Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 tot 67 van 67

Discussie: One Night Werewolf #1 (Thels)

Standaard

Ik heb nog niet van iedereen een stem binnen. Alle stemmen moeten voor vanavond 23:00 binnen zijn!

Ik zou graag willen dat iedereen die dit leest en nog geen stem heeft uitgebracht, onmiddellijk een stem uitbrengt, zodat je dit niet later kunt vergeten!

Je mag je stem op elk moment wijzigen.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobDeBouwer Bekijk bericht
    Is het mogelijk dat legioen niet de looier was?
    Sorry, was net werken namelijk, dus kon nog niet reageren tot namelijk net (en toen ook eten enzo).

Ehm, nee zou ik zeggen... ik zou geen situatie weten waarin Legioen toch nog geen Looier zou zijn. Als die Wolf was, dan had die nu wel geroepen dat die wolf was en dus dat we jouw moesten lynchen, dit was in het begin zo. Als die Dief was dan zou die dat denk ik ook hebben gezegd en juist tegen jouw om duidelijk te zijn dat je echt aan de kant staat van de burgers net als hij toendertijd.

Het is echter WEL mogelijk dat jij geen Looier bent zonder dat je het weet. Het kan zijn dat berber alleen maar zei dat die jullie had omgewisseld om jullie te testen, bv hij wisselde in werkelijkheid jouw en tetmiera. Om te zorgen dat Legioen dacht dat die misschien geen Looier meer was.

Is de scenario een probleem? In mijn mening ja. Maar het had 10x erger kunnen zijn. Ik beschouw alsnog de burgers de winst als er geen weerwolf in blijkt te zitten.

Goed, zoals ik al zei heb ik mijn stem geplaatst zoals ik het zei eerder in het topic. Ik vind de tijd is op om grote veranderingen te doen, als iemand de boel wil saboteren moet die dat lekker nu weten. :P

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ik heb gestemd. Hopen dat het goed gaat.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker BobDeBouwer's schermafbeelding

Standaard

Want ik was weerwolf.. In dat geval dus toch extra stem op legioen??
    Prins Pils - Chico de Lama - Doofenshmirtz.

Beste Nieuwkomer Award (2013/2014): Bob de bouwer

Standaard

Sommigen van jullie krijgen tijdens de avondmaaltijd geen hap door jullie keel. Anderen kunnen hun enigszins knorrende magen nog een beetje tegemoet komen. Gezellig aan tafel is het in ieder geval zeker niet.

Er wordt natuurlijk nog doorgepraat, sommigen van jullie in de hoop nog wat te weten te komen, anderen proberend zelf geen stemmen te vangen. En dan moet het toch echt gebeuren. Elk van jullie schrijft een naam op een briefje, en stopt 'm in de pot.

Vervolgens halen jullie de briefjes er één voor één uit. De eerste is voor Tetmiera, die al meteen een angstige blik in de ogen krijgt. Daarna volgt er een stem op Berber, die wat zweetdruppels over zijn rug voelt lopen. De spamming slaat ook bij Legioen toe, als zijn naam op het derde briefje staat.

Als het vierde briefje tevoorschijn komt, haalt Kraken opgelucht adem. Hij heeft immers nog geen stemmen, en ook al zou zijn naam op het laatste briefje staan, zou dat betekenen dat iedereen één stem heeft. Bobdebouwer, die zijn naam op het vierde briefje ziet staan, ziet er een stuk minder gelukkig uit.

Kraken haalt het vijfde briefje tevoorschijn, en leest hardop voor: "Berber!". Jullie keren elk jullie blik naar de ongelukkige Berber, die als enige twee stemmen heeft ontvangen. Hij stamelt even wat, en probeert er dan vandoor te rennen, maar jullie springen er bovenop, en laten hem niet ontsnappen.

Terwijl twee van jullie 'm tegen de grond aan drukken, pakken de andere twee een flink stuk touw, en knopen het om zijn nek. Vervolgens gooien ze het uiteinde over een hoge balk, en beginnen er dan aan te trekken.

Al snel wordt Berber van de grond gehesen, en zijn gezicht slaat al snel blauw uit. Hij spartelt nog een minuutje na, maar hangt er dan rustig bij, gestikt aan die strop rond zijn nek. Niemand voelt er iets voor om 'm vanavond te begraven, dus keren jullie allemaal naar huis, hopende dat het ergste over is.

Die nacht wordt Legioen badend in het zweet wakker. Hij gaat uit bed en drinkt een kopje melk, proberend te kalmeren, maar spuugt het meteen weer uit. Die melk smaakt nergens naar. Of... is het wel de melk? Als hij naar zijn handen staart, ziet hij twee grote behaarde klauwen, en zijn eigen neus is enorm gegroeid, en duidelijk zichtbaar.

Hij beseft nog maar half wat er gebeurd is, voor zijn instinct het overneemt. Door alle zenuwen had hij tijdens het avondmaal geen hap gegeten, en hij had honger voor twee. Eerst ging hij op bezoek bij Kraken, en vrat 'm met huid en haar op. Daarna ging hij door naar Tetmiera, maar nam er dit keer de tijd voor, zodat hij van zijn maaltijd kon genieten.

De volgende ochtend stond Bobdebouwer op van zijn bed, alweer totaal chagrijnig vanwege zijn rotbaan als Looier. Totaal jaloers op Berber, die zo makkelijk het leven verliet, sjokte hij naar buiten, waar hij Legioen nog na zag peuzelen op een arm van Tetmiera.

Even dacht Bobdebouwer eraan om zich over te geven en op te laten eten. Hoewel geen prettig einde, zou het zeker een einde zijn. Maar de moed zonk 'm in de schoenen, en de Looier vluchtte het dorp uit.

Rolverdeling:
    • Berber de Onruststoker
    • Bobdebouwer de Weerwolf
    • Kraken de Slapeloze
    • Legioen de Looier
    • Tetmiera de Ziener
    • Links: Dief
    • Midden: Weerwolf
    • Rechts: Jager
    Nachtelijke acties:
    • Bobdebouwer bekijkt Rechts: Jager
    • Tetmiera bekijkt Kraken de Slapeloze
    • Berber verwisselt Bobdebouwer en Legioen van rol
    • Bobdebouwer wordt Looier, Legioen wordt Weerwolf
    • Kraken bekijkt Kraken de Slapeloze
    • Legioen doet niets
    Lynchstemmen:
    • Berber de Onruststoker stemt op Bobdebouwer
    • Bobdebouwer de Weerwolf Looier stemt op Legioen
    • Kraken de Slapeloze stemt op Tetmiera
    • Legioen de Looier Weerwolf stemt op Berber
    • Tetmiera de Ziener stemt op Berber
    • Berber de Onruststoker heeft 2 stemmen en wordt gelyncht.
    • Legioen de Weerwolf wint het spel.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me wel af waarom bobdebouwer zo lang had gewacht om te zeggen dat hij oorspronkelijk wolf was. Te laat voor de burgers om hun stemmen te wijzigen, maar juist op tijd om voor mij snel een stemwijziging te doen naar 123berber.
    In ieder geval, ik vond het een interessant potje. Jammer dat je redelijk snel weet hoe alles in elkaar zit en dat je op het einde vooral moet gokken ofdat iemand loog of je nog dezelfde rol had als in het begin, maar voor de rest vind ik het best wel geslaagd!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Het postgehalte lag hoger dan ik had ingeschat. Zeker de 1e 2 dagen werd er veel gepost. Er zit IRL niet voor niets een tijdslimiet op, maar dat is lastig te benaderen.

Regels voor berichten