Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 82

Discussie: Weerwolven #100 - 123berber

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Ik wacht op een beslissing van de BM.

fan

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Maar wij wachten op de beslissing van wie de burgemeester is!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Als het goed is is boon bm geworden. En moet hij nu kiezen tussen Legioen en abdul.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Tollie heeft toch ook 2 stemmen? Net als boon? (Tenzij je stem van boon niet meetelt)

Standaard

Nope. Boon was te laat met stemmen.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Dan vind ik het ergens wat hypocriet om wel zijn stem als burgemeester te tellen, niet zijn gewone stemmen, omdat hij 3 minuten te laat is.

Ik vind t eerlijk gezegd wat teleurstellend hoe eerste lynch verlopen is. Geen discussies, niemand reageert op elkaar, niemand die zichzelf verdedigt en 2 mensen niet gestemd. Sorry, maar dit mag imo wel even gezegd worden.

Bobdebouwer en Ratatouille, zijn jullie er nog?

Standaard

Je bent niet gelijk dood als je te laat stemt. Dus de bm stemmen van mensen welke wel op tijd stemmen zijn gewoon geldig. Het is idd vreemd dat iemand die te laat actief is bm wordt.

Een discussie starten zonder info is mogelijk de pijlen op jezelf richten.

Dat de twee die op lynch staan zichzelf niet verdedigen vind ik erg vreemd. Daar ben ik het zeker met je eens.

En idd bobdebouwer en ratatouille waar zijn jullie??? Lekkere start zo.

En blijkbaar is Boon nu ook niet zo heel actief. Aangezien we nog steeds aan het wachten zijn.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

De wakkerdammers waren overdag druk bezig hun huisje in te richten tegen de weerwolven. Waar Ratatouille bezig was met het extra beveiligen van zijn huis, zocht Bobdebouwer naar de oplossing in de bibliotheek van het dorp. De hele dag door was iedereen bezig ervoor te zorgen dat de weerwolven hem of haar niet zouden opeten. Echter ondertussen moest er ook nagedacht worden over wie de jacht ging leiden en wie er mogelijk toch een wolf zou kunnen zijn. Op het plein waren daarom ook de hele dag mensen.

Tegen het avondeten aan zouden de stembussen sluiten. Het plein begon al langzaam vol te lopen en Berber wilde de stemmen gaan tellen. "Moeten we niet nog wachten op Boon, Bobdebouwer en Ratatouille?" Vroeg Tollie. De burgers stemde in.

Abdul rende als een gek richting het huisje van Bobdebouwer. "Bob! Kom je nog naar het plein? De uitslag van de stemming." Het bleef even stil. Vervolgens klonk er een stem uit het huisje. "Begin maar alvast zonder mij. Ik heb gelezen dat wolven niet tegen zilver kunnen, dus ik hang mijn hele woning eventjes vol met mijn bestek als je het goed vindt." Abdul rende dus weer richting het plein zonder Bobdebouwer.

Tegelijkertijd rende Legioen richting Ratatouille zijn huis. Hij klopte op de deur en ratatouille deed open. "De uitslag kom snel!" Ratatouille schudde nee. "Ik heb het hele net afgestruind op zoek naar een webshop die vandaag nog levert. Het is gelukt! Ik verwacht ieder moment een pakketje vol met beveiliging en alarmsysteem. Zodra ik deze heb kom ik eraan!"

Ook ging Tetmiera naar Boon. Niemand was thuis of deed open. Zonder enig teken van Boon ging zij terug naar het plein.

De boodschappers gaven bericht en Berber begon met tellen. "Stop wacht op mij! Ik moet nog stemmen!" Boon kwam aangerend. Om hem heen was een vieze knoflooklucht te ruiken. Iedereen deed een stapje naar achter om hem de ruimte te geven. "Sorry, ik was zo druk met het verbergen van mijn lichaamsgeur dat ik de tijd vergeten ben. Maar nu met mijn nieuwe knoflookparfum zal geen wolf mij meer lekker vinden." Het bleef even stil. Berber onderbrak de stilte. "Dan nu de stemmen." Hij telde de stemmen en daaruit bleek dat Boon de vervangende burgemeester zou worden. Hierna was het de beurt voor de andere stemmen. Een gelijkspel voor Abdul en Legioen. Dat betekend dat Boon meteen zijn voorrecht gebruiken kon. Hij dacht even na. "Legioen gaat het worden."

Ghosttroll en Abdul grepen Legioen bij de armen. Dominique bond deze aan elkaar en aan zijn voeten vast. Hij kon geen kant meer op. Tetmiera pakte de diesel en goot dit over hem heen. Aan Boon vervolgens de eer om mee een lucifer Legioen, degene waarvan vermoed werd dat het zo een afschuwelijk wezen was van zijn leven te beroven.

<censuur>

Dominique had ondertussen de tijd genomen om Legioen zijn huisje uitbundig te controleren. Echter bleek het helemaal niet om een weerwolf te gaan. Hij was zo onschuldig als een doodnormale burger.

Samenvatting:
    - Boon is burgemeester geworden.
    - Boon kon kiezen tussen Abdul en Legioen.
    - Jullie lynchen Legioen de burger.
    - Boon, Bobdebouwer en Ratatouille hebben niet gestemd en zijn dus inactief.

Deadline nacht 2: woensdag 11 januari om 22:00 uur

fan

Gebruiker

Standaard

Sorry. Ik zal er beter om denken voortaan.

Gebruiker Boon's schermafbeelding

Standaard

Jammer
    Er zijn maar 2 mensen die zoiets als dit op touw hebben kunnen zetten... AciD, de sjamaan en Boon de spiegelmeester.

Regels voor berichten