Pagina 55 van 55 EersteEerste ... 545535455
Weergegeven resultaten: 541 tot 550 van 550

Discussie: Ts5 Talk

Gebruiker R0MULUS's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de wachtrijen alleen maar op 48 uur plus gezien. Maar het zou kunnen dat er ergens een moment van onoplettendheid ingeschoten is. Ik ben ook compleet afwezig geweest van vrijdag t/m zondag, dus ik kan sowieso niet met 100% zekerheid uitspraken doen. Maar het kan niet dat wachtrijen lang stilgestaan hebben. Op elk account sluipt er wel eens een foutje in, maar ik kan je garanderen dat de wachtrijen gewoon volle bak doorlopen en de veeg zeker wel gewoon gegroeid is. Inderdaad wel zonder trainer of groot, zoals ik zei, dat is geen verwaarlozing maar aanpassen aan de nieuwe omstandigheden. Niemand heeft hier gezegd dat er nog zoveel gefarmd wordt als toen jij dat actief deed, maar de situatie die jij schetst blijft gewoon compleet onjuist. Je begint al terug te komen op je harde woorden m.b.t. de graandoden.

Het account waar jij helemaal niet zoveel om geeft als je nu voor doet, want dan zou je niet zomaar allerlei info op straat slingeren, is niet verwaarloosd en loopt prima. Kan het beter met volle bak farmen de hele dag door, dag in dag uit? Natuurlijk, dat is altijd. Maar dat is echt het enige waar je commentaar op kunt hebben en dat heb ik nu al drie keer toegelicht.
    Do not repeat the tactics which have gained you one victory, but let your methods be regulated by the infinite variety of circumstances.
    (Sun Tzu, Art of War)

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Niet dat 24/7 klein draaien in deze tijd draaien een prestatie is. Alleen dat doen vind ik verwaarlozing ja

En naar mijn weten heb ik weinig info gegeven tot geen over het account of alliantie. Of toch niet dat cruciaal is. Ik had alle cijfers van elke veeg & def in handen. Nu nog steeds via die google documentjes. Naar mijn weten toch niet vrijgegeven hoor, zo ben ik gelukkig niet
    Collagebouwer

Gebruiker R0MULUS's schermafbeelding

Standaard

Dat is prima dat je dat verwaarlozing vindt, maar dat is absoluut anders dan je het in eerste instantie bracht.

Ik zeg ook niet dat het een prestatie is, maar we moeten ook niet doen alsof het account nu zo ontzettend goed op orde was toen jij er was. Want toen ik er bij kwam zat jij er nog en moest er nog een hele zooi dorpen en oases bij komen. Tussen al dat farmen en niet lopen kan het toch niet zo moeilijk geweest zijn om een dorpje of oase te veroveren....

Verder ben ik wel een beetje klaar met dit moddergegooi van je nu, dus ik ga een poging doen er niet meer op te reageren. Maar het account loopt prima, het kan beter, natuurlijk, maar het kan vooral ook heel veel slechter.
    Do not repeat the tactics which have gained you one victory, but let your methods be regulated by the infinite variety of circumstances.
    (Sun Tzu, Art of War)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R0MULUS Bekijk bericht
    Want toen ik er bij kwam zat jij er nog en moest er nog een hele zooi dorpen en oases bij komen. Tussen al dat farmen en niet lopen kan het toch niet zo moeilijk geweest zijn om een dorpje of oase te veroveren....
    Dat bedoel ik nou net. Ik had vaak genoeg in chat gezegd dat we dorpen er bij moesten nemen en dat zij dat moesten doen. Ik kon dat ook perfect, maar moet ik dan nou echt al het werk doen? Ik heb duals om de taken te verdelen, toch? Dat is nou net het conflict, je vraagt iets, ze doen het niet.
    Collagebouwer

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spelbreker Bekijk bericht
    Ik snap er weinig meer van. Beter om deze zinloze discussie te stoppen
    Inderdaad! Honderd duizenden weduwen vragen zich af waarom hun man van de aardbodem is verdwenen zonder iets te slopen en dan gaan we het hier over hebben?

Stelletje egoïsten!
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Gebruiker

Standaard

Ik vond het eigenlijk wel grappig om te lezen, ga door!!!
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    Dat bedoel ik nou net. Ik had vaak genoeg in chat gezegd dat we dorpen er bij moesten nemen en dat zij dat moesten doen. Ik kon dat ook perfect, maar moet ik dan nou echt al het werk doen? Ik heb duals om de taken te verdelen, toch? Dat is nou net het conflict, je vraagt iets, ze doen het niet.
    Die duals van tegenwoordig. Hoe durven ze ook een leven te hebben.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    Bitchfight op vlampijp? Maar Jorben was toch leider Snackbar? Couppoging dit?
    The Eagle had nochtans 2 maanden geleden een memo gestuurd met de vraag Jorben niet aan te nemen in Snackbar, moet ergens verloren gegaan zijn in de Waalse post..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Inderdaad! Honderd duizenden weduwen vragen zich af waarom hun man van de aardbodem is verdwenen zonder iets te slopen en dan gaan we het hier over hebben?

Stelletje egoïsten!
    De oorlog in de loopgraven van 1914-1918 is er niets tegen!

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thevino Bekijk bericht
    The Eagle had nochtans 2 maanden geleden een memo gestuurd met de vraag Jorben niet aan te nemen in Snackbar, moet ergens verloren gegaan zijn in de Waalse post..
    Goede mop, ik heb meer goed dan kwaad gedaan binnen Snackbar
    Collagebouwer

Gebruiker Timmytube's schermafbeelding

Standaard

Ben natuurlijk veel te laat, maar als outsider hoorde ik het net (geen idee of het waar is tho).

Abdul Ragequit?
    Travian Awards:
    Leider Beste alliantie 2016 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016

Regels voor berichten