Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 29

Discussie: FM vs DCT

Gebruiker

Standaard FM vs DCT

Ola Amigos

Na de 'oorlog' tegen Tag is het een tijdje rustig geweest van onze kant. Er zijn wel een paar spelers opgeruimd die nog in de weg lagen, maar verder niets bijzonders/spectaculairs.

Daar komt nu echter verandering in, geen new year new me bullshit, geen goede voornemens, maar een mooie oorlog om het jaar mee te beginnen. En tegen wie kan dat nou beter dan de nr. 1 (sim)ally.
    http://puu.sh/tbSsq/344648b864.png

Veel succes gewenst aan DCT (maar ook weer niet al te veel) en moge de beste winnen! (Wij dus)
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

Succes FM en DCT! Leuke veegjes daar bij FM

Gebruiker

Standaard

Oeh klinkt als een uitdaging

Tip voor DCT : Defensief zijn ze zwak
    Tip voor FM : DCT neemt jullie wel op als je uit elkaar valt
    OuDiNy - Dream On - Me Gusta - Pelgrims - Violence - Mephobia - Templars - RUST - Dirty! - Drank! - Panic - Boom! - Dirty!.de - HT - Ally - Bloem - Plague
    Verslaafd sinds 2009

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr_sleepy Bekijk bericht
    Oeh klinkt als een uitdaging

Tip voor DCT : Defensief zijn ze zwak
    Tip voor FM : DCT neemt jullie wel op als je uit elkaar valt
    Met die tip is DCT echter niet veel aangezien ze nauwelijks nog vegen overhebben na de eerste actie
    S1 2014 - Stration (S.H) | S1 2015 - Chaos Control (W!cked) | S3 2015 - Chaos Control (Pokémon) | S5 2015 Poseidon (Olympus) | S1 2016 - Spacebar (HT!) | S3 2016 - Nemo (FM) | S5 2016 - Miss Handeling (ThePurge)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thevino Bekijk bericht
    Meest onderschatte speler: Zeger

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Good guy Niels.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zizou Bekijk bericht
    Ola Amigos

Na de 'oorlog' tegen Tag is het een tijdje rustig geweest van onze kant. Er zijn wel een paar spelers opgeruimd die nog in de weg lagen, maar verder niets bijzonders/spectaculairs.

Daar komt nu echter verandering in, geen new year new me bullshit, geen goede voornemens, maar een mooie oorlog om het jaar mee te beginnen. En tegen wie kan dat nou beter dan de nr. 1 (sim)ally.
    http://puu.sh/tbSsq/344648b864.png

Veel succes gewenst aan DCT (maar ook weer niet al te veel) en moge de beste winnen! (Wij dus)
    Woord oorlog is wat overdreven want het is gewoon een walk over en we wisten dat dit ging gebeuren te weinig activiteit, geen leiding etc. noem het maar op. Jullie hebben vanaf het begin een goede alliantie gehad daarom ook een voorsprong op alle anderen die niet meer te overbruggen is door ons. Daarom mijn complimenten voor het teamwork dat jullie verricht hebben en proficiat met de overwinning.

Wel grappig dat Niels ( mr_sleepy ) weer een reactie plaatst maar die na al zijn stoere praat toch gewoon op delete is gegaan zonder enige vorm van prestatie.

Tot slot ook mijn complimenten voor alle mensen die d'r eigen huid heel duur verkocht hebben aan FM of zo toch het einde van de server willen halen. Ik weet zeker dat jullie erg trots zijn op jezelf

Gebruiker

Standaard

Wauw wat een spirit/vechtlust.
    Sowieso hebben we niet vanaf het begin af aan sterk gestaan, want ook hier zijn er dingen gebeurd die niet helemaal optimaal zijn verlopen. Met iets meer organisatie kunnen jullie nog genoeg doen, met zoveel spelers zouden jullie dingen redelijk goed in staat moeten zijn om defensief/offensief dingen te organiseren en schade weer te herstellen.

En volgens mij heeft de delete van mr_sleepy met iets heel anders te maken.
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pommetjepom72 Bekijk bericht
    Wel grappig dat Niels ( mr_sleepy ) weer een reactie plaatst maar die na al zijn stoere praat toch gewoon op delete is gegaan zonder enige vorm van prestatie.
    Volgens mij was het hem wel gelukt een FM HD te locken
    S1 2014 - Stration (S.H) | S1 2015 - Chaos Control (W!cked) | S3 2015 - Chaos Control (Pokémon) | S5 2015 Poseidon (Olympus) | S1 2016 - Spacebar (HT!) | S3 2016 - Nemo (FM) | S5 2016 - Miss Handeling (ThePurge)

Gebruiker

Standaard Drie dagen waarschuwing

Jullie hadden ons op zijn minst drie dagen vooraf kunnen waarschuwen hahaha

Gebruiker

Standaard

Oeps, nu zijn we dat weer vergeten te doen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten