Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 82

Discussie: Weerwolven #100 - 123berber

Gebruiker

Standaard

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Enige dat ik weet is dat Dominique87 nog op ghosttrol stemde vorige dag, die daarop reageerde met 'bewust inactief'. Vind ik eerlijk gezegd verdacht, dus ghosttrol. Mocht er iemand betere info hebben, dan hoor ik het graag! Let op: wel vanavond al deadline.

Gebruiker ghosttrol's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abdul Bekijk bericht
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Enige dat ik weet is dat Dominique87 nog op ghosttrol stemde vorige dag, die daarop reageerde met 'bewust inactief'. Vind ik eerlijk gezegd verdacht, dus ghosttrol. Mocht er iemand betere info hebben, dan hoor ik het graag! Let op: wel vanavond al deadline.
    ik heb ook echt geen idee, heb wel een kleine theorie voor als dat iets waard is. Het lijkt me dat er met 10 spelers totaal 2 weerwolfen zijn (correct me als er bekend is dat er 1 weerwolf is), en we hebben er nog 0 gepakt. er zijn ook 3 mensen die zich stil hebben gehouden in het spel voor minstens 1 ronde, waaronder ik. ook zie ik dat er vaak iemand gelynched wordt die steeds juist wel argumenten geeft. mijn stem gaat dus uit naar bobdebouwer aangezien hij deze ronde nog weinig van zich heeft laten zien maar vorige ronde juist wel actiever is.

em op de stem van abdul: ik snap dat je dat denkt, als het iemand anders was geweest dan had ik dat waarschijnlijk ook wel gemeld, maar het lijkt me iets te kort door de bocht tbh
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Gebruiker

Standaard

Ik snap dat je het iets te kort door de bocht vindt ghosttrol, maar de deadline is vanavond al, en wil de discussie toch wat op gang brengen.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ik ben het eens dat bobdebouwer, ratatouille en ghosttrol erg stil zijn geweest. Bob wil ik nu nog de voordeel van de twijfel geven... maar hoop dat hij nog met info komt. Ratatouille als die wolf is dan merken we dat vanzelf door zijn inactiviteit. Dus ik ga voor nu eerst mee met abdul. Ik sta nog voor alles open.
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tetmiera Bekijk bericht
    Ik ben het eens dat bobdebouwer, ratatouille en ghosttrol erg stil zijn geweest. Bob wil ik nu nog de voordeel van de twijfel geven... maar hoop dat hij nog met info komt. Ratatouille als die wolf is dan merken we dat vanzelf door zijn inactiviteit. Dus ik ga voor nu eerst mee met abdul. Ik sta nog voor alles open.
    waarom dan bob wel en mij niet de twijfel geven? hij heeft zelf ook geen tot weinig inbreng gehad terwijl ik daar nu wel mee kom

edit: tenzij jij en bob weerwolven zijn, dan snap ik je redenatie wel
    Revolution - Trojans, South park - Popcorn!, Eric I - Vikings, The Beast - Empire

Standaard

Ik ben niet van het direct dingen zeggen op forum... maar goed zal het duidelijker zeggen. Ik ben in gesprek met bob. Net als dat ik dat was met boon vandaar zijn bm naar mij.
    Als jij iets nuttigs hebt waarmee je me kunt overtuigen kun je van mij ook de voordeel van de twijfel krijgen. Maar op dit moment weet ik meer over bob dan over jou. Vandaar mijn stem...
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Ik ben niet van het direct dingen zeggen op forum... maar goed zal het duidelijker zeggen. Ik ben in gesprek met bob. Net als dat ik dat was met boon vandaar zijn bm naar mij.
    Als jij iets nuttigs hebt waarmee je me kunt overtuigen kun je van mij ook de voordeel van de twijfel krijgen. Maar op dit moment weet ik meer over bob dan over jou. Vandaar mijn stem...
    wat wil je dat ik zeg? "ik ben geen weerwolf" is ongeveer het enige wat ik kan zeggen.....
    als jij perse zo erg op mij wilt zitten dan wil ik de weerwolfen alvast feliciteren met hun overwinning.

edit: ik vind het eigenlijk ook best wel grappig dat mensen eerst zeuren dat ik niks zeg, en als ik wat zeg dan ben ik blijkbaar gelijk een ww

Standaard

Je hoeft niet gelijk mij zo aan te vallen. Als het klopt wat je zegt dan weet ik net zo weinig als jij. Juist het eerst zo stil zijn en pas als je op lynch staat zo te reageren is verdacht. Burgers willen graag zo snel mogelijk info om conclusies te kunnen trekken. Wolven weten al wat ze moeten doen. En vooral nu er toch geen ziener is.... dus die hoeven zich niet op de voorgrond te zetten. Vandaar dat ik de wolven bij de stillen zoek.
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Je hoeft niet gelijk mij zo aan te vallen. Als het klopt wat je zegt dan weet ik net zo weinig als jij. Juist het eerst zo stil zijn en pas als je op lynch staat zo te reageren is verdacht. Burgers willen graag zo snel mogelijk info om conclusies te kunnen trekken. Wolven weten al wat ze moeten doen. En vooral nu er toch geen ziener is.... dus die hoeven zich niet op de voorgrond te zetten. Vandaar dat ik de wolven bij de stillen zoek.
    Als iemand mij aanvalt dan val ik altijd terug aan, dat is nou eenmaal wie ik ben. Aangezien ik minder ervarin g heb met dit spel dacht ik dat het het beste was om een beetje op achtergrond te blijven en te wachten tot er info kwam. Helaas nog steeds niks

Gebruiker

Standaard

bobdebouwer

Regels voor berichten