Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920
Weergegeven resultaten: 191 tot 197 van 197

Discussie: FM & Joker vs Tag

Gebruiker

Standaard

Put some respek on my Name @nielsboy
    I in gon Say it NO MO

En @jannuh
    @niels
    @pommetje
    @de mensen die op de loer de forums bespioneren

De oorlog is verloren, toegegeven door buurman Jannuh die maar niet op delete wil gaan GOED GOUD blijven pompen in die dorpen en su99es verder met je travian AVONTUUR

VEEl bouw plezier en blijf wakker van 22u-6u want in mijn kamp worden al complotten gemaakt om die dorpen over te nemen HELAAS kan ik daar niets aan doen

HARD GAAN IEDEREEN VAN NL3, ALLRMAAL NOG EENS OP TAG LOPEN VANAVOND, JA!!!

Six million ways to die, choose one.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toniooo Bekijk bericht
    Ik ga niet liegen ik zit hier ook bijna aan het overwegen om voodoo te doen zodat die op delete gaat en die croppers van hem beschikbaar zijn heb helaas geen onderleiders meer en geen zin om academie en resie 20 te simmen GVD JANNUH!!!!!
    Bijna.. dan ga ik op delete..

Gebruiker

Standaard

Meh heb een leuk plekje gevonden

Gebruiker

Standaard

Een plekje in het gekkenhuis?

Ik hoorde trouwens dat Jannuh zijn arte ook nog gratis liet afhalen
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge

Gebruiker

Standaard

Da's een goeie HELAAS en dat zal je verbazen maar ik ben NIET gemaakt om opgesloten te zitten in een dwangbuis mss voor de SWFers ? Russische seriemoordenaar MENEER waar bent U?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannuh Bekijk bericht
    Ben ik het volledig mee eens..

We hadden in Tag een beetje te veel spionnen.. Dus als Fm liep op ons kwamen ook ineens de fakes/vegen van Dct op gang..

Denk dat ik wel weet wie het was.. ze zijn niet voor niks overgestapt van Tag naar DTC.. en ze zijn blijkbaar snel tot over stap gegaan (snoepgoed).. Zonder bezwaar snap het volledig.. als Tag had gedraaid.. hadden ze nog steeds alle defense van tag willen hebben.. alleen kwam die maar niet.. hoe?! ja we hadden een vermoeden..

Beste Jan....

Ik ben bijna nooit op dit forum en lees nu dit. Wij kennen elkaar al wat langer en gisteren heb ik nog op een chat aangegeven dat ik je een beste kerel vind maar een beetje een heethoofd van tijd tot tijd.

Jammer dit man. Ik heb geen idee waarom je met dit soort waanzinnige insinuaties komt.

Zoals anderen weten zijn wij Tag lang trouw gebleven ondanks zat scheve zaken binnen de ally. Meermaals is er van ons uit aangegeven dat het teamgevoel en spelplezier ver te zoeken was, zijn wij zelfs geadviseerd om naar Dct te gaan, kon er diplomatiek niks en waar ging def altijd naartoe... veel heethoofdgedoe... etc

Jan je bent een prima gozer maar houdt je hoofd nu eens koel... Iedereen die mij kent weet dat er geen enkele info ergens naartoe is gegaan of gaat.

Ik ga er maar vanuit dat je uitspraak even een momentje van kortsluiting betreft.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Owen Bekijk bericht
    Beste Jan....

Ik ben bijna nooit op dit forum en lees nu dit. Wij kennen elkaar al wat langer en gisteren heb ik nog op een chat aangegeven dat ik je een beste kerel vind maar een beetje een heethoofd van tijd tot tijd.

Jammer dit man. Ik heb geen idee waarom je met dit soort waanzinnige insinuaties komt.

Zoals anderen weten zijn wij Tag lang trouw gebleven ondanks zat scheve zaken binnen de ally. Meermaals is er van ons uit aangegeven dat het teamgevoel en spelplezier ver te zoeken was, zijn wij zelfs geadviseerd om naar Dct te gaan, kon er diplomatiek niks en waar ging def altijd naartoe... veel heethoofdgedoe... etc

Jan je bent een prima gozer maar houdt je hoofd nu eens koel... Iedereen die mij kent weet dat er geen enkele info ergens naartoe is gegaan of gaat.

Ik ga er maar vanuit dat je uitspraak even een momentje van kortsluiting betreft.
    Dit Is wat gebeurt met heethoofden op de nl3 fam

Niet komen testen
    Laatst gewijzigd door Toniooo : 14-12-2016 om 19:20

Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920

Regels voor berichten