Pagina 4 van 20 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 197

Discussie: FM & Joker vs Tag

Gebruiker

Standaard

Ik ga niet over de discussie rond wie allemaal nog meer..

Ik vraag me alleen af wat DTC ineens doet.. even goede vrienden, snap het wel. Zou ook proberen een arte te pakken als anders er een andere ally mee vandoor gaat.

Daarbij goede actie van Fm.. en leuke rapportjes (zag wat rapportjes van eerder vegen, vond ik persoonlijk tegen vallen). Nu dus waardige vegen. Helaas zal ik ook moeten toegeven uit mijn eerste bericht dat ik de beloofde oorlog niet kan waarmaken. En ja dan ALS LEIDER (eerder ally stichter), wil ik dat best toegeven.. Helaas..

En ja ik heb jullie allemaal uitgedaagd om te lopen.. dat wordt nu gedaan en zijn wij toch wat minder sterk. Nova (wie dan ook) dat ze me haten maakt me niet uit.. maar we kunnen niet ontkennen dat er tegen Tag werd opgekeken..?

Daarbij zijn er veruit meer arts gepakt dan ik voor ogen had ivm defense..

Verliezen lijden, of verliezen in een oorlog kan ik ook waarderen, het is snel gegaan.. alleen heb ik (als leider) denk ik nooit 1 lijn kunnen voorzien.. ging teveel tijd in zitten. Waarom omdat we uit LIDA kwamen, we hadden onze 2de (HD/AD) al geplaatst met idee eindspel te spelen..
    Daarbij werd er toen al een oorlog gesmeed om FM(nu) aan te vallen met meerdere allys tegen Fm, sorry ben ik op tegen. Als je dan FM wil aanvallen, doe het dan alleen..

Ik ben daarom uit lida gestapt omdat ik hier niet aan mee wilde doen, vervolgens joinde 1 account mij.. door wat meuk in LIDA zijn er meer gekomen..
    Daarna was het uitmaken wat we gingen doen, artes kwamen al redelijk snel niemand wilde te snel lopen (wat begrijpelijk).. maar daarna hebben zowel ik als een andere leider nooit onze leden op dezelfde lijn gekregen.

Na de artes stonden we op de kaart.. toen begon ik beetje op het AF te vervelen, nog steeds (Nova DEX?? ofzo iets) kreeg ik uit meerdere allys berichten of we wilde samenwerken.

Daarna begon de oorlog met Fm en _P_ (en nog wat, wat ik te horen kreeg, nee heb niet verder gezocht of het klopte (Sorry AZAL, dan..). Toen zijn er wat gesprekken begonnen, geen discrete maar goed.. Nu valt FM ons aan, komt ineens nr1 ally ook tegen ons, prima. Maar niet eerst komen mekkeren dat je een samenwerking wil tegen Fm(/Azal) blok.. En dat ik aangeef dat ik dat niet wil, mits het Fm vs Tag is.. Met daarbij mogelijk meer, als ik daar gelijk op in was gegaan was het DTC/Tag vs Fm geweest.. Prima maar ik bestrijd geen blok met een blok..
    Ik heb altijd een hekel gehad aan blokvorming, dus daarom mijn standpunt.

Ik gooi hierbij nog steeds niet te handdoek in de ring, maar bij tag zijn er gewoon meerdere accounts die denken dat deze server helaas de laatste is, en dat we te snel hebben toegegeven. En JA dat is mogelijk WEL mijn fout(, dat ze willen stoppen kan IK hopelijk niet de oorzaak van zijn). Begrijp van de leden van Tag gelukkig dat ik niet oorzaak ben.. Wel misschien omdat eindspel geen eindspel meer is..

Ongeacht wat men over mij vind, vind ik wel dat men ongeveer moet weten hoe onze server is gegaan. Ik zal nog steeds proberen te deffen.. Ook zal DCt (of DTC of Droeftoetters Turns Criminal) juist zich moeten richten op aanvallen op zich..

Mvg,
    Jan (en ja ben nog niet weg)
    Laatst gewijzigd door Jannuh : 25-11-2016 om 02:39

Gebruiker

Thumbs up lullen als brugman

toch maar even een registratie gedaan om te reageren op deze geweldige post van Jannuh
    want wat kan je toch lullen, zeveren, kletsen, ouwehoeren etc. etc.. Samenwerking binnen een
    alliantie is iets waar iedereen voordeel van heeft en niet alleen de hoofdrol spelers binnen
    TAG. Toen Brouwers geen slaaf wilde zijn voor jullie toen hebben jullie alleen de kleinere
    spelers aangevallen die voor jullie haalbaar waren waarbij er nog eerst gescout werd om er maar
    zeker van te zijn dat er geen verliezen waren voor de aanvallers. Na de samensmelting met DCT
    is er weer contact geweest waarbij velen hebben aangegeven klaar te zijn met jullie. De ene
    dag willen jullie A, de andere dag B en als de jas verkeerd hangt C. Ja wij zijn droeftoeters
    omdat we jullie nu een keer aanvallen toen het andersom was lagen jullie vast in een deuk,
    deelde stoere verhalen via Skype en dronken bier op de victorie.

Gebruiker

Standaard

Zelfde hier, DCT komt bij ons te hulp voor de blokvorming aan te vechten, komen ze ons dan aanvallen... DCT is gemaakt uit ally rejects en uiteengevallen allianties geen idee hoe ze gaan tewerk gaan ik denk dat het daar een beetje zoals Tag zit en iedereen zijn eigen weg opgaat.

Maar kijk, TAG vs FM is een leuke oorlog en ik kijk al uit naar de rapportages van Tag want wat ik nu gezien heb is teleurstellend. Hopelijk pikken jullie alles weer op en gaan met die banaan. Je zei het zelf s3 is de laatste dus ga ervoor vriend.

Ik ben hier ook maar voor de LOL op s3, bouw mijn HD uit en mijn veeg en ga direct alles geven en als mijn veeg is doodgelopen verwijder ik die account en het is leuk geweest.

Eindspel word toch klote ik denk misschien dat er 2-3 WW's zullen zijn, ik zie geen andere allianties die capabel zijn een WW te starten en mijn alliantie zijn geen marionettes dus vergeet maar dat wij ook een vinger zullen bewegen voor eender welke alliantie en welke dreiging er ook mag zijn, onze alliantie zal altijd de middelvinger omhoog naar jullie gericht hebben dus heb gewoon LOL zoals mij en alles platgooien en geen respect! Jullie noobs verdienen mijn respect niet als koning van de galliers.

Anders, Jannuh maak mij leider van TAG en mijn leden joinen en dan ga ik de situatie rechtzetten OK?

Hahahah pas op problemen!!

Six million ways to die, choose one.

Gebruiker

Standaard

Ik heb geen respect voor het spel dus als ik aan de leiding zou zijn van een alliantie zoals FM, dan zal iedereen een nachtelijke loop doen was de oorlog nu al voorbij voor Tag, HAHAHAHA.

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Als je def tegen DCT nodig hebt stuur maar pm Jannuh! Dat DCT moet zijn zich gewoon niet bemoeien met deze oorlog.

Gebruiker

Standaard

Anders wat dorpen overnemen met mijn Ally in NO gebied hehehehe ze staan daar zo mooi te simmen voor ons

Gebruiker BlazedHerb's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannuh Bekijk bericht
    Daarna begon de oorlog met Fm en _P_ (en nog wat, wat ik te horen kreeg, nee heb niet verder gezocht of het klopte (Sorry AZAL, dan..). Toen zijn er wat gesprekken begonnen, geen discrete maar goed.. Nu valt FM ons aan, komt ineens nr1 ally ook tegen ons, prima. Maar niet eerst komen mekkeren dat je een samenwerking wil tegen Fm(/Azal) blok.. En dat ik aangeef dat ik dat niet wil, mits het Fm vs Tag is.. Met daarbij mogelijk meer, als ik daar gelijk op in was gegaan was het DTC/Tag vs Fm geweest.. Prima maar ik bestrijd geen blok met een blok..
    Ik heb altijd een hekel gehad aan blokvorming, dus daarom mijn standpunt.
    Eerst verontschuldig je je omdat je hebt gezegd dat Azal meeliep op _P_ wat compleet verzonnen is en daarna zeg je terug dat FM en Azal een blok zijn. Waar haal je dat toch maar vandaan?
    Is het omdat we elkaar niet aanvallen? Misschien is dat omdat ze het verste van alle alliantie van ons af liggen?

Of misschien moeten we jou eens gelijk geven, dan vraag ik even bij FM of ze ons ook bijplannen in het volgende aanvalsplan, dan heb je eindelijk je blok waar je al zo lang over zit te roepen!
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal
    NL4 - Boer Blazed - Empire

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannuh Bekijk bericht
    Ik ga niet over de discussie rond wie allemaal nog meer..

Ik vraag me alleen af wat DTC ineens doet.. even goede vrienden, snap het wel. Zou ook proberen een arte te pakken als anders er een andere ally mee vandoor gaat.

En ja ik heb jullie allemaal uitgedaagd om te lopen.. dat wordt nu gedaan en zijn wij toch wat minder sterk. Nova (wie dan ook) dat ze me haten maakt me niet uit.. maar we kunnen niet ontkennen dat er tegen Tag werd opgekeken..?

Mvg,
    Jan (en ja ben nog niet weg)
    Persoonlijk zou ik het niet zo erg vinden als DCT zich er buiten houdt, meer targets voor ons, maar aan de andere kant snap ik DCT ook wel, ze kunnen nu misschien dingen slopen die ze anders niet voor elkaar hadden gekregen.

Echt opkijken tegen Tag gebeurde niet, maar jullie hadden na ons het hoogste pop-gemiddelde en lagen relatief nog dicht bij (een aantal van jullie). Dus in mijn ogen was het gewoon een logische keuze om Tag als eerste aan te pakken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlazedHerb Bekijk bericht
    Eerst verontschuldig je je omdat je hebt gezegd dat Azal meeliep op _P_ wat compleet verzonnen is en daarna zeg je terug dat FM en Azal een blok zijn. Waar haal je dat toch maar vandaan?
    Is het omdat we elkaar niet aanvallen? Misschien is dat omdat ze het verste van alle alliantie van ons af liggen?

Of misschien moeten we jou eens gelijk geven, dan vraag ik even bij FM of ze ons ook bijplannen in het volgende aanvalsplan, dan heb je eindelijk je blok waar je al zo lang over zit te roepen!

Oeh zullen we een blok vormen? Dan wil ik graag wel jullie troepen in GT kunnen zien, maak ik voor jullie ook een plan
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlazedHerb Bekijk bericht

oeh, dat klinkt goed.

Ik verwacht morgen een tegenactie, dan zijn die 3 dagen voorbij. Dan worden jullie mss ook meegenomen

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lichtboei Bekijk bericht
    oeh, dat klinkt goed.

Ik verwacht morgen een tegenactie, dan zijn die 3 dagen voorbij. Dan worden jullie mss ook meegenomen
    My defence is ready

Pagina 4 van 20 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten