Pagina 7 van 27 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 267

Discussie: Potentietopic Allianties

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glesto Bekijk bericht
    ik moet BlaxXx gewoon gelijk geven

Er is er 1 waar jij zelf zeker van weet dat de gecheat heeft, dus als je echt een eerlijk empire wilt opbouwen zou je die toch ook moeten kicken?
    Ja vind dit altijd van die moeilijk loze uitspraken. Zelfde wat jij tijdje geleden gedaan hebt over Midgets. Dat er ook geen proxy's gebruikt worden, geen extra deffers/accounts buiten de ally etc. (weet de boodschap niet echt meer, maar volgens mij was dit de kern) En vraag me dan altijd af (bij Midgets heb ik geen concreet voorbeeld btw, dus wees gerust ) wat de leiding nou daadwerkelijk daartegen doet. Tenzij het iemand is die al dwarsligt, wordt er vaak helemaal niks tegen gedaan. En blijft het een nobel streven en een loze uitspraak.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Ja vind dit altijd van die moeilijk loze uitspraken. Zelfde wat jij tijdje geleden gedaan hebt over Midgets. Dat er ook geen proxy's gebruikt worden, geen extra deffers/accounts buiten de ally etc. (weet de boodschap niet echt meer, maar volgens mij was dit de kern) En vraag me dan altijd af (bij Midgets heb ik geen concreet voorbeeld btw, dus wees gerust ) wat de leiding nou daadwerkelijk daartegen doet. Tenzij het iemand is die al dwarsligt, wordt er vaak helemaal niks tegen gedaan. En blijft het een nobel streven en een loze uitspraak.
    Na al het gezeik met de proxies afgelopen servers hebben Tom en ik vanaf dag 1 gezegd mensen zonder pardon te kicken op het moment dat we erachter komen dat er proxies gebruikt worden. Voorlopig is Midgets nog steeds met 12, dus de enige juiste conclusie is dat wij in ieder geval nog niks ontdekt hebben.

Als ik de juiste spelers voor me heb die nu gebannen zijn, ben ik blij dat we ze hebben afgewezen.
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker Risjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pantzer Bekijk bericht
    Wij wilden een gezellig, klein, leuk en eerlijk Empire opbouwen, en die visie heb ik ook niet gewijzigd en bij deze bevestigd.

Dan moet je Empire nog iets verder uitdunnen.

Ja vind dit altijd van die moeilijk loze uitspraken. Zelfde wat jij tijdje geleden gedaan hebt over Midgets. Dat er ook geen proxy's gebruikt worden, geen extra deffers/accounts buiten de ally etc.
    Die uitspraak berust niet op waarheid.
    Dus idd een loze uitspraak.
    Laatst gewijzigd door Mod_Reivaxx : 16-11-2016 om 14:14

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hades Bekijk bericht
    Underdog zal het niet zijn, die hebben nog nooit wat aanvallends gedaan. Dus kans op een grote impasse is ook niet onwaarschijnlijk.
    Maar deze keer speel ik op het account Opc
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hydra Bekijk bericht
    NW:

DDA lijkt te vallen en nummer 2. Solids 33 1045 34490
    Is flink aan het uitbreiden, nu 33, dekroeg+underdog 48.
    Dus gaat er in NW wel actie komen hopelijk!
    Solids is een eindspel ally dus ik verwacht niet dat die een oorlog met underdog gaan of willen hebben maar mocht het wel zijn dan hebben we wel wat actie in NW

Gebruiker Häyhä's schermafbeelding

Standaard

Op s1 is Veto ook een eindspel ally... Toch al bijna de hele server oorlog. Raar argument dus, daarbij geef je de tegenstander de ruimte om kans te hebben zich te bewijzen.

Gebruiker RRF's schermafbeelding

Standaard

Wat is jouw definitie van "eerlijk"?
    Ally genoten hebben hier al toegegeven proxys te hebben gebruikt bij de start. 2 van de 13 leden (15%) heeft al een ban. Dus tenzij je je visie nooit kenbaar hebt gemaakt aan je ally genootjes, gaat het leiderschap je niet heel goed af...
    Doet me idd een beetje voorkomen toen hij leider was van Popcorn, daar zaten als ik me niet vergis toch ook enkele cheaters in?
    Us surrender? ... NUTS! -Anthony McAuliffe, US general-

Gebruiker BlazedHerb's schermafbeelding

Standaard

Wat is jouw definitie van "eerlijk"?
    Ally genoten hebben hier al toegegeven proxys te hebben gebruikt bij de start. 2 van de 13 leden (15%) heeft al een ban. Dus tenzij je je visie nooit kenbaar hebt gemaakt aan je ally genootjes, gaat het leiderschap je niet heel goed af...
    Als leider weet je nooit wat je leden precies uitspoken hé? Als ze zeggen dat ze het niet doen, dan veronderstel ik dat je je eigen leden wel geloofd hé?
    En in verband met dat onmiddellijk kicken en al die zever: Als er leden uit je alliantie zeggen dat ze het niet doen en de reden van de ban voor een lange tijd op 'Onbekend' staat, dan geef je ze toch het voordeel van de twijfel lijkt me?
    Of ga jij jou leden onmiddellijk kicken vanaf het moment dat je iets hoort/ziet over hun? Lijkt me wat weinig vertrouwen hé, waarom zou je dan zelfs samen een alliantie beginnen?

Je bekijkt het volgens mij allemaal wat kort door de bocht hé? Maar misschien is dat gewoon om even wat extra sensatie te brengen? Lukt aardig alleszins, al dan niet de bedoeling

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spelbreker Bekijk bericht
    Na al het gezeik met de proxies afgelopen servers hebben Tom en ik vanaf dag 1 gezegd mensen zonder pardon te kicken op het moment dat we erachter komen dat er proxies gebruikt worden. Voorlopig is Midgets nog steeds met 12, dus de enige juiste conclusie is dat wij in ieder geval nog niks ontdekt hebben.
    En zou ik jou mogen vragen hoe jij gaat achterhalen wie er proxies gebruikt bij jullie en wie niet? Ben echt benieuwd hoe jij dat gaat uitzoeken. Of zit je hier maar gewoon wat te zeggen om jullie alliantie hoger aan te schrijven?
    Mij lijkt het dat je je claim hier zelf niet waar kan maken, maar als dat wel is zou ik graag horen hoe je het doet. Ben wel benieuwd hoe je als gewone speler dat uit kan zoeken

Even ivm het onderwerp van dit topic, potentietopic van allianties:
    Ik denk wel dat Empire een stuk minder potentie heeft gekregen. Twee man eruit door een ban en eentje die ergens anders mee dualt, dus weer accountje minder! Wie weet wat de toekomst brengt!
    Laatst gewijzigd door BlazedHerb : 18-11-2016 om 12:08
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal
    NL4 - Boer Blazed - Empire

Gebruiker

Standaard

Empire is nog een lid kwijt dat op delete is gegaan gisteravond dus potentie lijkt te blijven dalen.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Moderator Break
    als ik in dit topic nog 1x iets lees over bans zal ik elke post waar het woord ban in staat
    of een banbespreking is verwijderen en dan hebben jullie het aan jezelf te danken als dit topic verkloot is

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Regels voor berichten