Pagina 44 van 44 EersteEerste ... 34424344
Weergegeven resultaten: 431 tot 438 van 438

Discussie: Battlereports Besprekingen

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakkie rattéé Bekijk bericht
    Ook al weet ik ook wel dat vultures geen topally is, die kunnen toch nog steeds pakken def sturen in principe en hebben toch een 2 tal ww sweeps lijkt me. (locaties verkrijgbaar op aanvraag ).
    Yeah sure. Mag je mij eens zeggen waar die zich bevinden. Je weet waar ik speel dus stuur me gerust een IGM.
    Als jullie een van de vegen van Vultures WW-waardig vinden dan maak ik me over het Oudjes-blok vanaf nu toch al een pak minder zorgen

Daarbij, Oudjes is met 19 behoorlijk goede spelers? Heeft de hele server gebruikt gemaakt van artefacten net zoals Hunger, en heeft nog geen tot weinig weerstand gehad.
    Best grappig dat uit die kanten nu woorden komen zoals "de grootste 2 blokken". Ik denk dat heel de server weet dat het grootste blok zich in Zuid-Oosten bevindt. Dat je aanhaalt even denkt makkelijk het WW te winnen uit sympathie omdat je een kleine partij bent, dan zit je toch wel volledig fout.

Die hele slachtofferrol is trouwens ook een beetje overdreven, nee? TNS heeft naar mijn weten niet gelopen op Oudjes? En het enige wat ik heb gedaan was een troependump. Als hier al zo moeilijk over gedaan wordt, vraag ik me echt af hoe jullie echte aanvalsplannen gaan benaderen
    Laatst gewijzigd door Pantzer : 24-06-2017 om 13:41
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Wat een prachtig gekibbel
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Mooi toch, was al wel stil de laatste week op 't forum. Ik vind dat het ook tijd wordt dat Hunger eens wat meer laat zien en TNS ofzo gaat slopen!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    Mooi toch, was al wel stil de laatste week op 't forum. Ik vind dat het ook tijd wordt dat Hunger eens wat meer laat zien en TNS ofzo gaat slopen!
    Stokertje!
    ThePurge doet zelf niets.
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    1x onze kant op lopen en alles gaat enorm hard dood

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abdul Bekijk bericht
    1x onze kant op lopen en alles gaat enorm hard dood
    Desert Fox
    S4: Bloem

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Brendan heeft goed op je ingepraat! Dadelijk werken we ook nog samen met Hunger zeker?

Verder is het hele "wij zijn enkel deff"/"Snackbar helpt ons niet" een slap excuus. Een eindspel alliantie zonder WWvegen beschikbaar? Ik speel niet veel eindspel, maar volgens mij ben je dan bij voorbaat kansloos. Dus ergens klopt iets niet aan dat verhaal
    Tsja sorry Rick, niet iedereen heeft een TNS/TTE/Aldi/Mensen die t WW-vegen band met elkaar op deze server. Sorry to burst that bubble for you.

De laatste twee zinnen ben ik het dan wel weer met je eens.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pantzer Bekijk bericht
    Daarbij, Oudjes is met 19 behoorlijk goede spelers? Heeft de hele server gebruikt gemaakt van artefacten net zoals Hunger, en heeft nog geen tot weinig weerstand gehad.
    Best grappig dat uit die kanten nu woorden komen zoals "de grootste 2 blokken". Ik denk dat heel de server weet dat het grootste blok zich in Zuid-Oosten bevindt. Dat je aanhaalt even denkt makkelijk het WW te winnen uit sympathie omdat je een kleine partij bent, dan zit je toch wel volledig fout.
    Persoonlijk denk ik dat je de spelers in Hunger onderschat, of de spelers in Oudjes wat overschat gezien het begin van je tweede alinea.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pantzer Bekijk bericht
    Ik denk dat heel de server weet dat het grootste blok zich in Zuid-Westen bevindt.
    Eens! Dank hiervoor Bram!
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spelbreker Bekijk bericht
    Ik heb weinig toe te voegen aan het gesprek aangezien ik het eigenlijk altijd volledig eens ben met Pantzer
    Yey! dankje!

Regels voor berichten