Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 113

Discussie: Weerwolven #98 (Legioen)

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ggvdh is dus geen wolf... dit is nog veel leuker dan kijken. Krijg gewoon van de Sjamaan te horen wie de burgers zijn.

Jammer dat haar eerste stem op mij was...

Ik ga met ggvdh mee op heintje
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Dus 3 mensen geen fluitspeler mogelijk 4. GGvdH, Dominique, Tetmier en ik. Met zo weinig man heeft de fluitspeler prioriteit.

Wat betreft wolven had ik net nog even in gedachten dat tet of Dominique dubbelganger kan zijn, maar dan had een van de twee wel aangegeven een dubbelganger gezien te hebben. Dit is niet het geval, dus ook 3 geen wolf. Tetmiera, Dominique en ik. GGvdH kan nog een wolf zijn die niks heeft opgegeten namelijk.

Bij de andere 3 spelers zit dus ofwel een wolf ofwel een fluitspeler. Mijn onderbuik zegt Bobdebouwer, maar die heeft nog geen stem. Ik betwijfel hoe zinvol/bijdragend een stem op hem is. Daarom ga ik voor Heintje aangezien Thels wel constructieve bijdragen gedaan heeft.

fan

Gebruiker

Standaard

Berber, je bent te snel in je conclusies.

Ten eerste zijn er meerdere mensen die beweren invloed op het aantal doden te hebben. Dus, GGvdH is niet bewezen, maar gewoon aan het claimen. Het is namelijk ook mogelijk dat Heintje is aangevallen. Ik vrees dat op dit moment nog iedereen kan liegen. En ook GGvdH kan nog fluitspeler zijn.

Valt t niemand op dat Tetmiera stemt op degene die ik BM wil maken? Ze zal niet op een wolf willen stemmen, maar die zal wel veilig zijn.

Standaard

Ik ben niet snel in conclusies. GGvdH is degene die ik als mogelijke 4de plaats. Geef daar dus al aan dat er bij hem nog veel af te vragen valt.

fan

Standaard

Pff, al die dubbele claims...

In tegenstelling tot Tet vs Domi, die beiden geen wolf/fluit zijn, zitten er tussen GG en de andere claim zeer waarschijnlijk wel een fluit of een wolf.

Mijn stem gaat voorlopig naar GGvdH.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Ik vind de fluitspeler geen prioriteit hebben omdat wolven gevaarlijker zijn. Afgezien daarvan kan een wolf in een eventueel aankomende nacht ook de fluitspeler vermoorden. Ik kom op mijn woorden terug, de fluitspeler heeft wel prioriteit. Net zo veel ongeveer als de andere wolf. Ik ga wel mijn burgemeester stem veranderen.

123berber

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobDeBouwer Bekijk bericht
    Vertel GGvdH,
    Ohw ik was van plan aan te geven dat ik beschermengel was. Maar vond het niet heel zinvol meer na de eerste nacht.

En voor mij gaat het nu ook tussen Heintje of Bob de bouwer.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 26-10-2016 om 17:10
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard Einde dag 1, begin nacht 2

Thels wordt burgemeester.
    GGvdH wordt gelyncht, hij was beschermengel.
    123berber krijgt een waarschuwing voor vergeten te stemmen wie er burgemeester moest worden.

Deadline voor nacht 2: vrijdag 28 oktober om 20:00 uur.

Daarnaast wil ik ook even meedelen dat ik deze regel schrap:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    -Indien een actie met een item mislukt, dan zal het item verloren gaan.
    (ik merkte op dat deze regel bij sommige rollen een grote invloed kon hebben, wat niet mijn bedoeling was)
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Helaas, de verkeerde geloofd blijkbaar.

Standaard

Thels: je gaf via skype aan dat de post van GGvdH je idee deed veranderen. Kan je toelichten in welk opzicht het je idee heeft veranderd? En waarom je uiteindelijk dan toch voor GGvdH gestemd hebt?

fan

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard Einde nacht 2, begin dag 2

Niemand is vannacht gestorven.

Vanaf nu mag iedereen stemmen voor de lynch.

Deadline voor dag 2 is zondag 30 oktober om 20:00 uur.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Regels voor berichten