Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 14 van 14

Discussie: Speed versus marketing

Gebruiker

Standaard

Oke dat is in ieder geval duidelijk. Gezien dit dus inderdaad om een unieke actie gaat, ben ik nog steeds van mening dat er wel degelijk iets van marketing zou moeten ontstaan. Ookal is het een server voor hen speciaal voor deze gelegenheid, het is goed voor Travian's omzet om meer spelers aan te trekken.

Ik zie bijvoorbeeld het niet voorkomen dat die server meer dan 1000 spelers gaat trekken. Voor zowel hen, 'wij' en TG is het een goedkoop/gratis gelegenheid om omzet te genereren. Iedereen vindt het leuker om een drukkere server te hebben. Ookal zijn het slechts 200 extra spelers wat je genereert, die 200 spelers kan zomaar enkele duizenden euro's opleveren voor Travian.

Het is en blijft toch de bedoeling om de klant tevreden te houden? Ik snap dat er veel vertrouwen is kwijtgeraakt in het verleden, maar dat betekent nog niet dat er veel valt terug te verdienen. Ik spreek niet voor mezelf, want ik ga er niet spelen, omdat ik het druk genoeg heb. Maar er zijn zat mensen die nu denken: "oh begint er een x5 server? Lijkt me interessant!". En dat moeten ze dan via via horen, i.p.v. via officiële kanalen. Ik probeer alleen maar te helpen sledge

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Ach joh,

zelfs toen iedereen nog graag t3 speelde en deze nog op .com domein draaiden werd er niks aan gedaan om spelers (die helemaal geen zin in t4 hadden) hier naartoe te trekken...

Geen enkel forum stond ook maar iets, je moest het zelf maar uitzoeken waar en wanneer die ene server nog een keer zou starten
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Oke dat is in ieder geval duidelijk. Gezien dit dus inderdaad om een unieke actie gaat, ben ik nog steeds van mening dat er wel degelijk iets van marketing zou moeten ontstaan. Ookal is het een server voor hen speciaal voor deze gelegenheid, het is goed voor Travian's omzet om meer spelers aan te trekken.

Ik zie bijvoorbeeld het niet voorkomen dat die server meer dan 1000 spelers gaat trekken. Voor zowel hen, 'wij' en TG is het een goedkoop/gratis gelegenheid om omzet te genereren. Iedereen vindt het leuker om een drukkere server te hebben. Ookal zijn het slechts 200 extra spelers wat je genereert, die 200 spelers kan zomaar enkele duizenden euro's opleveren voor Travian.

Het is en blijft toch de bedoeling om de klant tevreden te houden? Ik snap dat er veel vertrouwen is kwijtgeraakt in het verleden, maar dat betekent nog niet dat er veel valt terug te verdienen. Ik spreek niet voor mezelf, want ik ga er niet spelen, omdat ik het druk genoeg heb. Maar er zijn zat mensen die nu denken: "oh begint er een x5 server? Lijkt me interessant!". En dat moeten ze dan via via horen, i.p.v. via officiële kanalen. Ik probeer alleen maar te helpen sledge
    Registered players: 2014
    Active players: 2011
    Players online: 471

Valt me al met al toch nog best mee, Mark .
    Maar goed je hebt inderdaad een punt hadden echt wel wat meer spelers kunnen zijn.
    Jij je zin ^^
    Berry, vandaag 13.45

Nlx ~ Blinde Vink ~ Vreemde Vogels "17
    Rotzakje!

Gebruiker

Standaard

Moet zeggen, valt inderdaad mee. Maar het punt blijft. Het had gewoon meer kunnen zijn.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Regels voor berichten