Pagina 2 van 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 138

Discussie: Het artefacten topic!

Gebruiker Guilexx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hydra Bekijk bericht
    No: Midgets lijkt me logisch.
    ZO: Kingsman, al zullen er vast wel paar naar onbekende gaan.
    ZW: Empire gaat er wel een aantal pakken, met afspraken met lancelot en zombies, zullen ze het vast de wel artefacten van hun op eisen! hopen dat Bloem er een leuk aantal pakt
    NW: Ja west Underdog, oostkant van NW Nato?
    NO: ik denk dat Midgets ook zal mogen oppassen voor enkele accounts maar land-inwaarts... Daar liggen ook nog enkele accounts die behoorlijke accounts hebben en misschien artes kunnen nemen.

ZO: Zelfde verhaal bij Kingsman als bij Midgets

ZW: Ik denk dat Bloem vooral de kleintjes gaat opruimen en dat Empire met groot en Uniek blijft zitten. Lancelot zal niet veel nemen denk ik. Zombies zal tussen ZW en ZO wel hier en daar iets proberen.

NW: Strijd tussen NATO en Underdog zal eerder ook iets worden zoals Empire-Bloem lijkt me... en dan zit Chaos daar ook nog ergens om in de pap te brokken.

De 2 meest spannende gewesten met de artes zullen toch wel ZW en NW zijn.
    ts5 2012-2013 Mephobia-Peuter ; ts3 2013-2014 WRC-Pokemon ; ts6 2013-2014 ME-Vhyxen ; ts3 2014-2015 ONNODIG!-Guilexx ; ts1 2014-2015 Disney-Dagobert Knup ; ts1 2016-2017 Veto!-The Blacklist ; ts4 2016-2017 Kingsman-Chloe Decker ; ts5 2016-2017 Hunger-Lex Luthor

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pantzer Bekijk bericht
    Dit is best zielig.
    Wij hebben geen afspraken met zowel Lancelot als Zombies. Met lancelot hebben we de oorlog beëindigd, ten eerste omdat het niet eervol lopen is, en ten tweede omdat de boosdoeners/uitdagers die de oorlog hebben uitgelokt niet meer in Lancelot zitten.
    Bram, wie probeer je voor de gek te houden? Zelfs ik, die niet heel actief is, heb al vanuit meerdere bronnen (waaronder Lancelot zelf) gehoord dat ze voor jullie gaan deffen.... Prima, je kan immers niet groot genoeg zijn, maar ga het dan niet af doen als zielig als iemand dit hier plaatst.
    Vince ~ EGO
    Hades ~ us
    EGO ~ Lab(i)el

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hades Bekijk bericht
    Bram, wie probeer je voor de gek te houden? Zelfs ik, die niet heel actief is, heb al vanuit meerdere bronnen (waaronder Lancelot zelf) gehoord dat ze voor jullie gaan deffen.... Prima, je kan immers niet groot genoeg zijn, maar ga het dan niet af doen als zielig als iemand dit hier plaatst.
    Wow crazy oorlog...
    Waarom sta ik hier niet zo van te kijken...?

Ontopic: de artes komen eraan, ik ben alvast gaan lopen!
    Dirty!
    Disney!
    Sublime
    Heroes!

Gebruiker BlazedHerb's schermafbeelding

Standaard

Jullie zijn allemaal juist een bende Kardashians. Wat een geklaag, gezaag, gelieg en gezever altijd!

Nog een paar dagen en de artes komen er aan. Benieuwd of er verrassende zaken gaan gebeuren!
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal
    NL4 - Boer Blazed - Empire

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlazedHerb Bekijk bericht
    Jullie zijn allemaal juist een bende Kardashians. Wat een geklaag, gezaag, gelieg en gezever altijd!

Nog een paar dagen en de artes komen er aan. Benieuwd of er verrassende zaken gaan gebeuren!
    Ik neem aan dat je in je eerste zin refereert naar je eigen leider? Verder klaagt of liegt er niemand de laatste posts..... Volgende keer elkaar gewoon even intern erop aanspreken, voorkom je gênante situaties zoals deze. Nu leest iedereen mee...
    Vince ~ EGO
    Hades ~ us
    EGO ~ Lab(i)el

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Voor alle mensen hier die te dom zijn om te poepen. ++Hades, Ik geef Blazed gewoon gelijk

Dit is de laatste keer dat ik het uitleg. Lancelot is geen defalliantie van ons. Er was een kleine oorlog en die liep na een eerste actie snel af. Lancelot kwam vervolgens naar mij met de vraag de oorlog te stoppen. Opzich hadden wij hier geen enkel probleem mee. Het was niet echt eervol lopen, maar we hadden weinig keuze doordat we werden uitgedaagd door enkele individuen.
    Het ultimatum was uiteindelijk, als deze individuen Lancelot verlaten, hebben we er geen problemen mee de oorlog stop te zetten. Hieraan toegevoegd heb ik Thajes, (die voor de vrede vroeg), aangeraden om eens te gaan horen bij Zombies.
    Waarom? Zombies ligt voor hen goed, en dan zouden ze iets meer ondersteuning en leiding hebben dan dat ze nu hebben. Wij hebben however 0 connecties met Zombies zelf. JA, er is contact geweest tussen Empire en Zombies, maar dat was contact op hetzelfde niveau dat we hebben met andere allianties.

Dat gezegd zijnde, moesten mensen het nog steeds niet geloven, en beweren bewijs te hebben, waar wij uitdrukkelijk zeggen met 1 van deze 2 samen te werken, magje me het altijd toesturen, dan ben ik zelf wel heel erg benieuwd!

Trouwens, de leden van lancelot.
    Ms. Right --> Off
    BullArjan --> Off
    Thajes --> Off
    xmw --> Off
    Arrow --> Off
    Korps --> Wij denken door die 2k phalanxen, def?
    Kabouter --> Geen flauw idee
    Peacefaker --> Geen flauw idee (kleine speler)
    The Scootster --> Geen flauw idee (kleine speler)

JAMAN! Leuke defclub is dat idd!
    Laatst gewijzigd door Pantzer : 13-01-2017 om 15:35
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker M-J-A's schermafbeelding

Standaard

Naar mijn mening hoef je hier niet zo diep op in te gaan, Bram. Als de rest hun eigen rare verhaaltje wil gaan geloven gaan ze toch lekker hun gang . Wij weten zelf dat het complete onzin is dat lancelot een deel van ons zou zijn, en tbh is dat genoeg voor mij.

Aan de anderen een oproep om wat kritischer om te gaan met de informatie die je binnenkrijgt en hoe serieus je die neemt
    Laatst gewijzigd door M-J-A : 13-01-2017 om 15:58 Reden: typo
    S5 - Kazumi
    Oud: Mephobia, Me Gusta, Res Dogs, Popcorn, Empire
    Huidig: TNS

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pantzer Bekijk bericht
    Waarom? Zombies ligt voor hen goed, en dan zouden ze iets meer ondersteuning en leiding hebben dan dat ze nu hebben. Wij hebben however 0 connecties met Zombies zelf. JA, er is contact geweest tussen Empire en Zombies, maar dat was contact op hetzelfde niveau dat we hebben met andere allianties.
    Contact op hetzelfde niveau dat we hebben met andere allianties is erg open qua interpretatie.
    Er zijn bevestigingen binnen Zombies dat Empire de vraag heeft gesteld of zij willen samenwerken, specifiek op het vlak dat Zombies de alliantie Empire zal verdedigen.

Gewoon een ja of nee vraag: Heeft Empire gecommuniceerd met Zombies voor een eventuele samenwerking waarbij (o.a.) Zombies zal deffen voor Empire?

Antwoord: Ja / Nee

Uiteraard heeft deze samenwerking ook invloed op artefacten. Altijd fijn om wat extra deff te hebben om ze te beschermen plus zal zombies ook een artefact toegespeeld krijgen indien gevraagd wordt?
    Laatst gewijzigd door Otterman : 13-01-2017 om 16:05
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker BlazedHerb's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hades Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je in je eerste zin refereert naar je eigen leider? Verder klaagt of liegt er niemand de laatste posts..... Volgende keer elkaar gewoon even intern erop aanspreken, voorkom je gênante situaties zoals deze. Nu leest iedereen mee...
    Ik heb het over iedereen die hier wat zit te wenen en dat is zeker niet alleen onze leider. Hij zit vooral te reageren op het geklaag en gezaag. Persoonlijk zou ik er ook niet zo op in gaan, omdat het toch geen nut heeft!

Er is hier weinig gênant eerlijk gezegd...
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal
    NL4 - Boer Blazed - Empire

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otterman Bekijk bericht

Gewoon een ja of nee vraag: Heeft Empire gecommuniceerd met Zombies voor een eventuele samenwerking waarbij (o.a.) Zombies zal deffen voor Empire?

Antwoord: Ja / Nee
    Het antwoord op je vraag is nee.
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Regels voor berichten