Pagina 5 van 20 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 197

Discussie: FM & Joker vs Tag

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlazedHerb Bekijk bericht
    Eerst verontschuldig je je omdat je hebt gezegd dat Azal meeliep op _P_ wat compleet verzonnen is en daarna zeg je terug dat FM en Azal een blok zijn. Waar haal je dat toch maar vandaan?
    Is het omdat we elkaar niet aanvallen? Misschien is dat omdat ze het verste van alle alliantie van ons af liggen?

Of misschien moeten we jou eens gelijk geven, dan vraag ik even bij FM of ze ons ook bijplannen in het volgende aanvalsplan, dan heb je eindelijk je blok waar je al zo lang over zit te roepen!
    Na de aanvallen op _P_ werd mij door hen verteld dat zowel FM/Azal/Joker en TFB werd gelopen, heb toen later inderdaad gevraagd aan geloof belchinees of die rapportjes wilde sturen, wat nooit gebeurde. Vandaar dat ik het inderdaad vanuit ging in eerste instantie dat dat zo was.

Daarna komt DTC met mij overleggen dat ze (toen brouwers al toegetreden was) samen met Tag een blok wilde vormen tegen FM(/Azal), dit zijn niet mijn woorden maar in me uitleg staat het misschien niet zo handig opgeschreven, ben ik het volledig mee eens..

Gebruiker

Standaard

Random schieten bij verwarring is een myth.
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doom Bekijk bericht
    Random schieten bij verwarring is een myth.
    Als je op velden richt dan raakt ie velden ja. en ook zo bij gebouwen.
    Echter is er wel degelijk een random factor.
    Als je op een graanveld richt kan hij een beschadigde raken in plaats van een zonder schade.
    2e veeg die erachter liep had namelijk minder katas dus in dat geval doet de verwarring nog wel wat nuttigs.
    Laatst gewijzigd door svenie : 25-11-2016 om 15:58

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannuh Bekijk bericht
    Na de aanvallen op _P_ werd mij door hen verteld dat zowel FM/Azal/Joker en TFB werd gelopen, heb toen later inderdaad gevraagd aan geloof belchinees of die rapportjes wilde sturen, wat nooit gebeurde. Vandaar dat ik het inderdaad vanuit ging in eerste instantie dat dat zo was.
    In een van je eerdere posts hier op het forum zei je er iets over dat je met ongeveer alle ally's al had gesproken behalve FM. Als je dan een beetje goed geluisterd had, dan had je kunnen weten dat Azal geen enkele interesse had in P en af en toe eens loopt op SWF. Ook had je kunnen zien dat Joker wel 2 man in hun ally had, dus dat het nooit enorm veel kon zijn wat er vanuit daar liep op P. Wie of wat TFB is, ik heb geen flauw idee
    Neem aan dat je het verhaal toch wel een beetje natrekt voordat je alles voor waarheid aanneemt.
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

Grappig dat joker steeds meegerekend wordt als ally en dus FM+Joker een blok zou zijn
    Bestaat ook nog zoiets als de alliantie "ally" (ook precies 2 accs, waarvan er ook eentje loopt op FM )
    Tot nog toe wel de enige loper in deze oorlog richting FM

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door el tigre Bekijk bericht
    Grappig dat joker steeds meegerekend wordt als ally en dus FM+Joker een blok zou zijn
    Bestaat ook nog zoiets als de alliantie "ally" (ook precies 2 accs, waarvan er ook eentje loopt op FM )
    Tot nog toe wel de enige loper in deze oorlog richting FM
    Helemaal gelijk! Het is FM + Joker vs Tag + Ally.

19 vs 19

Gebruiker

Standaard

Ally hoort helemaal niet bij Tag, anders zouden we wel samen lopen
    OuDiNy - Dream On - Me Gusta - Pelgrims - Violence - Mephobia - Templars - RUST - Dirty! - Drank! - Panic - Boom! - Dirty!.de - HT - Ally - Bloem - Plague
    Verslaafd sinds 2009

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr_sleepy Bekijk bericht
    Ally hoort helemaal niet bij Tag, anders zouden we wel samen lopen
    Dat er vriendschappelijke arteverplaatsingen tussen de 2 allianties plaatsvinden, doet toch anders vermoeden

Gebruiker

Standaard

Klopt dat ik mijn dwaasje even aan hun heb uitgeleend en later weer heb opgehaald... maar een samenwerking is het nou niet echt

Vanochtend weer op Fm gelopen trouwens, rapportjes komen zometeen

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VM. Bekijk bericht
    Klopt dat ik mijn dwaasje even aan hun heb uitgeleend en later weer heb opgehaald... maar een samenwerking is het nou niet echt

Vanochtend weer op Fm gelopen trouwens, rapportjes komen zometeen
    Dat uitlenen duurt al 9 dagen, ik hoop dat je veel rente er op krijgt

Proficiat met je rip trouwens, de fout lag volledig aan onze kant.

Pagina 5 van 20 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten