Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 82

Discussie: Kingsman vs. SEK

Gebruiker

Standaard

er komen blijkbaar rapportjes aan, dus ik wacht in spanning af
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker

Standaard

In het collage topic heb ik wat neergezet, veel plezier!

Gebruiker

Standaard

hetgeen wat jij "snipen" noemt noemen wij allemaal tussentimen

dit is een snipe: http://forum.travian.nl/attachment.p...3&d=1428550318
    Ookwel veeghunt genoemd trouwens

Verder mooi gedaan, al is 1 gelukte defactie bij de leider dan nog niet direct het teken dat er goede leiding enzo is, dat zullen we de komende dagen/weken moeten afwachten.

We weten nu allesinds waarom het opeens zo stil was aan de kant van Kingsman
    Laatst gewijzigd door glesto : 28-11-2016 om 21:56
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker BlazedHerb's schermafbeelding

Standaard

Leuk gedaan jongens, blij dat er weer wat rapportjes te zien zijn!

Benieuwd of Kingsman hier nog op te zeggen heeft, want ik zie vooral veel verliezen bij Kingsman. Niet om te haten, maar zijn dit echt 'de vegen' van Kingsman?! Misschien toch een beetje overschat dan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanje Bekijk bericht
    Ik heb liever dat er wat blabla wordt gepost dan helemaal niets.
    Rappo's zijn natuurlijk leuker maar een beetje blabla is ook wel gezellig gedurende deze donkere herfstdagen.
    Ja true, zei ook niet dat ik dat niet meer wou hé! Gewoon dat er veel gepraat werd, maar niks van rapportjes werd gepost en dat dat zonde is!
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal
    NL4 - Boer Blazed - Empire

Gebruiker spanje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlazedHerb Bekijk bericht

Ja true, zei ook niet dat ik dat niet meer wou hé! Gewoon dat er veel gepraat werd, maar niks van rapportjes werd gepost en dat dat zonde is!
    Komt meer door het gebrek aan rapportjes dan door het niet willen plaatsen denk ik
    Laatst gewijzigd door spanje : 28-11-2016 om 22:17
    x3: Soulmates - JimJam |-------| s6: Tettnmeaarup - Lock
    s5: Kriegentocht - Zever |-------| s3: Adaro - TR
    s5: Chillimanjaro - Uprising |----| s4: Schultenbrau - ZAUFEN

Gebruiker Häyhä's schermafbeelding

Standaard

Schattige schermutselingen in de kelderklasse van NL4!
    Gaan we enkel aanvallen van Kingsman zien, welke nu (nog) minder zullen zijn door de verliezen. Of gaan de heren/dames Royals aanvallend iets terug doen? Dit buiten de doodloper op WW na.

De collage doet me vermoeden dat Royals niet heel ervaren is, ben benieuwd wat dat de toekomst doet brengen.
    Laatst gewijzigd door Häyhä : 28-11-2016 om 22:46 Reden: Het was een bijna NIET doodloper.

Gebruiker Guilexx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlazedHerb Bekijk bericht
    Leuk gedaan jongens, blij dat er weer wat rapportjes te zien zijn!

Benieuwd of Kingsman hier nog op te zeggen heeft, want ik zie vooral veel verliezen bij Kingsman. Niet om te haten, maar zijn dit echt 'de vegen' van Kingsman?! Misschien toch een beetje overschat dan?
    Ik liep al een hele week rond met dezelfde veeg van in het begin van de acties. Dus noem ik het een 'grote veeg' nee zeker niet . Ik denk dat het wel eens mocht gebeuren na minstens 10 dorpen weg te schieten dat hij eens geblokt ging worden
    Was het mogelijk dat de veeg eens dood zou gaan? Denk het wel ja Was de schade op de veeg van Tak voorzien? Tuurlijk wel, anders laat je hem niet speciaal voorop lopen.

Waren al de tussentimings verwacht? Nee dat weer niet. Wijze les geleerd en nemen we mee naar de toekomst.

Maar nu is het enkel nog wachten voor het tegenoffensief want het neerhalen van het speelveegje van ondertussen een defensief account is nu niet echt een zware actie

Al bij al, dit maakt ons wakker, kom maar op met die katas Of is dat nog 3 maanden wachten?
    ts5 2012-2013 Mephobia-Peuter ; ts3 2013-2014 WRC-Pokemon ; ts6 2013-2014 ME-Vhyxen ; ts3 2014-2015 ONNODIG!-Guilexx ; ts1 2014-2015 Disney-Dagobert Knup ; ts1 2016-2017 Veto!-The Blacklist ; ts4 2016-2017 Kingsman-Chloe Decker ; ts5 2016-2017 Hunger-Lex Luthor

Gebruiker

Standaard

Nou weer wat geleerd, het heet kennelijk tussentimen.

Daarnaast vind ik dat je groot praat guillexx maar jullie hebben op het dorp van zecostorm na ook alleen maar de kleine visjes gesloopt met jullie kata's, erg leuk dat jullie onze SH kunnen slopen maar wat volgt er als dat kapot is? Oorlog over of hebben jullie nog wat geplant voor in het achterland?

Daarnaast wisten we al dat WW vollop def aan het pompen was maargoed we moesten een steek uitdelen naar onze favoriete overloper!

Gebruiker Guilexx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brak Obama Bekijk bericht
    Nou weer wat geleerd, het heet kennelijk tussentimen.

Daarnaast vind ik dat je groot praat guillexx maar jullie hebben op het dorp van zecostorm na ook alleen maar de kleine visjes gesloopt met jullie kata's, erg leuk dat jullie onze SH kunnen slopen maar wat volgt er als dat kapot is? Oorlog over of hebben jullie nog wat geplant voor in het achterland?

Daarnaast wisten we al dat WW vollop def aan het pompen was maargoed we moesten een steek uitdelen naar onze favoriete overloper!
    Voor een 'favoriete overloper' te hebben, moet je er meer hebben. Het is er maar 1 en eigenlijk liep niemand over want het heeft nieuwe eigenaars. (Vorige eigenaar was SEK, deze is Kingsman)

En moet ik zomaar hier op het AF de oorlogsplannen op tafel leggen? Is niet zo verstandig lijkt me...
    Ik geef je een hint: Ga maar weer def smeken bij de rest van de server
    ts5 2012-2013 Mephobia-Peuter ; ts3 2013-2014 WRC-Pokemon ; ts6 2013-2014 ME-Vhyxen ; ts3 2014-2015 ONNODIG!-Guilexx ; ts1 2014-2015 Disney-Dagobert Knup ; ts1 2016-2017 Veto!-The Blacklist ; ts4 2016-2017 Kingsman-Chloe Decker ; ts5 2016-2017 Hunger-Lex Luthor

Gebruiker

Standaard

Netjes gedaan SEK/Royal!

Toch iets meer onderschat dan verwacht, nu benieuwd of er ook nog rapportjes zijn/komen waarin terug wordt gelopen.

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten