Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 113

Discussie: Weerwolven #98 (Legioen)

Standaard

Lastig...

Op zo weinig spelers kan een Sjamaan of dergelijks enorm veel schade doen door de 1e dag gewoonweg een burger gelyncht te zien krijgen.

Aan de andere kant was mijn stem op Berber best wel random, en boeit het me niet zoveel die aan te passen (met als enig verschil dat Berber lynchen meer doelwitten overlaat voor de fluitspeler).

Ik zie echter niet zo snel hoe Dominique op 90% verdacht komt.

Ook is er nog geen informatie op tafel waarom er niemand dood is gegaan. Ik ben zelf in ieder geval niet de oorzaak geweest van geen doden.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Het was vrij willekeurig ja. Wie is de 2de speler die befloten is?

En thels de informatie dat er niemand dood gegaan is, is er wel.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 26-10-2016 om 12:10
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Haha Dominique. Het wordt idd jouwn woord tegen de mijne.

We hebben elkaar bekeken. Maar....
    Eigenlijk verlinkt je jezelf. Als waarzegger wil je jezelf niet en de spotlight zetten. Als sjamaan heb je je rol al goed gespeelt als je de waarzegger er uit kunt spelen.

Maar goed het is nu aan de rest wie ze geloven en kiezen...
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Ik denk dat dat idd waardevolle info is. Iemand moet genezen hebben of beschermd hebben of iets dergelijks. Ik denk dat met 7 spelers het verstandig is om zoveel mogelijk info direct te delen. Als burger kun je er toch niet vanuitgaan dat je nog een dag krijgt om die info te delen.

Dat gezegd hebbende: ik heb Tetmiera gezien als helderziende en ik geloof niet in 2 waarzeggers. Dus ik denk dat Tetmiera sjamaan is.

Lastige voor de rest van de groep is, dat t altijd mijn woord tegen dat van haar zal zijn. Dus jullie kunnen ons beiden lynchen of geen van beiden. Of kiezen wie jullie geloven.

Maar met ons als helderzienden, 1 persoon die dan fluitspeler zou moeten zijn?, iemand die kan genezen/beschermen... je eigen rol. Misschien kunnen burgers hieruit ook iets afleiden over de overige spelers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tetmiera Bekijk bericht
    Haha Dominique. Het wordt idd jouwn woord tegen de mijne.

We hebben elkaar bekeken. Maar....
    Eigenlijk verlinkt je jezelf. Als waarzegger wil je jezelf niet en de spotlight zetten. Als sjamaan heb je je rol al goed gespeelt als je de waarzegger er uit kunt spelen.

Maar goed het is nu aan de rest wie ze geloven en kiezen...
    Dus stem je zelf op mij en doe je alsof t random is? Zodat je op die manier de waarzegger eruit kan spelen?

Op een potje met 20 spelers had ik wel mijn mond gehouden. Op een potje met 7 spelers kan beter de info gedeeld worden. Ik kan vannacht doodgaan, jij kan onterecht vertrouwen winnen en mensen bespelen. Ik denk dat geheimhouden toch geen zin had. Want of het nou dag 1 is of dag 4, het blijft jouw woord tegen het mijne.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 26-10-2016 om 12:23

Standaard

Ik ben er sowieso op tegen om zowel Tetmiera als Dominique te lynchen. Sure, er zit waarschijnlijk een Sjamaan tussen. So what? De Sjamaan zal ook meehelpen met het vinden van de Fluitspeler, die imho prioriteit nummer 1 heeft.

Berber geeft aan befloten te zijn. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij dat als Fluitspeler claimed, als verder niemand anders aangeeft befloten te zijn (en iedereen had verder al gepost). Wel houd ik er rekening mee dat er mogelijk nog iemand befloten is, die het liever voor zich houdt.

Er zijn dus vier mogelijke Fluitspelers: Bob, GGvdH, Heintje en mijzelf.

GGvdH geeft aan meer informatie te hebben over het gebrek aan sterfgevallen tijdens de afgelopen nacht. Mogelijk is hij beschermengel of bezweerder, maar misschien is hij genezer of genezen. In het geval van bezweerder, genezer of genezen, zou ons dat uitsluiting kunnen geven over een mogelijke Fluitspeler.

Ik laat voorlopig mijn stem nog even op Berber staan. Mocht hij echt held zijn, dan overleeft hij het wel. Is ie geen held, nou, dan heeft ie gelogen, en zal ie wel slecht zijn. Daarnaast is hij reeds befloten, en maken we het op die manier de fluitspeler niet te makkelijk.
    Ik heb een weerwolvenbot op IRC genaamd GameBot. Kom meespelen op de Travian chat.

Gebruiker

Standaard

Thels, besef je dat je het volgende probleem gaat krijgen.

Stel, 1 van ons roept volgende dag: "Ik heb de fluitpeler gezien, het is ..." Vul maar random naam in. Sjamaan kan ieder beschuldigen om een burger eruit te krijgen. Dus wat we zeggen zal toch meteen flinke korrel zout genomen moeten worden.

Standaard

2 punten:

1) Als we vandaag 1 van jullie lynchen, en morgen de andere, zijn we 2 dagen verder. Ondertussen heeft de Fluitspeler lang en breed gewonnen.

2) Als de Sjamaan er morgen expres voor zorgt dat we niet de Fluitspeler lynchen, dan gaat de Fluitspeler winnen, en daar heeft de Sjamaan ook niets aan.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad. Voor de rest is er nu meer info. Wij tweeën en je eigen rol. Dat is dan dus al 3 van de 7 bekend.

Sjamaan gaat toch dood waneer de wolven dood zijn. (Vandaar dat ik het niet zo waardevol info vond om het gelijk te melden en deze tweestijd te laten oppoppen) had liever een wolf gehad en me dan bekend gemaakt in ruil van een dode wolf.

Maar denk nu niet dat ik nog een nacht blijf leven. Veel te veel gevaar voor de wolven...

Dus ik zou ons beide niet lynchen. Bijna alle rollen zijn al bekend. Dus sjamaan heeft geen functie meer en ik ga komende nacht toch wel dood. Daarnaast gaat zoals ik al zij Sjamaan dood wanneer de wolven dood gaan. Dus ga voor de wolven.

Voor de burgers is dit nu makkelijker. Wij tweeën zijn geen "wolven" als burger weet je zelf dat je geen wolf bent blijven er 4 over. Waar een fluitspeller tussen zit en hoogst waarschijnlijk 1 wolf.

Dus 3 burgers waaronder blijkbaar een beschermer. (Waar de wolven al van weten wie dat is. Want meestal bescherm je de eerste nacht jezelf. Dus die zou nu de voortouw moeten nemen om de andere twee burgers te zoeken. Waarbij er al iemand Held claimde. Dan missen we nog 1. Met zijn 3en krijgen jullie wel een over macht.... vooral als daar ook de bm naar toe gaat. Toch???
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Even een stemwijziging. GGvdH is een van mijn verdachten op dit moment. En Heintje is denk ik geen wolf.

Gebruiker

Standaard

Sloerie is ook nog een optie maar ja, naar alle waarschijnlijkheid was ik target vannacht. Ik wilde mij voordat de eerste nacht aanbrak al bekend maken, wist niet of dit mocht. En ik ben het met thels eens dat 1 van de zieners lynxchen geen goed idee is omdat de wolven min of meer verplicht zijn de andere ziener te vermoorden, en wij als burgers in principe niks hebben om ons op te kunnen baseren welke van de 2 goed zijn.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 26-10-2016 om 15:36
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Regels voor berichten