Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 16 van 16

Discussie: Abdul Klapstoel

Gebruiker Guilexx's schermafbeelding

Standaard

Kingsman op rang 5

Wel lief dat jullie zeggen dat we ons gewest al opgekuist hebben.
    ts5 2012-2013 Mephobia-Peuter ; ts3 2013-2014 WRC-Pokemon ; ts6 2013-2014 ME-Vhyxen ; ts3 2014-2015 ONNODIG!-Guilexx ; ts1 2014-2015 Disney-Dagobert Knup ; ts1 2016-2017 Veto!-The Blacklist ; ts4 2016-2017 Kingsman-Chloe Decker ; ts5 2016-2017 Hunger-Lex Luthor

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guilexx Bekijk bericht
    Kingsman op rang 5

Wel lief dat jullie zeggen dat we ons gewest al opgekuist hebben.
    Vind ik nogal voorbarig gezegd..
    Ohja kingsman is btw ook geen premade
    Dirty!
    Disney!
    Sublime
    Heroes!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thevino Bekijk bericht
    Harm? You alive?
    Vinoooo

Gebruiker BlazedHerb's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hydra Bekijk bericht
    Nato is geen premade, heeft wel wat tegenstand, Solids(27),Underdog&Dekroeg (45) zullen alle 3 vast wel wat artefacten wegnemen, en zelf zijn we dus al op Midgets bezig geweest ( 13 leden )
    Dat is met 9 man niet allemaal uit te schakelen, 4 van de top 5 allys in pop ( niet alle supergoede spelers ofzo ) maar ze zitten wel in ons gewest, of erg dicht op ons ( Midgets )

Ik denk eerlijk gezegd dat er nog genoeg te doen is, Midgets gaat Hobbits overklassen, Kingsman heeft het gewest al, en Empire en Bloem zullen vast nog wel 1 strijd maken, wat ook mag aangezien er nog niks gedaan is. Enkel jou niet succesvolle acties gezien, en Jelmer die heel theater stuk liet zien betreft duals & allys
    Maakt toch niet uit of je premade bent of niet, ik heb dat altijd zo een zwak excuus gevonden?

Anyway, Solids is in mijn ogen meer kwantiteit dan kwaliteit dus daar heb je het al niet te moeilijk mee en van Underdog en Dekroeg heb je normaal ook geen last, want die gaan gewoon voor WW. Dus jullie zullen normaal geen echte tegenstand krijgen binnen jullie gewest. Midgets is wat anders.

Natuurlijk is er nog niks gedaan, bij jullie is er ook nog niks gedaan als alliantie he? Nergens eigenlijk, enkel bij Kingsman vs. Sek lijkt me? En welke niet succesvolle acties heb je dan gezien, want er is nog geen actie geweest die echt fout is gelopen.
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal
    NL4 - Boer Blazed - Empire

Gebruiker Hydra's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlazedHerb Bekijk bericht
    Maakt toch niet uit of je premade bent of niet, ik heb dat altijd zo een zwak excuus gevonden?

Anyway, Solids is in mijn ogen meer kwantiteit dan kwaliteit dus daar heb je het al niet te moeilijk mee en van Underdog en Dekroeg heb je normaal ook geen last, want die gaan gewoon voor WW. Dus jullie zullen normaal geen echte tegenstand krijgen binnen jullie gewest. Midgets is wat anders.

Natuurlijk is er nog niks gedaan, bij jullie is er ook nog niks gedaan als alliantie he? Nergens eigenlijk, enkel bij Kingsman vs. Sek lijkt me? En welke niet succesvolle acties heb je dan gezien, want er is nog geen actie geweest die echt fout is gelopen.
    Premade wel of niet is wel degelijk een verschil.
    En ja dat we geen tegenstand van Underdog,Kroeg,Solids zullen krijgen betekend niet direct dat het daarmee gedaan is, we willen natuurlijk ze wel schade doen, en gaat zeker wat kosten...
    Kijk je inbox betreft de acties van je

Gebruiker Otterman's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlazedHerb Bekijk bericht
    Denk voorlopig dat de "top" allianties de volgende zijn:
    - Midgets
    - Empire
    - Bloem
    - Nato
    - Kingsman
    - Hobbits

In deze volgorde zie ik persoonlijk de allianties ook, zullen het een top 6 noemen.
    Niet veel meer van over
    Desert Fox
    S4: Bloem

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten