Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 tot 82 van 82

Discussie: Weerwolven #100 - 123berber

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

We wisten dat Dominique er eerst uit de ogen op ons gericht waren. Dus vandaar random iemand anders. De nieuwe waren niet gelijk een bedreiging dus tja dan heintje maar.

Ik had al redelijk snel in de gaten dat Dominique mij verdacht vond. Vandaar dat ze het slachtoffer in de tweede nacht moest zijn. Maar natuurlijk werd ze beschermd. De claim sloerie was eigenlijk voor bobdebouwer bedoeld. Maar aangezien hij ook niet super actief was heb ik hem maar op me genomen om zo de tweede nacht te verklaren. Waardoor inderdaad Abdul zijn claim afgezwakt werd.

Door de inactiviteit werd het wel heel makkelijk voor ons. Alleen ghosttrol wist ons als wolven te benoemen. Maar die stond toen al op lynch en blijkbaar vond iedereen dat wel best zo. Want dat was wel de beslissende lynch.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Vond het een vrij lastig potje, toen ik doorhad hoe het zat was het al te laat. Had als burgers een stuk beter gekund. Excuses voor mijn inactiviteit de laatste lynch Berber; je steekt er als spelleider tijd in dan inactiviteit niet fair.

Regels voor berichten