Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Daar ben ik weer :)

Gebruiker

Standaard Daar ben ik weer :)

Hoi allemaal,

Om mijn contacten weer aan te scherpen wil ik via deze weg aankondigen dat ik weer actief ben op een server, in dit geval nummertje 4.

Is alweer een aantal jaar terug dat jullie me hebben gezien zowel hier op het AF als ingame. Ik hoop dat ik op deze manier weer wat oude bekende tegen kom en interesse hebben om weer een server te gaan knallen.

Waarom ik het via hier doe? Ik heb op het skype kanaal van TS4 gezeten maar kwam daar weinig mensen tegen die ik nog ken. Je kan me hier altijd een berichtje sturen, of als er mensen mij willen spreken doe me dan even je skype of stuur een berichtje op de TS4 mocht je daar spelen.

Verder wens ik iedereen veel plezier op deze server!

Groetjes,
    Dion / Assault.

Veegjes gaan dood, dorpjes vergaan, maar een Rebel blijft altijd op z'n pootjes staan.

Gebruiker Pantzer's schermafbeelding

Standaard

Vond je de aankondiging zo groot dat het in een apart topic moest?

Begrijp me niet verkeerd, vers bloed is altijd goed!

Maar lijkt me beetje zinloos een apart topic hiervoor aan te maken ;p

Dat terzijde, welcome back!
    Pantzer/Me Gusta ~ Het Brein/Walkure ~ The Legend/ Brutal ~ Mr. Blue/ RD ~ Avicii/TR ~ Onedayfly/#Kaas ~ Johanrinus/Vrienden! ~ Vikings/Popcorn! ~ The Illusionist/Empire ~ Lex Luthor/Hunger

Gebruiker ThePuPPie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Assault Bekijk bericht
    Hoi allemaal,

Om mijn contacten weer aan te scherpen wil ik via deze weg aankondigen dat ik weer actief ben op een server, in dit geval nummertje 4.

Is alweer een aantal jaar terug dat jullie me hebben gezien zowel hier op het AF als ingame. Ik hoop dat ik op deze manier weer wat oude bekende tegen kom en interesse hebben om weer een server te gaan knallen.

Waarom ik het via hier doe? Ik heb op het skype kanaal van TS4 gezeten maar kwam daar weinig mensen tegen die ik nog ken. Je kan me hier altijd een berichtje sturen, of als er mensen mij willen spreken doe me dan even je skype of stuur een berichtje op de TS4 mocht je daar spelen.

Verder wens ik iedereen veel plezier op deze server!

Groetjes,
    Dion / Assault.
    Hey hey,

Dat is even geleden, welkom terug Dion. Ik speel dan niet op s4 maar wellicht dat we weer een andere server samen kunnen spelen ? We zijn bezig met een (oud) clubje verzamelen waar jij eigenlijk ook wel bij hoort.
    ik heb inmiddels mijn skype vernieuwd, maar zal je weer even toevoegen op me nieuwe.

We spreken elkaar,
    Groeten Bas
    OUD Rebels/Feniks (s1)(s5)(s6)(s7) 2011- 2014, Dirty! 2013- 2014(s1) 2014-2015 Shit Happens
    W!icked.... 2016 (T20) TLS/Revive/=S= ... 2016 Revise! (speed)
    2016 AOPv2, WF/1982 | Huidig : Justice! (2017) | Beter (NLx)

Regels voor berichten