Pagina 1 van 20 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 197

Discussie: FM & Joker vs Tag

Gebruiker

Standaard FM & Joker vs Tag

Beste iedereen,

Iedereen zat erop te wachten maar niemand voorspelde dit zo snel al..

We zijn er dan wel..

Ik had persoonlijk een oorlogsverklaring verwacht met een speling van 3 dagen maar blijkbaar is dat niet meer aan de orde..

Andersom had ik dat wel gedaan, ongeacht of het hoort of niet..

Eerlijk gezegd wens ik ze een leuke oorlog alleen denk ik persoonlijk dat het behoorlijk eenzijdig zal zijn..
    We gaan ervoor maar dat is anders als je al een paar servers samen speelt of dat je uit deze server bestaat.

Wij als Tag bestaan uit deze server dus was het voor ons ook een beetje anders..

Oke Ik als leider van tag heb me twijfels gehad. Doen we mee of doen we het niet.. Ja we doen mee!

Want die discussie heb ik eerder geleid.. over ons twijfelen is goed. Maar ook niemand valt ons aan.

FM ik wens jullie qua strijd het beste, maar denk niet dat jullie zo snel van ons af zijn..

Mogen de beste winnen en mag het een mooie oorlog worden..

Gegroet..
    Jan

Gebruiker

Standaard

Veel succes Tag

Gebruiker

Standaard

Jullie ook veel succes!
    Wij verwachten ook niet dat het snel gedaan is, Tag is een van de
    betere georganiseerde allys van de nl 3.

Hopen op een spannende en sportieve oorlog.

Over die 3 dagen heb ik nog nooit wat van gehoord?

Gebruiker

Standaard

Drie dagen van te voren aangeven dat je gaat lopen vind ik gewoon dom, dan is het hele verrassingseffect weg.

Succes gewenst aan Tag in ieder geval (dat er veel van jullie mogen sneuvelen )
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker BlazedHerb's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannuh Bekijk bericht
    Beste iedereen,

We zijn er dan wel..

Ik had persoonlijk een oorlogsverklaring verwacht met een speling van 3 dagen maar blijkbaar is dat niet meer aan de orde..

Eerlijk gezegd wens ik ze een leuke oorlog alleen denk ik persoonlijk dat het behoorlijk eenzijdig zal zijn..
    We gaan ervoor maar dat is anders als je al een paar servers samen speelt of dat je uit deze server bestaat.

Wij als Tag bestaan uit deze server dus was het voor ons ook een beetje anders..

Oke Ik als leider van tag heb me twijfels gehad. Doen we mee of doen we het niet.. Ja we doen mee!

Want die discussie heb ik eerder geleid.. over ons twijfelen is goed. Maar ook niemand valt ons aan.

FM ik wens jullie qua strijd het beste, maar denk niet dat jullie zo snel van ons af zijn..

Gegroet..
    Jan
    Leuk dat je even een postje op het forum doet ivm de oorlog. Wel jammer dat je hier weer heel erg rare zaken begint aan te halen.

"Oorlogsverklaring met 3 dagen speling"
    - Dus jij denkt dat iemand je de oorlog verklaard en dan even 3 dagen wacht?! Waar haal je dat in godsnaam?

"Alleen denk ik persoonlijk dat het behoorlijk eenzijdig zal zijn"
    - Dus jij als leider van Tag gaat nu al zeggen dat het een verlies voor jullie gaat zijn? Of dat jullie niks terugdoen? Hoe komt het uberhaupt dat jij de leiding bent?

"Tag bestaat uit deze server"
    - Zoveel andere allianties ook, zoals die van ons bijvoorbeeld. Wat is hier je excuus eigenlijk?

"FM ik wens jullie qua strijd het beste, maar denk niet dat jullie zo snel van ons af zijn.."
    - Oh, is er toch enige strijdlust langs jou kant? Of zeg je dit zomaar?

Anyway, ik snap jou totaal niet. Eerst zeg je "A", daarna zeg je "B" en waarschijnlijk wordt het uiteindelijk "C".
    Ik hoop alleszins dat de oorlog beter verloopt als jou posts, want die stellen meestal niet veel voor.

Alleszins mooie openingsactie van FM heb ik gezien. Benieuwd wat Tag gaat terugdoen! Succes aan beide partijen!

PS. Als je in je posts niet na iedere zin een witregel typt en geen 2 punten achter een zin, zien je berichten er misschien al wat professioneler uit en nemen mensen je misschien wat serieuzer. Niet negatief bedoelt.
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal
    NL4 - Boer Blazed - Empire

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlazedHerb Bekijk bericht
    Leuk dat je even een postje op het forum doet ivm de oorlog. Wel jammer dat je hier weer heel erg rare zaken begint aan te halen.

"Oorlogsverklaring met 3 dagen speling"
    - Dus jij denkt dat iemand je de oorlog verklaard en dan even 3 dagen wacht?! Waar haal je dat in godsnaam?

"Alleen denk ik persoonlijk dat het behoorlijk eenzijdig zal zijn"
    - Dus jij als leider van Tag gaat nu al zeggen dat het een verlies voor jullie gaat zijn? Of dat jullie niks terugdoen? Hoe komt het uberhaupt dat jij de leiding bent?

"Tag bestaat uit deze server"
    - Zoveel andere allianties ook, zoals die van ons bijvoorbeeld. Wat is hier je excuus eigenlijk?

"FM ik wens jullie qua strijd het beste, maar denk niet dat jullie zo snel van ons af zijn.."
    - Oh, is er toch enige strijdlust langs jou kant? Of zeg je dit zomaar?

Anyway, ik snap jou totaal niet. Eerst zeg je "A", daarna zeg je "B" en waarschijnlijk wordt het uiteindelijk "C".
    Ik hoop alleszins dat de oorlog beter verloopt als jou posts, want die stellen meestal niet veel voor.

Alleszins mooie openingsactie van FM heb ik gezien. Benieuwd wat Tag gaat terugdoen! Succes aan beide partijen!

PS. Als je in je posts niet na iedere zin een witregel typt en geen 2 punten achter een zin, zien je berichten er misschien al wat professioneler uit en nemen mensen je misschien wat serieuzer. Niet negatief bedoelt.

Volgens mij staat er nergens meer dat ik Leider ben.

Ook kan jij niet zien hoe en wat bij Tag en misschien wel, dan heb je een goede spy.

Die 3 dagen is een soort van, ik snap dan het verrassingseffect weg is maar je geeft je tegenstander een kans om voor te bereiden.

Toen ik de (soort van) nav met brouwers verbrak heb ik zowel mijn leden als de leiding van brouwers op de hoogte gesteld en gezegd dat we minimaal 3 dagen NIET zouden aanvallen.

We hebben het nodige gedaan als leiding om te zorgen dat we er klaar voor waren, maar zo simpel is het. Blokken bouwen ben ik niet van, dus om het 1 te bestrijden met het ander, nee sorry daar pas ik voor..
    Leuk dat joker met FM mee loopt en leden nu roepen dat we ook een extra ally kunnen inschakelen, pas ik ook voor. Het is 19 vs 17 is redelijk eerlijk.
    Laatst gewijzigd door Jannuh : 23-11-2016 om 08:59

Gebruiker

Standaard

De oorlog blaast in ieder geval nu al meer activiteit op het forum

Gebruiker

Standaard

Volgens mij staat er nergens meer dat ik Leider ben.
    Ik als leider van tag
    Maar goed, succes met de oorlog in elk geval!
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker

Standaard

Beste iedereen,

We zijn er dan wel..

Gegroet..
    Jan
    Niemand voorspelde dit zo snel al? Jullie hebben welgeteld 127 dagen vrij kunnen simmen. Zoals je zelf al aangaf, niemand viel Tag aan...
    Dat jullie dan niet klaar zijn voor een oorlog, die je ook nog half uitlokt op dit forum, zegt wel vrij veel over hoe tag ineen zit. Verder heb ik van zo'n aankondiging nog nooit gehoord, net als vele anderen hier blijkbaar. Neemt je slaagkans als aanvaller wel hard naar beneden

Je zit nu al uit te leggen waarom het voor jullie waarschijnlijk niks wordt, maar je zegt wel dat het van ons zwak is om op P te lopen en dat niemand jullie aanvalt/durft aanvallen.

En weer die discussies over premades of niet... Nadat een speler van ons werd geband en dit veel gedoe had opgeleverd, zijn er van die groep veel gestopt (blijven 8 accs over).

Gebruiker

Standaard

Tag en FM, beiden veel succes met deze oorlog

Ik denk dat een van de punten die Jan wilde maken, was dat het om premade ally vs een niet-premade ally gaat hier. Heeft weinig uitleg nodig dat de premade 'meestal" in het voordeel is.

Maar ik ben benieuwd wat er van komt, denk dat Tag nog wel redelijk kan verassen als ze het goed aanpakken, dus ben benieuwd.

Pagina 1 van 20 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten