Pagina 5 van 37 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 362

Discussie: Golden Awards

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glesto Bekijk bericht
    Laat me niet lachen eh, jij alleen al (met je dual Gerke) doet al niet onder in proxies voor Joris.
    Praat niet over dingen waar je absoluut geen idee van hebt of het waar of niet waar is. En dan nog het volgende: Praat niet over mij op het forum terwijl je mij absoluut niet kent. Over Jelmer mag je alles zeggen tho.

Fijne pushavond.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haye Bekijk bericht
    Beste speler: Gerke
    Nlx:
    The Lost Family, Del Paria, El Bandito, Nice!, R.D. Shell, The Way, Massalia, Deffertje
    Nlx17: Above the Sky!
    NL slow servers: Apsalar, Doctor Pom, Ariovistus, Don Borre, Guus Geluk.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Wolla ik zweer jij niet over mij pratuhh

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Wolla ik zweer jij niet over mij pratuhh
    Jij weet niet wie ik ben...
    Nlx:
    The Lost Family, Del Paria, El Bandito, Nice!, R.D. Shell, The Way, Massalia, Deffertje

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Beperkte Bekijk bericht
    Jij weet niet wie ik ben...

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghosttrol Bekijk bericht
    ik geef sowieso toe dat ik mijn vraag beter had kunnen formuleren, namelijk: wel grappig dat verschillende mensen empire maar steeds blijft koppelen aan proxies
    Je zou jezelf beter kunnen afvragen waarom zoveel mensen dat zeggen . Er is heel veel rook daar, normaal dat mensen gaan zeggen dat er ook vuur is .

"cheatibus" en "proxy Bram" hebben deze server gewoon eerlijk gespeeld. Dan proberen er mensen een tweede kans te krijgen en dan ga jij ze weer meteen zwartmaken.
    Nouja je bent nooit zeker, en wat niet is kan nog komen, je kent de geschiedenis van beide spelers dus ik geloof er niet in dat ze zonder gaan (blijven) doen. Ik ga geen van de 2 bij naam noemen, maar bv. de 1 die maar al te graag andere hun pw heeft zodat die daar kan inloggen voor def bv. Is nu iets anders dan proxy's voor te pushen maar ook niet fair. En de andere zijn rankings zou ik graag bekijken, maar die blijft anoniem dusja...

trouwens ook wel leuk dat je het proxygebruik van midgets in je post nauwelijks ontwijkt, daar heb je vast wel een reden voor?
    Daar is zeker een reden voor. Leiding (en meerdere leden waarbij vooral ik) meermaals "geroepen" hebben in allychat (dat we klein blijven, geen PD'ers) en geen proxies. Dat is deze server geheel uit den boze. Ik ben het ook beu dat er in de ally's waar ik speelde proxygebruikers zaten en zo op hun gemak richting cropper gingen.

Maar dit is iets wat de leiding beslist heeft en liever hun liet commenten erop. Dat is niet mijn taak.

@deBeperkte je dual heeft net tegen me persoonlijk toegegeven dat die proxies gebruikte. hij samen met nog iemand hadden een wedstrijdje om ter beste cheatende proxygebruikende farmstart
    Laatst gewijzigd door glesto : 17-10-2016 om 20:42
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Standaard

Ben trots op jullie! Deze is voor midget hoor:

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Je vergeet deel 1.5 tijdens de artes: mijn veeg is k*t want ik heb kei veeeeeeeeel gereld, jij hebt 100 dagen lopen simmen
    juist ja, de 'bah, wat heb jij weinig rammen bij je veeg'-periode.
    s5 2014-2015: Don Borre - Stalkers for the win!!!
    s3 2015: Alakazam
    s1 2016: Spacebar

Travian awards 2015-2016: Beste leider

Gebruiker

Standaard

Sinds wanneer geven we awards voor de meeste proxy's of het kunnen voeren van de minst originele discussie?

Niet toch?! Dus hop weer ontopic...
    Vince ~ EGO
    Hades ~ us
    EGO ~ Lab(i)el

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glesto Bekijk bericht

@deBeperkte je dual heeft net tegen me persoonlijk toegegeven dat die proxies gebruikte. hij samen met nog iemand hadden een wedstrijdje om ter beste cheatende proxygebruikende farmstart
    Oh van mijn part stuur je de hele server dat wij push gebruiken, iedereen met een gezond verstand kan zien welke germanen er push gebruiken. Jelmer vroeg me te laat voor zijn acc, wat ook totaal niet in mijn planning stond om te spelen, maar ik kan je 1 ding beloven, onze push is zo matig georganiseerd door Jelmer dat wij er geen gebruik van konden maken afgezien van het heldengebruik. Ik durf op alles te zweren dat Glazen Tafel en Madeliefje veel en veel meer aan hun push hebben gehad als ons. Jammer genoeg zie je vaak de push niet die romeinen gebruiken omdat ze simpelweg niet opvallen in de 1e week, ik ken er zo 3 (en nee niet in Empire) die meer push hebben als ons. Wat ik je ook kan beloven is dat Bram pushvrij is deze server, hij wou zelfs geen push ontvangen van onze push aangezien we die door Jelmers onkunde totaal zelf niet konden gebruiken, Bram wil namelijk pushvrij spelen deze ronde.
    Mocht je meer feiten willen horen zodat je je opmerkingen in deze chat eens kan verstevigen ben ik altijd voor een babbeltje op skype met een redelijke bekende speler. Het zal je niet lang moeten nemen om mijn skype te achterhalen.

xx G
    Nlx:

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat ik maar accountje aanmaak.
    Als ik dan van.iedereeen zn proxys gebruik mag maken kan k iniedergeval zeggen dat ik als snelste naar mm 2e dorp ben gekomen

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Regels voor berichten