Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 47

Discussie: Eindspel

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VM. Bekijk bericht

Je kunt toch op FM lopen? Of heb ik dat kleine dieet nu voor niks aan jullie gegeven?
    enige wat ik hier nu 100% kan bevestigen is dat ally wildwest op laatste moment besloten heeft om eindspel af te blazen al was al geregeld wie op BD ging lopen en wanneer we het WW in zouden nemen.

vind heel jammer voor onze leden maar was beste keus die ik kon nu moeste nemen ivm met diverse andere ally`s in ons gewest , heb me beetje verkeken of iets anders verwacht en geen interesse om de ally voor joker te laten door gaan .

wat we verder regelen en doen tot einde mogen jullie naar raden dit was het van deze kant

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door underdog Bekijk bericht
    enige wat ik hier nu 100% kan bevestigen is dat ally wildwest op laatste moment besloten heeft om eindspel af te blazen al was al geregeld wie op BD ging lopen en wanneer we het WW in zouden nemen.

vind heel jammer voor onze leden maar was beste keus die ik kon nu moeste nemen ivm met diverse andere ally`s in ons gewest , heb me beetje verkeken of iets anders verwacht en geen interesse om de ally voor joker te laten door gaan .

wat we verder regelen en doen tot einde mogen jullie naar raden dit was het van deze kant
    sdcavad

Gebruiker

Standaard

Je bent dus eindelijk tot het inzicht gekomen dat je ally niet veel voorstelt?
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

sdcavad
    oke is dat ik altijd graag enterprise en startrek keek .

WildWest heeft eindspel afgeblazen omdat niet zeker was of er steun is gewest ZW was en nu ineens leek dat ally Azal met def ally was aan het nadenken of ze voor een eindspel zouden gaan en als ze dit willen dus voor een eigen WW willen gaan en het ook nog leek of ze interesse in sommige arte bij ons hebben en ik idee jheb dat ze wachten dat wij voor BD en WW gaan en daarna zelf een WW nemen zag ik een eindspel niet zitten , dit is gewoon mijn mening en hoe ik het zie of hoe ik denk dat het zou kunnen lopen of wat zou kunnen gebeuren dus zeg niet dat dit is maar ik ben opc die houd altijd met alles rekening ,

na dus dit met Azal te hebben gepraat besloot ik direct het eindspel af te blazen en dacht dit stuur ik ook naar FM of wat bekende daar zodat ze weten WildWest gaat niet meer voor eindspel .

wat daar uit voort kwam verbaast , FM wil natars laten winnen wat ik wel verwachte maar toen ze hoorden WildWest staakt eindspel en Azal met def ally is meer op def gericht en zou weleens voor eindspel kunnen gaan zou WildWest op hun moeten gaan lopen zodat die dan niet winnen ??? ik zei wij staken eindspel dus boeit verder ook niet wie hier wint .

toch wilde FM dat we graag op Azal of hun def ally zouden lopen , ik zei waar slaat dat op als jullie willen dan kunnen jullie zelf makkelijk zorgen dat Azal niet eindspel wint .

dus na met die 2 gebabbeld te hebben vond WildWest het best en was de server gespeeld .

ging pafje roken en biertje nemen en keek eens in mijn toverhoed en zag daar nog een bolletje liggen , keek erop en stond een U op ??? dam dacht ik dat kan maar 1 ding betekenen underdog , dus bij deze bestaat ally WildWest niet meer maar is er de ally underdog weer .

tja daar zullen diverse ally`s tot einde mee moet leven want een underdogger geeft nooit op en is van mening dat als hun als 1e in een gewest voor eindspel kiezen de andere ally`s zich daarbij moeten neer leggen zo niet dan vinden ze dat je tegenstander word of iemand die hun dwars zit , wat betreft ally`s die denken underdog voor hun kan te spannen ook al zijn de de sterkste vergeet dat maar dat werkt averechts zoals ze zeggen en dan spannen wij wel een kar die jullie kant op komt .

wat ik kort gezegd hier wil zeggen , slaat toch nergens op wat nu gebeurd je moet als gewest samen spelen en nuchter blijven en zien wat je moet doen als gewest en niet alleen te profiteren van anderen .

dus WildWest bestaat niet meer maar underdog zit nu ineens in gewest ZW , wij hebben altijd lol en buigen voor niemand en wil je wat bereiken in je gewest dan kun je niet om ons heen .

Gebruiker

Standaard

Weer gedronken opc? Je brabbelt weer allemaal onzin. Weet niet met welke mensen in FM jij praat, maar duidelijk niet met de mensem die er iets over te zeggen hebben wat wij wel of niet gaan doen.

En een heel gewest dat samen moet werken voor een ww? Op een server als deze is dat enigszins overkill zeker aangezien je eigen ally al een server lang niks aan het doen is dus zou je redelijke vegen en wat def moeten kunnen hebben (tenzij er niet veel kwaliteit zit natuurlijk(zoals gewoonlijk in underdog)).
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker Question Mark's schermafbeelding

Standaard

Wat een geneuzel, ik zet nog n rits kata aan

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Wow ik moest halverwege gewoon stoppen met het lezen van je post, ik werd er duizelig van..
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker

Standaard

sdcavad
    Had je nu echt verwacht dat opc iets ging doen omdat je hem je dieetje gaf? Ik hou wel van je optimisme

oke is dat ik altijd graag enterprise en startrek keek .

WildWest heeft eindspel afgeblazen omdat niet zeker was of er steun is gewest ZW was en nu ineens leek dat ally Azal met def ally was aan het nadenken of ze voor een eindspel zouden gaan en als ze dit willen dus voor een eigen WW willen gaan en het ook nog leek of ze interesse in sommige arte bij ons hebben en ik idee jheb dat ze wachten dat wij voor BD en WW gaan en daarna zelf een WW nemen zag ik een eindspel niet zitten , dit is gewoon mijn mening en hoe ik het zie of hoe ik denk dat het zou kunnen lopen of wat zou kunnen gebeuren dus zeg niet dat dit is maar ik ben opc die houd altijd met alles rekening ,

na dus dit met Azal te hebben gepraat besloot ik direct het eindspel af te blazen en dacht dit stuur ik ook naar FM of wat bekende daar zodat ze weten WildWest gaat niet meer voor eindspel .

wat daar uit voort kwam verbaast , FM wil natars laten winnen wat ik wel verwachte maar toen ze hoorden WildWest staakt eindspel en Azal met def ally is meer op def gericht en zou weleens voor eindspel kunnen gaan zou WildWest op hun moeten gaan lopen zodat die dan niet winnen ??? ik zei wij staken eindspel dus boeit verder ook niet wie hier wint .

toch wilde FM dat we graag op Azal of hun def ally zouden lopen , ik zei waar slaat dat op als jullie willen dan kunnen jullie zelf makkelijk zorgen dat Azal niet eindspel wint .

dus na met die 2 gebabbeld te hebben vond WildWest het best en was de server gespeeld .

ging pafje roken en biertje nemen en keek eens in mijn toverhoed en zag daar nog een bolletje liggen , keek erop en stond een U op ??? dam dacht ik dat kan maar 1 ding betekenen underdog , dus bij deze bestaat ally WildWest niet meer maar is er de ally underdog weer .

tja daar zullen diverse ally`s tot einde mee moet leven want een underdogger geeft nooit op en is van mening dat als hun als 1e in een gewest voor eindspel kiezen de andere ally`s zich daarbij moeten neer leggen zo niet dan vinden ze dat je tegenstander word of iemand die hun dwars zit , wat betreft ally`s die denken underdog voor hun kan te spannen ook al zijn de de sterkste vergeet dat maar dat werkt averechts zoals ze zeggen en dan spannen wij wel een kar die jullie kant op komt .

wat ik kort gezegd hier wil zeggen , slaat toch nergens op wat nu gebeurd je moet als gewest samen spelen en nuchter blijven en zien wat je moet doen als gewest en niet alleen te profiteren van anderen .

dus WildWest bestaat niet meer maar underdog zit nu ineens in gewest ZW , wij hebben altijd lol en buigen voor niemand en wil je wat bereiken in je gewest dan kun je niet om ons heen .
    Zoals Zizou al zei, er is bij de leiding niks gehoord dat jij met onze leiding hebt gesproken. Het zou me ook al verbazen als je dat lukt want de meesten sluiten hun Skype gewoon af als ze zien dat je afkomt, waarschijnlijk je interpunctie die ons duizelig maakt.

Waar je het feit vandaan haalt dat FM de Natars wil laten winnen, is mij een raadsel. Ons boeit het namelijk niet veel wie het bouwt en hoe snel het af is. Wij blijven enkel rellen zolang de server nog bezig is. En dat jullie daarnaast een blok van 3 allianties nodig hebben (Azal, Wildwest en TFB, iedereen weet ondertussen wel dat jullie samenwerken) om een WW te bouwen, zegt inderdaad veel over jullie niveau
    S1 2014 - Stration (S.H) | S1 2015 - Chaos Control (W!cked) | S3 2015 - Chaos Control (Pokémon) | S5 2015 Poseidon (Olympus) | S1 2016 - Spacebar (HT!) | S3 2016 - Nemo (FM) | S5 2016 - Miss Handeling (ThePurge)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thevino Bekijk bericht
    Meest onderschatte speler: Zeger

Gebruiker

Standaard

Heel verhaal
    Ik snap echt niks van wat je hier probeert te zeggen

Hopelijk is dit een goeie les voor je, dat je niet moet afwachten wat er van de server komt, maar dat je zelf probeert zoveel mogelijk uit de server te halen

@Chickenz, het was ook een afspraak, dat ze t goed gingen gebruiken

Gebruiker

Standaard

Rellen? Wat houd dat nog in?
    OuDiNy - Dream On - Me Gusta - Pelgrims - Violence - Mephobia - Templars - RUST - Dirty! - Drank! - Panic - Boom! - Dirty!.de - HT - Ally - Bloem - Plague
    Verslaafd sinds 2009

Regels voor berichten