een optie aangezien je langer met deff naar elkaar toe loopt dan de kata's van je directe tegenstander.

Je kunt wel zeggen dat Bloem & Midgets m.b.t. Empire gezamenlijke belangen hebben.
    Ja maar het is omdat ze zeggen dat het Midgets vs NATO, Empire & Kingsman is. Maar ze hebben nog niet concreet op NATO & Empire gelopen, Bloem wel dus dat klopte niet en als het wel zou kloppen dan kan Bloem evengoed bij Midgets erbij staan. Dat bloem en Midgets niet samenwerken weet ik, was dan ook maar spot drijven over 2 blokken
    Collagebouwer

Pagina 2 van 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten