Pagina 6 van 20 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 197

Discussie: FM & Joker vs Tag

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lichtboei Bekijk bericht
    Helemaal gelijk! Het is FM + Joker vs Tag + Ally.

19 vs 19
    Ben ik het op zich wel mee eens, al is ally niet echt een samenwerking zijn niet voor niks uit Tag gestapt..

Maar dat maakt het verschil ook niet echt 1 of 2 accounts in een oorlog.. maar die 35 van Dct doen helaas beetje vervelend elke keer als er een Wave van FM komt, komt dct ook ineens om de hoek kijken..

Dus maakt qua deffen niet echt veel handiger.

Gebruiker

Standaard

Met DTC heb ik de eenzijdige afspraak dat in ruil voor elke scout, fake of aanval op mijn dorpen, er een HD van hen naar de knoppen gaat. Mocht Samsung zich vanochtend afvragen waarom z'n HD naar de knoppen was: dat had ie aan Prince Charming te danken. Dus als 't je echt niks kan schelen wat er met de HDs van je alliantiegenoten gebeurt, dan gewoon blijven komen met de lijkenpikkerij op startdorpen. Genoeg DCT HD's op een paar uur afstand waar ik 'snachts heen kan hobbelen.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamehameha Bekijk bericht
    Met DTC heb ik de eenzijdige afspraak dat in ruil voor elke scout, fake of aanval op mijn dorpen, er een HD van hen naar de knoppen gaat. Mocht Samsung zich vanochtend afvragen waarom z'n HD naar de knoppen was: dat had ie aan Prince Charming te danken. Dus als 't je echt niks kan schelen wat er met de HDs van je alliantiegenoten gebeurt, dan gewoon blijven komen met de lijkenpikkerij op startdorpen. Genoeg DCT HD's op een paar uur afstand waar ik 'snachts heen kan hobbelen.
    Jij waaghals!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannuh Bekijk bericht
    Ben ik het op zich wel mee eens, al is ally niet echt een samenwerking zijn niet voor niks uit Tag gestapt..

Maar dat maakt het verschil ook niet echt 1 of 2 accounts in een oorlog.. maar die 35 van Dct doen helaas beetje vervelend elke keer als er een Wave van FM komt, komt dct ook ineens om de hoek kijken..

Dus maakt qua deffen niet echt veel handiger.
    "Ally" ging vrij snel op FM na onze eerste actie, dus is wel degelijk 1 blok, wat je ook beweert. Reden dat ze vertrokken moeten zij weten, lopen nu toch voor jullie...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door el tigre Bekijk bericht
    "Ally" ging vrij snel op FM na onze eerste actie, dus is wel degelijk 1 blok, wat je ook beweert. Reden dat ze vertrokken moeten zij weten, lopen nu toch voor jullie...
    Neem aan dat ze gewoon voor zichzelf lopen.. Niemand heeft hen die opdracht gegeven volgens mij?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door el tigre Bekijk bericht
    Kijk, dat is logica waar we iets mee kunnen. Dus toch een blok tussen FM en DTC, wat je ook beweert

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamehameha Bekijk bericht
    Wauw jij bent stoer, ik zou er bijna bang van worden als ik DCT was
    Wat probeer je hier mee te bereiken? DCT bang maken zodat ze niet op jullie lopen? Weet niet of dit nou wel zo effectief is.
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zizou Bekijk bericht
    Wauw jij bent stoer, ik zou er bijna bang van worden als ik DCT was
    Wat probeer je hier mee te bereiken? DCT bang maken zodat ze niet op jullie lopen? Weet niet of dit nou wel zo effectief is.
    Ik denk dat we ook zoiets gaan beginnen. Jannuh heeft onze ally gescout gisteren. Iemand in Tag die zijn HD wil opofferen?

Gebruiker

Standaard

Ik hoorde dat PZ10 en owsnap hun HD al kwijt waren
    Oh en er zijn er ook een aantal die wat gebouwen en dingen missen in hun HD, weet niet of dit overeen komt met de hoeveelheid aanvallen van Tag op ons?
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

Awel als koning van de galliers moet ik zeggen dikke pluim aan Find Muck! dat ze op de tranen van deze Taggers mogen zegevieren, amen.

Six million ways to die, choose one.

Pagina 6 van 20 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten