Pagina 37 van 41 EersteEerste ... 273536373839 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 tot 370 van 401

Discussie: Golden Awards

Gebruiker

Standaard

Dat geldt voor zo veel spelers. Daar is Jorben niet de enige in.

Gebruiker

Standaard

Vind het eigenlijk wel sneu dat iemands zijn prestatie zo wordt gebagatelliseerd.
    Volgens mij zijn we het er allemaal wel over eens dat het mooie vegen zijn.
    Het voor elkaar krijgen dat je houtwerk elders kan stallen en dat de SD op je account wordt onderhouden door de eigenaren is ook een gave. Geen idee of dit de verdienste is van de eigenaren van het account of de Ally leiding, maar het is toch een mooi staaltje van samenwerking.

Zo erg is het toch niet dat iemand een andere invulling van onderhoud kiest, dan wat blijkbaar als gangbaar wordt beschouwd? (farmen)
    My name is nobody

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo99 Bekijk bericht
    Zo erg is het toch niet dat iemand een andere invulling van onderhoud kiest, dan wat blijkbaar als gangbaar wordt beschouwd? (farmen)
    Wel als je stoer doet dat alles zelf wordt onderhouden.
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doom Bekijk bericht
    Wel als je stoer doet dat alles zelf wordt onderhouden.
    Das waar.
    My name is nobody

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo99 Bekijk bericht
    Vind het eigenlijk wel sneu dat iemands zijn prestatie zo wordt gebagatelliseerd.
    Volgens mij zijn we het er allemaal wel over eens dat het mooie vegen zijn.
    Het voor elkaar krijgen dat je houtwerk elders kan stallen en dat de SD op je account wordt onderhouden door de eigenaren is ook een gave. Geen idee of dit de verdienste is van de eigenaren van het account of de Ally leiding, maar het is toch een mooi staaltje van samenwerking.

Waarom is het sneu dat het gebagatelliseerd wordt? Dat was juist de reden waarom ik het in iedergeval 'overschat' noemde, en blijkbaar anderen het ook wel eens mee waren. Overschat blijft een relatief begrip want het is nog steeds een erg goed account, maar ik wilde eigenlijk alleen duidelijk maken dat er wel veel hulp bij kwam kijken. Ze zullen er vast en zeker veel tijd in steken maar dat doen farm accounts of andere accounts natuurlijk ook. Dat ze hulp krijgen ga ik verder niet moeilijk over doen maar dat valt niet te ontkennen. Oa een accountje met enkel een HD ( Aldi bijv ) die je ondersteunt is niet mijn stijl namelijk. Qua artes zorgen Simple Mind ( en ook Abdul ) ook goed voor zichzelf als leiding zijnde. Verder is dat de keuze van TNS, maar als ik dan hoor op 't forum dat de ally wel heel erg leunt op de leiding kan ik daar wel een reden voor bedenken.
    Laatst gewijzigd door 7up : 07-07-2017 om 20:11

Gebruiker M-J-A's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    Qua artes zorgen Simple Mind ( en ook Abdul ) ook goed voor zichzelf als leiding zijnde. Verder is dat de keuze van TNS, maar als ik dan hoor op 't forum dat de ally wel heel erg leunt op de leiding kan ik daar wel een reden voor bedenken.
    Die reden is dat de rest vd ally er simpelweg droevig weinig van kan/geen tijd heeft of simpelweg geen zin heeft. Dat is verder niet erg, met een niet pre made valt dat te verwachten. Zonder Abdul/Simple Mind als leiding en als accounts waren we niet ver van underdog niveau verwijderd denk ik.
    S5 - Kazumi
    Oud: Mephobia, Me Gusta, Res Dogs, Popcorn, Empire
    Huidig: TNS

Gebruiker

Standaard

Waarom is het nu ineens nodig de inhoud van TNS te bespreken?
    Ik denk dat het al heel lang voor heel veel mensen duidelijk was dat er van de leden in TNS niet al te veel verwacht kon worden. Leiding heeft er voor gekozen hiermee door te gaan wat ik best knap vind, maar om vervolgens te gaan klagen dat het allemaal aan niet-willende leden ligt.....

Naast mooie accounts bouwen had de leiding ook gewoon leiding moeten nemen.

Gebruiker Rinusoide's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDiChristi Bekijk bericht
    Naast mooie accounts bouwen had de leiding ook gewoon leiding moeten nemen.
    Dat hebben ze zeker ook gedaan. De leiding van TNS was een van de beste leidingen die ik tot nu toe gezien heb.
    S3: Blaze ~ TGMR | S1: PENGUIN! ~ Veto!
    S4: Cookies ~ Midgets

Gebruiker Dion's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinusoide Bekijk bericht
    Dat hebben ze zeker ook gedaan. De leiding van TNS was een van de beste leidingen die ik tot nu toe gezien heb.
    Ik kan andere non premades bedenken die succesvoller waren
    TS5 Mysterion-VEMEGOJB | TS1 Mysterion-X | TS7 The Patriot-Instinct | TS1 Mysterion-NSS
    TS2 Fnatic-Prelude | TS5 iFnatic-300BEER! | TS1 Scrooge McDuck-Disney | TS5 Eminem-Micro
    TS1 Zcrooge McDuck-Doge
    TS5 Sziget/Abomination-ThePurge | TX2 Mysterion-Doge 2.0

Gebruiker

Standaard

Als je als leiding bij de eerste de beste tegenslag delete kan je dat niet echt goede leiding noemen lijkt me

Regels voor berichten