Pagina 35 van 41 EersteEerste ... 253334353637 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 341 tot 350 van 401

Discussie: Golden Awards

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    Laten we de definitie van push achterwege laten, want die is volgens mij voor veel mensen redelijk verschillend. Maar in dit geval bedoelde ik gs steun, dan wel niet van de alliantie of een Aldi met enkel een HD. Dat kan je toch niet ontkennen?
    Al die aannames, fantastisch

Kom maar door met bewijs. Pas dan heb je iets om over te spreken. Alle bovenstaande reacties zijn niets meer dan vermoedens van spelers die zichzelf afvragen hoe noob ze zijn vergeleken met Simple Mind en Abdul Klapstoel. Steek dan je tijd in het verbeteren van je eigen account, in plaats van gissen hoe deze topaccounts hun vegen onderhouden

Gebruiker zerk's schermafbeelding

Standaard

Jullie hebben beide mooie accounts maar er werd vrijwel niks mee gedaan wat opzich best zonde is. En de veeg van simple mind die nu weg is...
    Verder staan jullie laatste vrijwel nooit in de top 10 farmers terwijl je dat wel zal verwachten met zulke vegen dus moet er wel door leden gepush worden om ze in leven te houden.
    Heb ook het gevoel dat er bijna niemand meer actief is binnen TNS wat de laatste tijd wel te zien was in de farmlijst.

No hate, heb altijd veel bewondering voor jullie accounts
    ~~~~ S1 paranoide ~~~~ s5 Radical ~~~~

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abdul Bekijk bericht

Kom maar door met bewijs. Pas dan heb je iets om over te spreken. Alle bovenstaande reacties zijn niets meer dan vermoedens van spelers die zichzelf afvragen hoe noob ze zijn vergeleken met Simple Mind en Abdul Klapstoel. Steek dan je tijd in het verbeteren van je eigen account, in plaats van gissen hoe deze topaccounts hun vegen onderhouden
    Maakt allemaal ook geen drol meer uit omdat die veeg toch helemaal weg is?
    Overigens is Purge hier net zo schuldig aan geweest dus is het niet per se eerlijk om SM daar op aan te wijzen (ik weet niet op welk account 7up speelt).
    Laatst gewijzigd door Rain Drop : 06-07-2017 om 14:57

Gebruiker

Standaard

7up speelt op Deadpool! Bedoel je te zeggen dat Purge Deadpool gepushed heeft? Daar is anders niks van te zien

Gebruiker SE_Ryuk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renzo99 Bekijk bericht
    Misschien een definitie kwestie over wat je onder push verstaat?

De SD wordt onderhouden door de eigenaars van de def, is het dan push?
    Houtwerk staat elders gestald, is het dan push?
    Ik zou voor beide ja zeggen, gezien je niet je eigen gs gebruikt.
    Maar welk woord je er ook voor wil gebruiken, het is zeker met je laatste vraag zo dat het niet op eigen kracht is gedaan. En dat is dan wat iedereen zegt
    Overigens wel respect dat ze zulke vegen hebben/hadden.
    Laatst gewijzigd door SE_Ryuk : 06-07-2017 om 15:50
    Huidige S5: Showtime
    S5 2016 - S&S
    S2 2014-2015 CS: Rat Pack
    Nlx 2012: Helden

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Kom op niet zo gefrustreerd. Je kan het toch niet ontkennen, dat heeft Jorben zijn rekensommetje al bewezen. Het is ook niet bedoeld om jullie prestaties omlaag te praten maar met al jullie middelen is het gewoon minder bijzonder. Dus op ze Brakkes zeg ik dat je niet zo salty moet doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rain Drop Bekijk bericht
    Maakt allemaal ook geen drol meer uit omdat die veeg toch helemaal weg is?
    Overigens is Purge hier net zo schuldig aan geweest dus is het niet per se eerlijk om SM daar op aan te wijzen (ik weet niet op welk account 7up speelt).
    Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal wat je bedoeld. Waar is Purge schuldig aan geweest? Binnen The Purge wordt niet 1 of 2 acocunts massaal voorgetrokken qua gs en artes. En nogmaals het is geen verwijt maar met al die extra hulp maakt het het allemaal wel een stuk makkelijker. Misschien ook een reden als ik zo de geluiden hoor waarom veel anderen van TNS inactief zijn geworden. ( ik geef toe, slechts een aanname deze keer! )

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appelflap2 Bekijk bericht
    7up speelt op Deadpool! Bedoel je te zeggen dat Purge Deadpool gepushed heeft? Daar is anders niks van te zien
    Als we alle ballen op Deadpool hadden gegooid was de concurrentie allang weggevaagd

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal wat je bedoeld. Waar is Purge schuldig aan geweest? Binnen The Purge wordt niet 1 of 2 acocunts massaal voorgetrokken qua gs en artes. En nogmaals het is geen verwijt maar met al die extra hulp maakt het het allemaal wel een stuk makkelijker. Misschien ook een reden als ik zo de geluiden hoor waarom veel anderen van TNS inactief zijn geworden. ( ik geef toe, slechts een aanname deze keer! )
    Nee zo bedoelde ik het ook niet want daar heb ik absoluut geen weet van, maar volgens mij werden de oude eigenaars van Abomination flink gepusht door hun proxies/PD'ers. Goed, die zijn inmiddels weg maar van die veeg is veel gebruik gemaakt destijds.

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

LOL

Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Waar de frustratie van Abdul vandaan komt, is omdat -los van het resultaat- het een mooie prestatie is waar veel tijd en planning voor nodig is geweest. Niet iets wat je aan iedereen kan overlaten. Alleen het graan was al een 24/7 taak en gaf slapeloze nachten. Dat er dan relatief simpel over wordt gedacht hier: "ach, allypush, easy" (los van wat er precies is gezegd, is dit hoe het overkomt), zal bij Abdul flink wat frustratie opgewekt hebben.
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Waar de frustratie van Abdul vandaan komt, is omdat -los van het resultaat- het een mooie prestatie is waar veel tijd en planning voor nodig is geweest. Niet iets wat je aan iedereen kan overlaten. Alleen het graan was al een 24/7 taak en gaf slapeloze nachten. Dat er dan relatief simpel over wordt gedacht hier: "ach, allypush, easy" (los van wat er precies is gezegd, is dit hoe het overkomt), zal bij Abdul flink wat frustratie opgewekt hebben.
    Hij zegt dat het niet waar is dat er gs'en naartoe gaan en dat het bewezen moet worden? Is niet de eerste keer dat hij het hier zegt terwijl het duidelijk is van wel. Amper farmen, 500k aan veeg zonder houtwerk (600k dus). en een hoop SD. Een account alleen kan dit nooit solo onderhouden, tenzij je stevig farmt wat niet het geval is.

Er gaat zeker meer dan 200k grondstoffen per uur naar dat account. Veel werk? Handelroutes er heen zien dat ze kloppen en een buffer opstellen. Het zijn pracht van een vegen, maar zoals Tim zegt, je moet rekening houden met de grondstoffen.

Om dan met laatste bewijs te komen (ik neem aan dat het gewoon van Koen mag, niks speciaals in)

[5/25/2017 9:49:09 AM] Koen/SM: Er worden hier alliantie pushes georganiseerd inderdaad, wanneer je een trainer hebt
    [5/25/2017 9:49:30 AM] Koen/SM: en def onderhouden doen deffers zelfs..

Dus ga dan maar gewoon niet ontkennen. We zeggen toch niet dat het erg is dat het gedaan word? Het is net slim dat dit deels word gedaan. Moet echter gewoon rekening mee gehouden worden. Tim zei ook gewoon dat ze de beste aanvallers waren deze server. Echter ook meest overschatte, omdat het gepushed werd en niet solo opgezet is. (niks mis mee).

Next
    Collagebouwer

Regels voor berichten