Pagina 28 van 41 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 tot 280 van 401

Discussie: Golden Awards

Gebruiker

Standaard

ThePurge is dan ook veruit de beste!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skepta Bekijk bericht
    Vroeger deed je alsof Purge veruit de beste was, nu doe je alsof Purge een stel noobs zijn en niet tegen TNS of Snackbar op kunnen wegen?
    niet hetzelfde kaliber, blokvormingen, weinig vegen, onmogelijk, blablahuilhuil
    Jouw interpretatievermogen is ook wel golden awards waardig. Je moet altijd uitgaan van eigen sterkte. Maar tegen een hele server is The Purge gewoon niet opgewassen. Zie je dat simpel gegeven niet, weet dan dat er altijd kansen zijn in het werkveld voor alle soorten van intelligentie!

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Gebruiker Skepta's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thevino Bekijk bericht
    Jouw interpretatievermogen is ook wel golden awards waardig. Je moet altijd uitgaan van eigen sterkte. Maar tegen een hele server is The Purge gewoon niet opgewassen. Zie je dat simpel gegeven niet, weet dan dat er altijd kansen zijn in het werkveld voor alle soorten van intelligentie!
    Ben je op je teentjes getrapt Vino?
    Een persoonlijke aanval doen kan iedereen, zegt meer iets over jouw intelligentie dan over die van mij.

Gebruiker

Standaard

Ben je op je teentjes getrapt Vino?
    Een persoonlijke aanval doen kan iedereen, zegt meer iets over jouw intelligentie dan over die van mij.
    Daarom moet je ze ook niet te serieus nemen, ze blocken een keertje iets en meteen komen alle grote bekken naar het forum
    Dit was ook best persoonlijk hoor! Net zoals de meeste van je andere posts!
    Mss moeten we allemaal maar eens de IQ-test doen!

Gebruiker Skepta's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robbie01 Bekijk bericht
    Dit was ook best persoonlijk hoor! Net zoals de meeste van je andere posts!
    Mss moeten we allemaal maar eens de IQ-test doen!
    Google eens naar drogredenen, misschien wordt het je dan wat duidelijker.

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Verder kan The Purge onmogelijk afgerekend worden op het niet leveren van grootste prestaties. Als je praktisch onmiddellijk te maken krijgt met grote blokvormingen in zowat elk gewest. Begin dan maar eens met het beperkte aantal lopers om daar grootse dingen te verwezelijken.
    Enige grootste prestaties dat jullie tot nu toe hebben geleverd is het scouten en defensief vlak.

Praktisch onmiddelijk grote blokvorming? Dat moet een mop zijn!
    Vultures liep 1 keer en liep alles direct dood met geen schade. Jullie liepen terug met wel schade. Toen kwam er een oorlog met TNS wat jullie konden verwachten, naar mijn weten liep vultures sindsdien ook nooit meer serieus terug. TNS en Vultures werken dan ook niet samen.

Snackbar kwam pas later, wat je dan ook kon verwachten met jullie dreigingen naar ons toe en zeggen dat we niets doen, wat wou je dat we deden dan? Op TNS lopen?

The Purge is ook gewoon niet opgewassen tegen TNS alleen.
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    Snackbar kwam pas later, wat je dan ook kon verwachten met jullie dreigingen naar ons toe en zeggen dat we niets doen, wat wou je dat we deden dan? Op TNS lopen?
    Los van de rest van je post, is dit wel echt lachwekkend. Welke dreigingen heb je het precies over?
    Je hoeft het niet mooier te maken dan het is, jullie durfden niet op TNS en hoopten nog even goedkoop wat artes te rippen. Ik ben in ieder geval blij dat dat tot op heden niet lukt.

Gebruiker

Standaard

Google eens naar drogredenen, misschien wordt het je dan wat duidelijker.
    Ik snap het nog steeds niet! Ik deed de IQ-test nog niet vandaag dus mss dat het daaraan kan liggen!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Enige grootste prestaties dat jullie tot nu toe hebben geleverd is het scouten en defensief vlak.

Vultures liep 1 keer en liep alles direct dood met geen schade. Jullie liepen terug met wel schade. Toen kwam er een oorlog met TNS wat jullie konden verwachten, naar mijn weten liep vultures sindsdien ook nooit meer serieus terug. TNS en Vultures werken dan ook niet samen.

The Purge is ook gewoon niet opgewassen tegen TNS alleen.
    - Ons scout en defensief werk is nog steeds grootser dan eender welke actie Snackbar deze server heeft laten zien! Al wil ik gerust toegeven dat met zo'n scoutings een avp steeds moelijker wordt om uit te voeren voor Snackbar!

- Vultures liep samen met TNS bij hun 1ste avp, dus van samenwerking is/was wel sprake, in hoeverre die samenwerking liep heb ik verder geen weet in!

- Eerst droogjes opmerken dat ThePurge geen enkele kans maakte tijdens de oorlog met TNS om vervolgens doodleuk op TP te lopen om (zoals reeds gezegd) makkelijk spelers weg te schieten en artes te rippen...
    Wel leuk dat je dan nog steeds de schuld in TP hun schoenen wilt schuiven, goe bezig jonge!
    Laatst gewijzigd door robbie01 : 04-06-2017 om 16:55

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appelflap2 Bekijk bericht
    Los van de rest van je post, is dit wel echt lachwekkend. Welke dreigingen heb je het precies over?
    Je hoeft het niet mooier te maken dan het is, jullie durfden niet op TNS en hoopten nog even goedkoop wat artes te rippen. Ik ben in ieder geval blij dat dat tot op heden niet lukt.
    De dreigingen die verwijderd zijn in jullie topic tegen TNS omdat ze onnodig waren. Als ik het even moet samenvatten:

Met allemaal Purgers tegen mij zeggen dat ik moet zwijgen omdat ik zogezegd niets presteer. Zeggen dat Snackbar niets doet met de vegen. Zeggen dat ik niet op jullie durf te lopen maar wel op jullie commentaar kan geven. Wel je zocht het zelf beetje uit.

En niet durfen lopen op TNS? Waarom zouden wij lopen op TNS? Om jullie te helpen? Ha vergeet het
    Volgens jullie logica vormen wij dan een blok samen met Purge. Waarom zouden wij een blok samen met mensen met zo'n gedrag willen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robbie01 Bekijk bericht
    - Ons scout en defensief werk is nog steeds grootser dan eender welke actie Snackbar deze server heeft laten zien! Al wil ik gerust toegeven dat met zo'n scoutings een avp steeds moelijker wordt om uit te voeren voor Snackbar!
    Unieke trainersrip, Unieke verwarringrip, unieke titaanrip, grote trainersrip. TheWall weggespeeld (kunnen jullie niet zeggen over Vultures eh :O!)
    Maar zoals ik al zei, jullie scout en defensiewerk is zeker mooi. Valt niets aan te verwijten.
    Collagebouwer

Gebruiker Timmytube's schermafbeelding

Standaard

Leuk verhaal, maar dat is niet de blokvorming die Vino bedoelde. Je slaat de plank weer eens lekker mis.
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Pagina 28 van 41 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten