Pagina 30 van 41 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 291 tot 300 van 401

Discussie: Golden Awards

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robbie01 Bekijk bericht
    Wie weet waar Jorben zich overal bedreigd voelt hé! Mss was het wel bij de melkboer om de hoek, wie zal het zeggen!
    Jouw comment bij de minrep was wel een beetje over the top hoor
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker

Standaard

Ja, daar heb je een punt!
    Al moet ik zeggen, het moment zelf vond ik het wel wat hebben!
    Pas daarna begon ik er goed over na te denken en was het wel wat overdreven ja!

Sorry not sorry!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skepta Bekijk bericht
    Ben je op je teentjes getrapt Vino?
    Een persoonlijke aanval doen kan iedereen, zegt meer iets over jouw intelligentie dan over die van mij.
    Lees je jezelf wel eens na? Moet je doen, het is een gouden tip! Maar wat verwacht je nou, je geeft een feitelijk oordeel zonder inhoudelijk in te gaan op mijn kijk van deze server. En dan verwacht je dat er daar weer een inhoudelijke reactie op komt? Iets afdoen als een persoonlijke aanval wilt even veel zeggen als weigeren toe te geven dat je geen goed weerwoord te bieden hebt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    Snackbar kwam pas later, wat je dan ook kon verwachten met jullie dreigingen naar ons toe en zeggen dat we niets doen, wat wou je dat we deden dan? Op TNS lopen?
    Welke dreigingen? Wij zaten al in een oorlog verwikkeld met zowel TNS als Vultures. Hebben wij geklaagd dat TNS zich in een oorlog mengde terwijl we dat eigenlijk al waren? Neen. Klaagden wij over de overmacht van een TNS? Neen. Er zijn wel zaken die na deze server aan het licht gaan komen waarover nog veel discussie over kan ontstaan.
    Maar geen enkel is het vergelijken waard met wat Snackbar deze server als laatste grote beweging maakte op deze S5. Gaan lopen op een al gehavende ally dat al praktisch een hele server tegen zich heeft, en dat dan afdoen als "snel er doorhalen voor dat we op TNS kunnen gaan", maar dan uiteindelijk belanden in een situatie met tallozen vegen minder, wel 2 arte's meer (unieke tit & klein dieet) waarvoor ze grote vegen hebben moeten prijsgeven en een scouts-arte gratis weggegeven.
    Dat zie ik niet ieg als "even The Purge aanpakken". In vergelijking met The Purge's offensieve verwezelijkingen tov van de "grote 2" is Snackbar's keuze om op The Purge te gaan vlammen zowat de slechts mogelijke keuze geweest. En het is net dat wat maakt dat Snackbar imo atm als het lachertje bestempeld van deze server. En niet The Purge, dat toch laat zien over een enorme veerkracht te beschikken. ( Met alle respect toe voor TNS)
    Laatst gewijzigd door thevino : 05-06-2017 om 19:30 Reden: poepen en forumberichten typen is geen combinatie die ter herhaling vatbaar is!

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thevino Bekijk bericht
    Lees je jezelf wel eens na?
    pracktisch
    Jij wel?

Moet je doen, het is een gouden tip!
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Een beetje goedkoop scoren Bram! Je lijkt Snackbar wel!
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Gebruiker Häyhä's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Ook die is goedkoop!
    MattR83 - Phoenix s3 2015-2016 | Häyhä - Veto! s1 2016 | Mogilevitsj - Midgets s4 2016-2017

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Snackbar dacht goedkoop te scoren. Ik heb het nog niet zien gebeuren...
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Welke dreigingen? Wij zaten al in een oorlog verwikkeld met zowel TNS als Vultures. Hebben wij geklaagd dat TNS zich in een oorlog mengde terwijl we dat eigenlijk al waren? Neen. Kloegen wij over de overmacht van een TNS? Neen. Er zijn wel zaken die na deze server aan het licht gaan komen waarover nog veel discussie over kan ontstaan.
    Maar geen enkel is het vergelijken waard met wat Snackbar deze server als laatste grote beweging maakte op deze S5. Gaan lopen op een al gehavende ally dat al pracktisch een hele server tegen zich heeft, en dat dan afdoen als "snel er doorhalen voor dat we op TNS kunnen gaan", maar dan uiteindelijk belanden in een situatie met tallozen vegen minder, wel 2 arte's meer (unieke tit & klein dieet) waarvoor ze grote vegen hebben moeten prijsgeven en een scouts-arte gratis weggegeven.
    Dat zie ik niet ieg als "even The Purge aanpakken". In vergelijking met The Purge's offensieve verwezelijkingen tov van de "grote 2" is Snackbar's keuze om op The Purge te gaan vlammen zowat de slechts mogelijke keuze geweest. En het is net dat wat maakt dat Snackbar imo atm als het lachertje bestempeld van deze server. En niet The Purge, dat toch laat zien over een enorme veerkracht te beschikken. ( Met alle respect toe voor TNS)
    Wel jullie zaten te klagen dat wij aan het simmen waren en de vegen niet gebruikte... Wat wou je dat we deden? Op TNS lopen en jullie helpen? Dan kon TNS exact hetzelfde zeggen wat jullie nu doen. Vroeg of laat moesten we ons in die oorlog mengen, en ik ben nog steeds tevreden dat we tegen jullie lopen :P

Dat we meer vegen verloren dan verwacht, dat klopt. Vinden wij het spijtig? Nee, maakt het alleen maar interessanter. En hoezo worden wij als het lachertje bestempeld? Jullie faalden in begin ook enorm hard tegen TNS & Vultures, nu hebben wij ook een beetje tegenslag. Komt wel goed hoor. Wij hebben nog aantal trainertjes liggen om opnieuw te beginnen
    Laatst gewijzigd door Generaal : 05-06-2017 om 19:34
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Wel jullie zaten te klagen dat wij aan het simmen waren en de vegen niet gebruikte... Wat wou je dat we deden? Op TNS lopen en jullie helpen? Dan kon TNS exact hetzelfde zeggen wat jullie nu doen. Vroeg of laat moesten we ons in die oorlog mengen, en ik ben nog steeds tevreden dat we tegen jullie lopen :P
    Behalve dat TNS zwaar aan de winnende hand was en wij helemaal gesloopt werden (jouw woorden). Je kan zeggen wat je wilt, maar op de verliezende partij lopen blijft een beetje laf. Maar als ik het goed begrijp bedoel je met 'dreigingen vanuit Purge' wat berichten hier op het forum? Oké dan, goed verhaal man!

Dat we meer vegen verloren dan verwacht, dat klopt. Vinden wij het spijtig? Nee, maakt het alleen maar interessanter. En hoezo worden wij als het lachertje bestempeld? Jullie faalden in begin ook enorm hard tegen TNS & Vultures, nu hebben wij ook een beetje tegenslag. Komt wel goed hoor. Wij hebben nog aantal trainertjes liggen om opnieuw te beginnen
    We faalden niet enorm hard tegen Vultures hoor. Vultures liep in de eerste actie vrijwel alles dood en hebben daarna aanvallend niet echt meer iets kunnen doen. Of doel je op de twee vegen die zijn doodgelopen door een spy? Nou, wat een keiharde faal zeg!

Gebruiker

Standaard

Laatst gewijzigd door thevino : Vandaag om 19:30 Reden: poepen en forumberichten typen is geen combinatie die ter herhaling vatbaar is!

^^^^
    jawel hoor, je forumberichten zijn ook een hoopje stront

Pagina 30 van 41 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten