Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 67

Discussie: One Night Werewolf #1 (Thels)

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ik zou net zeggen wil je het gewoon niet sowieso weten. Ik zeg verder niet voordat bob en legioen iets gezegd hebben.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Daarom zei ik dus dat ik liever ook niet teveel ga zeggen totdat Bob en Legioen ook eventjes iets gezegd hebben. En als berber zegt dat die je NIET heeft omgewisseld, betekend dat dus dat jij nog oorspronkelijk een Ziener bent (als we dat geloven xD). [EDIT: Enige wat dan nog mogelijk is, is dat de Dief je heeft bestolen maar dan ben je nog steeds burger-partij] Ik denk dat het dan ook beter is dat je verteld welke rol je hebt gezien in dat geval, en niet meer wie.

Het is ook reuze mogelijk dat de enige "slechte" rol in dit spel misschien wel de Looier is, en in dat geval moeten we toch proberen niemand te lynchen om te winnen. En dat we elkaar alleen maar lopen te sollen en dat we dan alsnog iemand lynchen, daarom zijn we ook alle 5 nodig, en niet maar 3. Daarom had ik het liever gehad dat je in het midden keek, dan zou je kunnen opletten welke rollen niet claimbaar zijn.

Stel je was Ziener en zag dan bijvoorbeeld de Onruststoker, en gelijk claimed iemand onruststoker dan weet je al dat die claim een hoop onzin is.
    Of je was Ziener en zag 2 Weerwolven in het midden, om ons dan een beetje gerust te stellen dat er geen weerwolven waren en dat we dus idd voor plan no-lynch moeten gaan (hell, dit was zelfs mijn plan als ik weerwolf zou zijn xD)

Ik zou zegge... in de ochtend en middag dan kan je zelfs verwachten dat 100% burgers (in jouw ogen) eventjes een beetje liegen over hun rol. In mijn mening tellen deze 1ste 48 uur alleen mee als een beetje sollen met iedereen. Het is eigenlijk de allerlaatste 24 uur waar het echt om draait. Dan pas beginnen mensen (die burger zijn) de waarheid te spreken, en zelfs dat kan nog lopen tot het laatste uur. Ik verwacht een explosie van activiteit de laatste 24 uur, en een beetje vaag gedoe de 1ste 48 uur.

Gebruiker BobDeBouwer's schermafbeelding

Standaard

Goedemorgen,

Ik ben de onruststoker iig niet, voor alle duidelijkheid.
    Prins Pils - Chico de Lama - Doofenshmirtz.

Beste Nieuwkomer Award (2013/2014): Bob de bouwer

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik ben ook geen onruststoker. 123berber lijkt me dus wel duidelijk de echte onruststoker. De enige die zeker is van zijn rol is dus 123berber, al de rest heeft 50% om een andere rol nu te hebben.
    Lijkt het niet beter dat er bekend wordt gemaakt wie hun rollen zijn verwisseld? Dat zou redelijk wat informatie opleveren. Ik zie ook geen reden waarom 123berber het geheim zou houden nu dat iedereen zeker weet dat hij de onruststoker is.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Kraken's schermafbeelding

Standaard

Wilt niet een auto zeggen dat berber dus idd de onruststoker is he? Want hij kan ook zomaar solo-wolf zijn en een onruststoker hebben gezien in het midden, daarom dat die het ook veilig durft te claimen. En ik snap heus waarom berb dat even voor zich wilt houden, hij weet tenslotte niet echt veel over de rest, behalve dan over tetmiera die ziener is (althans dat zegt ze).

Dus als hij tetmiera niet heeft gewisseld, is tet nog steeds Ziener en kan ze dus veilig zeggen wat ze heeft gezien, en misschien kunnen we dan daarna verder. Als berb het nu per direct zegt, dan kan tet (indien ze zelf juist de wolf zou zijn) daarom inspringen. Ik denk dus dat inderdaad de volgende stap alleen nog maar is aan berb om te zeggen of die tenminste tetmiera heeft gewisseld, en daarop dat tet kan zeggen dat ze Ziener is en wie ze heeft gezien (waarom zou tet uberhaupt ons helpen als berb bijvoorbeeld mij en tet heeft gekozen om te switchen, uit angst dat ik misschien een wolf was in het begin en ze daarmee alleen de burgers helpt).

Ik had op zijn minst wel ergens een counter-claim verwacht though, dus ik vermoed dat de Looier in het midden is gekomen, aangezien die alleen maar controversie zou willen hebben :P. Maar misschien komt die nog.

Zelfs als berb een burger-partij is, zeg bijvoorbeeld Slapeloze zijn er nog genoeg redenen voor hem om te liegen, en zelfs als die onruststoker is dan is er ook nog genoeg reden om voor hem te liegen over zijn keuzes om zo meer info te weten.

Daarom wil ik graag liever weten van berb of tenminste tetmiera 1 van de 2 personen is wiens rol is omgedraaid. Maar schrik er niet op dat die misschien liegt en dat iemand een counter-verhaal heeft.

Lijkt me ook interessant van tetmiera om op zijn minst te horen wat voor rol ze heeft gezien, dat lijkt me de volgende stap om te doen. Kan trouwens ook zijn dat berber (gooi het er alleen maar uit) misschien echt de ziener is, en zag een onruststoker in het midden, dus besluit een beetje te stoken tussen de potentiele weerwolven.

Als die WEL tet heeft omgewisseld, moet berber gewoon een naam noemen van iemand met wie die heeft omgewisseld.

Burgers in dit spel hoeven dus echt niet de waarheid te blijven zeggen, als ze dat doen met deze rolverdeling, zitten we later met een hoop onzekerheden. Great, we weten nu dat berb vast de onruststoker is, en tet een ziener, maar wat van mij, legioen en bob? Wij zijn nog hartstikke onduidelijk. Nou ja, in ieder geval Bob .

Aangezien ik eerder in de nacht ging zal dat niet veel uitmaken, en misschien moet ik dan nu maar eens zeggen anders kom ik straks misschien in de problemen.

Legioen? Jij bent 100% niet meer wat je oorspronkelijk was, ik heb je bestolen. Jij bent nu Dief (of je bent daarna alweer veranderd). Maar wil je nog een beetje ondersteunen door je oorspronkelijke rol geheim te houden voor misschien later (anders gaat Bob er misschien vandoor met die rol)

Standaard

Dus als ik het goed begrijp Kraken, wachten we nu tot ik mijn rol hier neerzet voordat we verder gaan met concluderen?

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ik wel ja. Zou graag je rol willen weten.
    Tetmiera --> S7.

Standaard

Is de rest het daar ook mee eens? Niet dat ik een beginnersfout maak

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ja, het lijkt me beter om nu maar iets te zeggen. Desnoods lieg je, maar het is nog steeds beter dan helemaal niks zeggen.

Nadat bobdebouwer zijn rol heeft gezegd zou ik graag van kraken horen wat mijn oorspronkelijke rol was, zodat ik kan nakijken of dat hij wel degelijk mij heeft bestolen of aan het liegen is.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Tetmiera is niet verwisseld

fan

Regels voor berichten