Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 67

Discussie: One Night Werewolf #1 (Thels)

Standaard

Verhaaltje geupdate.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobDeBouwer Bekijk bericht
    Dus Legioen heeft mijn rol? En ik die van legioen?
    Dat is inderdaad wel het idee

fan

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Waarom voel ik hier een: "Ik was Looier" komen? :P

Ik bedoel, Jager is zo'n leuke rol om te faken als Looier :P.

Edit: Ik begin te vermoeden dat we wolf-loos zijn persoonlijk.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Dan is bobdebouwer de weerwolf aangezien ik oorspronkelijk weerwolf was, ik stel voor dat we hem lynchen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Wacht even. Maar als jij kraken 123berber hebt bestolen. En ik hoogst waarschijnlijk je gestolen rol heb gezien... dan klopt er nog iets niet in dit hele verhaal.

123berber. Volgens mij heb jij ook iets op te biegten

Sowieso klopt het allemaal niet. Want als dief weet je wat je rol nu is toch?

En dus welke rol die persoon had.
    Laatst gewijzigd door tetmiera : 23-11-2016 om 12:47
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Wacht eens, dit is belangrijk! Legioen? Was jij een solo-wolf? Zo nee, wie was dan je medewolf in het begin? (trouwens, ik als weerwolf zijnde had dat nooit gezegd namelijk, maar nu heb je het gezegd xD. Je kan ook Looier zijn geworden Legioen en nu leidt je ons rechtstreeks naar een wolf om te lynchen xD)

En Tet, wat jij hebt gezien was mijn Dief-rol in het begin, Ziener gaat voor Dief en Onruststoker, dus voordat er allemaal wisselingen zijn geweest.

Als Legioen inderdaad weerwolf was, dan vind ik het niet gek meer dat hij mijn verhaal dat ik hem had bestolen ook totaal niet geloofde, want als ik hem idd had bestolen zou ik dat echt van mn leven nooit zeggen xD.

Jij hebt niet mijn gestolen rol gezien tet, maar mijn oorspronkelijke rol, mits je natuurlijk echt een ziener bent natuurlijk.

Edit:

Mijn vraagjes op een rij:

@Legioen: Als je ECHT gelooft dat je Jager bent geworden, dan had jij een medewolf? Zo ja, wie was dat? Zo nee, welke rol heb je gezien in het midden?
    @Bob: Wat was je oorspronkelijk? Durf je dat te zeggen?

In die volgorde aub, dus eerst Legioen .
    Laatst gewijzigd door Kraken : 23-11-2016 om 13:42

Standaard

Maar kraken ik heb jou niet gezien als dief.... dus er klopt helemaal niets van.
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Yes! Daar heb ik op gewacht tet! Yep, ben inderdaad geen Dief nee . Was 1 grote bullshit verhaal. Heb ook gezegd dat ook burger-partij soms moet liegen voor een beetje chaos te creeëren. Als ik mijn echte rol al gelijk had gezegd, dan zou jij mij hebben gezien (als mijn daadwerkelijke rol) en zou ik blijven twijfelen over jouw ziener-kracht. Een kleine twijfel was dat jij dus solo-wolf was, dus ik dacht... waarom zeg ik niet gewoon dat ik iets totaal anders was.

Ok, werkelijk nu, tet... ga je gang, als wat zag je me? Wees nu maar eerlijk, dan vertel ik waarom ik t allemaal deed xD. Ow ja, en bedankt voor het niet gelijk roepen dat ik lieg xD.

Standaard

Buiten al het wisselen om wist ik van jou zeker wat je was. Alleen de "wissel" van 123berber en de dief kon roet in het eten gooien.

Als legioen en bob omgedraaid zijn en jij dus niet ben jij dus nog steeds dat was ik gezien heb.

Dat is als Slapeloze.

We weten nu "hopelijk" dankzei Legioen dat bob nu wolf is... behalve als 123berber ook liegt.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kraken Bekijk bericht
    Wacht eens, dit is belangrijk! Legioen? Was jij een solo-wolf? Zo nee, wie was dan je medewolf in het begin? (trouwens, ik als weerwolf zijnde had dat nooit gezegd namelijk, maar nu heb je het gezegd xD. Je kan ook Looier zijn geworden Legioen en nu leidt je ons rechtstreeks naar een wolf om te lynchen xD)
    Ik ben solowolf. In het midden van de tafel had ik looier gezien, daardoor dat ik vrij zeker ben dat ik geen looier ben geworden.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Regels voor berichten