Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 61

Discussie: Buitenlandse talen in profiel

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Een MH is een vrijwilliger en krijgt hier geen geld voor. Laten we dat maar even voorop stellen
    Zelfde geldt voor ieder crewlid op het .nl-domein (volgens mij).
    De MH krijgt wel degelijk een vergoeding, wat Wittekind ook zegt.
    Dat het geen vetpot is of echt geld is, doet er niet toe in de uitspraak van Wittekind.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Oja, excuus. Ze krijgen volgens mij een bepaald aantal goud. Ik las het verkeerd.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Indien jullie een tekst zien in het profiel van een speler die niet conform de regels is,
    verzoek ik jullie dit te melden aan de MH aangezien het een onmogelijke taak is dit
    in grote regelmaat allemaal te controleren zodat hier actie op ondernomen kan worden.
    Heb ik me nu duidelijker verwoord?

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Om eerlijk te zijn: conform de regels of niet, ik geef het alleen door als het echt storend is. Als er iets in het Frans, Turks of weet ik veel in het profiel staat en het boeit me weinig, zal ik het ook niet doorgeven.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    Indien jullie een tekst zien in het profiel van een speler die niet conform de regels is,
    verzoek ik jullie dit te melden aan de MH aangezien het een onmogelijke taak is dit
    in grote regelmaat allemaal te controleren zodat hier actie op ondernomen kan worden.
    Heb ik me nu duidelijker verwoord?
    Maar je verwoord het niet duidelijk.
    Eerst zeg je dat officieel alleen Nederlands mag, maar dat op .nl Engels ook mag (/getolereerd wordt).
    Daarna zeg je dat een tekst in het Latijn wordt "bekeken".

Dus is een tekst in een andere taal dan in het Nederlands/Engels per definitie tegen de regels en wordt het als het gerapporteerd wordt ten allen tijden verwijderd?

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    De nieuwe regel:
    "Het spel dient voor ieder toegankelijk te zijn en zo dienen ook profielen gewoon in de door ons 2 toegestane talen te zijn, zijnde Engels en Nederlands."
    In Nederland is Fries ook een officiële taal dus die hoort er ook tussen te staan.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

Waarom hoort die er dan bij te staan? Is Engels een officiële taal in Nederland? Ik volg je redenatie niet helemaal...

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noep Bekijk bericht
    Waarom hoort die er dan bij te staan? Is Engels een officiële taal in Nederland? Ik volg je redenatie niet helemaal...
    Niet officieel maar wel 2e taal. Naast de officiële talen.
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

Ja en zo kom je toch weer uit bij de regel die nu gehanteerd wordt? Enkel talen die voor vrijwel iedereen begrijpbaar zijn. Daar valt Fries niet onder en Engels, zoals je zelf al aangeeft, wel.

Standaard

Mush oneens Noep. Vandaar dat ik door vraag naar duidelijkheid.
    Aldus Rijks Overheid klik
    "Nederlands is de officiële taal van Nederland. Daarnaast is Fries in de provincie Fryslân erkend als tweede officiële taal. Voor Bonaire, Sint-Eustatius en Saba zijn naast Nederlands ook Papiaments en Engels officiële talen."

Edit: en aangezien Belgie officieel onder "ons" domein valt, kan je ook wat zeggen voor het Frans.

Regels voor berichten