Pagina 8 van 27 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 tot 80 van 267

Discussie: Potentietopic Allianties

Gebruiker

Standaard

Discussie gaat gewoon over het verloop van het spel, snap niks van deze doofpotaffaire.

Gebruiker

Standaard

Als Frans het zegt, is het zo!!

En Hayha is de beste!!

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het prima dat jullie discussie willen voeren maar dan hoeft het niet over bans te gaan want dat
    is gewoon tegen de forumregels, hierover een discussie gaan voeren is kansloos.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

L Directe discussie van in-game bans. Topics mogen aangemaakt worden om de brede impact van een ban op een server te bespreken, zolang er niet wordt ingegaan op de ban zelf. Topics over hypothetische situaties mogen ook aangemaakt worden, zolang er geen informatie instaat waardoor de betrokken partijen geindentificeerd kunnen worden (server, account namen etc) en zolang het topic beleefd blijft en in lijn met de andere forum richtlijnen.
    Zie berisping §2-2K

Even de regels opgezocht. Volgens mij wordt er in het potentietopic over allianties, de impact van de bans besproken op de potentie van de alliantie Empire. Graag zou ik dan ook zien dat je hier weer vertrekt Sledge, de modbreak weghaalt want die is volledig misplaatst en blijkbaar moet je iets compenseren door berispingen uit te delen.

Dus de bans binnen Empire hebben vermoedelijk de impact gehad dat er nu nog een lid op delete is gegaan!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Häyhä's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlazedHerb Bekijk bericht
    Als leider weet je nooit wat je leden precies uitspoken hé? Als ze zeggen dat ze het niet doen, dan veronderstel ik dat je je eigen leden wel geloofd hé?
    En in verband met dat onmiddellijk kicken en al die zever: Als er leden uit je alliantie zeggen dat ze het niet doen en de reden van de ban voor een lange tijd op 'Onbekend' staat, dan geef je ze toch het voordeel van de twijfel lijkt me?
    Of ga jij jou leden onmiddellijk kicken vanaf het moment dat je iets hoort/ziet over hun? Lijkt me wat weinig vertrouwen hé, waarom zou je dan zelfs samen een alliantie beginnen?
    Jullie leider weet helaas maar al te goed hoe een dergelijke gang van zaken in zijn werk gaat.
    Nee, je zal het nooit precies weten wat je spelers precies uitvoeren.
    Daarentegen is het erg naief om voordeel van de twijfel te geven op het moment dat dezelfde spelers op een ander moment ook bestraft zijn.
    In algemene zin: Als er een ban/straf komt vanuit een MH is er iemand een boefje geweest, basta!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juistem Bekijk bericht
    Als Frans het zegt, is het zo!!

En Hayha is de beste!!
    Juist(em), allebei de zaken die je aanhaalt zijn Juistem!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Häyhä Bekijk bericht
    Jullie leider weet helaas maar al te goed hoe een dergelijke gang van zaken in zijn werk gaat.
    Nee, je zal het nooit precies weten wat je spelers precies uitvoeren.
    Daarentegen is het erg naief om voordeel van de twijfel te geven op het moment dat dezelfde spelers op een ander moment ook bestraft zijn.
    In algemene zin: Als er een ban/straf komt vanuit een MH is er iemand een boefje geweest, basta!
    Sowieso is een ban krijgen ingame niet best. Zijn zoveel manieren/grijzezones (of hoe je t wilt noemen) dat je toch wel wat logica moet missen om een ingame ban te krijgen...

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    L Directe discussie van in-game bans. Topics mogen aangemaakt worden om de brede impact van een ban op een server te bespreken, zolang er niet wordt ingegaan op de ban zelf. Topics over hypothetische situaties mogen ook aangemaakt worden, zolang er geen informatie instaat waardoor de betrokken partijen geindentificeerd kunnen worden (server, account namen etc) en zolang het topic beleefd blijft en in lijn met de andere forum richtlijnen.
    Zie berisping §2-2K

Even de regels opgezocht. Volgens mij wordt er in het potentietopic over allianties, de impact van de bans besproken op de potentie van de alliantie Empire. Graag zou ik dan ook zien dat je hier weer vertrekt Sledge, de modbreak weghaalt want die is volledig misplaatst en blijkbaar moet je iets compenseren door berispingen uit te delen.

Dus de bans binnen Empire hebben vermoedelijk de impact gehad dat er nu nog een lid op delete is gegaan!

K Discussie van acties van moderators, inclusief (maar niet gelimiteerd tot) reputatie toekenningen, forum waarschuwingen, bans en berispingen, behalve in het forumdeel wat beschikbaar is voor gebande gebruikers. Als je een probleem hebt met een moderator of zijn/haar acties, volg dan aub de procedure zoals die hieronder beschreven staat.
    Berisping: §2-2K Berisping / Ban bespreken. 2 punten, 30 dagen

Als je de regels leest staat er dat je de actie van Sledge eerst moet bespreken met hem als je het ongepast vind. Verder bespreek je nu ook dat je berisping kreeg van hem. Dit mag echter ook niet.

Verder vraag ik me af waarom Empire blijft krimpen. Kon Underdog dan toch maar beter ZW blijven :O?
    Laatst gewijzigd door Generaal : 19-11-2016 om 09:20
    Collagebouwer

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    K Discussie van acties van moderators, inclusief (maar niet gelimiteerd tot) reputatie toekenningen, forum waarschuwingen, bans en berispingen, behalve in het forumdeel wat beschikbaar is voor gebande gebruikers. Als je een probleem hebt met een moderator of zijn/haar acties, volg dan aub de procedure zoals die hieronder beschreven staat.
    Berisping: §2-2K Berisping / Ban bespreken. 2 punten, 30 dagen

Als je de regels leest staat er dat je de actie van Sledge eerst moet bespreken met hem als je het ongepast vind. Verder bespreek je nu ook dat je berisping kreeg van hem. Dit mag echter ook niet.

Verder vraag ik me af waarom Empire blijft krimpen. Kon Underdog dan toch maar beter ZW blijven :O?
    Maar nu bespreek jij het ook! #illuminatie

En over Empire werd toch al gezegd door vrijwel iedereen dat het maar de vraag was of ze uberhaupt nog zouden spelen tijdens de artes? :P

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Maar nu bespreek jij het ook! #illuminatie
    Nee hoor, hij bespreekt jou reactie en niet die van de moderator. Klein verschil.
    My name is nobody

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

BlaXxX is gewoon BAAS!

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Regels voor berichten