Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 61

Discussie: Buitenlandse talen in profiel

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht

In welk opzicht heeft de CM eens geluisterd naar haar eigen community? Niemand zat op T4.0 te wachten. Dat is hét ultieme voorbeeld. T4.0 heeft zo ontzettend veel speers laten doen stoppen, dat is niet normaal.
    Wat begrijp jij niet aan wat Muchacho zei? Je geeft juist een voorbeeld van de onmacht van onze CM. In al zijn waanzin wil Sledge echt wel het beste voor de Nederlandse spelers, en niet voor het banksaldo of wat dan ook van Traviangames. Hij is echter slechts een vis in de vijver en kan helemaal niks klaarspelen bij de roergangers in het oosten.
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ???? Bekijk bericht
    Wat begrijp jij niet aan wat Muchacho zei? Je geeft juist een voorbeeld van de onmacht van onze CM. In al zijn waanzin wil Sledge echt wel het beste voor de Nederlandse spelers, en niet voor het banksaldo of wat dan ook van Traviangames. Hij is echter slechts een vis in de vijver en kan helemaal niks klaarspelen bij de roergangers in het oosten.
    "Wil het beste voor de Nederlandse spelers" Waarom laat hij dan niet gewoon de quotes toe en doet hij er moeilijk over? Het staat nergens in de regels dat het niet mag, totdat hij extra moeite deed om die regel toe te voegen en er zich niet bij neer wil leggen. In de mate dat hij kan luisteren naar de Community, doet hij het niet.

Wat is het nut van een Community Manager? In mijn ogen is het luisteren naar de community, dit samenvatten en doorsturen naar de grote bazen zodat zij zien dat er eventueel verandering moet komen of niet.
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ???? Bekijk bericht
    Ik bedoel qua CM niet sledge als persoon. Ik ken hem al een aantal jaren en sledge is gewoon een prima "leider" van het Nederlandse domein. Want zo zie ik een CM.

Een CM moet je zien als een ambassadeur van Travian voor het groter geheel. Ik zie een CM als taak om wensen/klachten etc. door te sturen naar het hoofdkantoor. Het hoofdkantoor moet dit zien als feedback om die klachten te voorkomen.

Als je kijkt naar het groter geheel is T4.0 een (mislukte) poging om meer geld in het laatje te krijgen. Ze hebben dit met T4.4 redelijk opgelost, alleen lopen de spelersaantallen nog steeds terug. Neem als voorbeeld even de speedserver: 2 servers terug nog ruim 1000 spelers met het eindspel, nu net 300...

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker

Standaard

Je vergeet dat travian op het moment dat T4 kwam al heel veel spelers aan het verliezen was. Ze waren al zeker 50 % kwijt. Spel was al over z'n hoogtepunt heen. De komst van T4 was voor veel mensen ook een mooi moment om te stoppen, maar vooral omdat het spel verslavend en tijdrovend is. Iedereen die tegenstander van T4 is, geeft deze de schuld, maar bij bijna alle mensen die ik gesproken heb die destijds stopten, speelden andere dingen een rol.
    Ook is T3.6 niet populairder of beter. Er is nog een aantal keer een T3.6 server gestart na de komst van T4. Deze servers hadden bedroevend lage spelersaantallen. Ook ik ben hier gestart, maar na paar dagen/weken weer gestopt. Ik vind T3.6 duidelijk minder leuk dan de T4. Als je eenmaal T4 gewend ben, is T3.6 traag en saai. Bijna ieder spel heeft op een bepaald punt te maken met teruglopende spelersaantallen, kijk bijv naar WoW.

Ook was T3.6 véél meer pay2win dan T4 nu is. Vroeger kwam je niet in de top 1000 zonder goud te kopen. Als niet-goudkoper had je eigenlijk geen enkele kans tegen een goudkoper. Dit is nu anders! Van de zomer ben ik op speed rang 1 (populatie) geëindigd zonder goud te kopen! Dit had ik op T3.6 (eerdere servers heb ik niet meegemaakt) nooit gekund. Laatst was er weer een server gestart waarbij je geen veiligen had en die dus meer tussen T4 en T3.6 in zat. Hier kwam ik vrij snel in de problemen, omdat ik zonder goud wou spelen. Hoe zeer iedereen de veilingen ook haat, ze zijn dé manier voor goudloze spelers om toch aan goud te komen en toch mee te kunnen met de big spenders. De waarde van de spullen op de veiling worden enorm overschat. Eigenlijk zijn het gewoon de 25%-bonussen, het npc'en en het klaarzetten die het meeste verschil maken. Als jij een CP-helm koopt voor 100.000 zilver, dan geef jij een andere speler 500 goud, waarmee hij veel meer kan doen dan die helm jou uiteindelijk op zal leveren en wat dus het relatieve verschil tussen jullie kleiner maakt. Die helm zorgt dat jij misschien 1/2 dagen eerder je 2de dorp hebt. De niet-goudkoper zal het moeten doen met een iets minder goed HD, maar dat is prima te doen. Op een hele server zal die CP helm misschien 1 dorp verschil betekenen. Die tientallen kunstwerken die sommigen in het begin kopen, geven hen misschien 2/3 dorpen voorsprong... een verschil wat in te lopen is, aangezien voor ieder nieuw dorp méér CP nodig is, dan het vorige. Dus, zelfs al koop je op een bepaald moment 100 kunstwerken, aan het einde van de server heb je daar amper voordeel aan gehad.
    De veilingen geven goudkopers een voorsprong, die groter voelt dan hij daadwerkelijk is. Eigenlijk is het heel slim bedacht. Het zijn voorwerpen die op korte termijn veel voordeel lijken te geven, maar dat op lange termijn amper doen. Dus keer op keer heb je het gevoel items te moeten kopen om je voorsprong te behouden. Dus mensen blijven veel geld spenderen. En ja, dan kan het voelen alsof het spel veel geld kost en het pay2win is. Je moet je gewoon niet gek laten maken.
    Alleen als je echt belachelijk veel geld uitgeeft en alle kunstwerken opkoopt en blijft opkopen, tja, dan zul je inderdaad groot voordeel hebben. Deze extreme gevallen bestaan, maar zijn imo geen bewijs dat het "pay2win" is. Eerder tegenovergestelde. Alleen als extreem veel goud gekocht wordt, haal je een groot voordeel. Bij "normaal" goudgebruik zijn de verschillen tussen de goudgebruiker en niet-goudgebruiker vele malen kleiner op een T4 server dan op een T3.6 server.

Ik denk niet dat T3.6 populairder is dan T4 met de huidige groep spelers. Alleen de mensen die het hardste roepen, een groep veteranen, beweren dat. Ik durf te wedden dat als nu een T3.6 wordt gestart, dat deze nog steeds weinig spelers zal hebben. "Vroeger was alles beter" is vaak maar schijn. In hoeverre luistert een CM naar de community als hij alleen luistert naar de mensen die het hardste roepen/klagen?

Gebruiker

Standaard

Dat klopt inderdaad ja. Het is een beetje een mix van gebeurtenissen. Wat ook meespeelt met die lage spelersaantallen op die "nieuwe" T3.6 was dat spelers al waren gestopt. Als je met iets stopt, ga je niet stiekem even kijken of er ooit nog een classic start. Dus al die tienduizenden kijken niet meer terug

Gebruiker

Standaard

Dat ben ik helemaal met je eens.

Gebruiker

Standaard

Maar we dwalen een beetje af, het ging om buitenlandse talen in een profiel.
    Als het om quotes of wat dan ook gaan, dikke prima. Maar ook daar moet je een lijn in trekken. Mag bijv. dan Arabische quotes ook?

Ik zou zelf zeggen, waarom niet? Ik kan me niet voorstellen dat een speler 'last' heeft van een beetje gebrabbel in het Arabisch. Gooi dat stukje gewoon in Google Translate en je weet of het aanstootgevend is of niet.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Ik vind deze discussie heel lastig want ik sta er heel anders in als jullie
    want het gaat pas in jullie eigen straatje zijn als het jullie
    directe tegenstander is die anderstalig je de meest erge ziektes toewenst.
    Daarom wordt vanuit hunters en de CSR's ook de regel gesteld dat alleen
    Nederlands en Engels toegestaan is, jullie willen schone servers wat betreft
    bots/multi en noem alle ander valsspelerij maar op die gedaan worden,
    dan vind ik dat vrijwilligers wat de hunters zijn dat niet aangerekend mag worden
    dat ze dat dan niet van elk account wekenlijks controleren.
    Om weer even terug te komen op het onderwerp van dit topic,
    Generaal gaf zijn beklag vooral omdat nu niet meer vermeld staat in de regels dat
    we uitzonderingen maken wat betreft talen.
    Ja, in de oude regels stond dit letterlijk vermeld, nu niet meer.
    Ja, ik kan me beroepen op bepaalde regels in de voorwaarden maar dat is echt niet wat ik wil,
    ik loop niet weg voor de beslissingen die ik gemaakt heb.
    Alleen vragen jullie heel vaak naar antwoorden die ik gewoon niet mag geven, hetzij mijn contract
    met TRAVIANGAMES maar nog veel vaker de juridische persoonlijk aspect in onderwerpen.
    Los van dat TRAVIANGAMES me zou kunnen ontslaan is het vooral dat ik bv het briefgeheim niet mag schenden.
    wanneer ik ook maar iets deel van een gesprek tussen ons 2 en dat hier publiceer zou je me kunnen aanklagen voor smaad, laster
    of schending briefgeheim/ portretrecht/auteursrechten en ga zo maar verder.
    Hoezeer ik ook begrijp dat dat je niks uitmaakt is dat wel waar mn medecrewleden en tovenaar en ik constant rekening mee houden.
    Op het forum kunnen we nauwelijks reageren op zulke kwesties als crew zijnde, daar zijn andere wegen voor.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker haye's schermafbeelding

Standaard

Idd, als je een discussie wil met Sledge moet je hem gewoon prive aanspreken.
    Dan leer je zijn standpunt ook stukken beter en kan hij dingen tenminste normaal uitleggen.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    Ik vind deze discussie heel lastig want ik sta er heel anders in als jullie
    want het gaat pas in jullie eigen straatje zijn als het jullie directe tegenstander is die anderstalig je de meest erge ziektes toewenst.
    Ik heb inderdaad wel eens een igm ontvangen in een andere taal, die niet goed te vertalen was met google translate, maar die de woorden "moeder" en "hond" bevatte en een bepaalde intieme handeling die ik noch met mijn moeder, noch met een hond wil uitvoeren.

Regels voor berichten