Pagina 37 van 37 EersteEerste ... 27353637
Weergegeven resultaten: 361 tot 362 van 362

Discussie: Golden Awards

Gebruiker Rinusoide's schermafbeelding

Standaard

Omdat het forum straks dicht gaat, plaats ik nog snel mijn laatste Golden Awards lijstje.

Beste speler: Hupsakee, Kabouter Wesley
    Twee accounts die gewoon ongelooflijk goed zijn, iedereen weet wel waarom. In mijn ogen twee uitschieters op deze server.
    Beste alliantie: Midgets
    Simpelweg de hele server gedomineerd.
    De beste teamspeler: Dorine, Jan
    Dorine omdat ze altijd klaarstond om te helpen en sinds pakweg dag 120 een extra account helemaal zelf heeft gerund via sitterschap. Jan omdat het een erg toffe kerel is die ook altijd klaarstond voor de ally.
    Beste leider: /
    Zoals al eerder is gezegd. S4, de leidingloze server.
    Allynoob: Constant Lam
    Meest overschatte alliantie: Empire
    Moet hier veel uitleg bij? Denk het niet.
    Meest onderschatte alliantie: /
    Echt onderschatte allianties waren er niet op deze server. Wel wil ik nog even melden dat triple x het nog prima doet, en dat met een zooitje underdog spelers.
    Meest overschatte speler: The Beast
    Seriously, niets maar dan ook niets klaargespeeld deze server, en bovendien nog een zwaar cheataccount ook. Idem dito voor Alcatraz en Glazen Tafel.
    Meest onderschatte speler: Cookies
    Ik nomineer onszelf. Doordat we al vroeg in het spel schade hebben gehad (HD in lock, AVD verloren) waren we een beetje op de achtergrond verdwenen. Maar we zijn teruggekomen en hebben een flinke Romeinse veeg neergezet die, volgens mij, de op twee na grootste van de server was, terwijl we pas erg laat zijn begonnen met deze veeg te bouwen.
    Mooiste speler naam: Aloë Vera
    Mooiste alliantie naam: Bloem gecombineerd met de accountnamen
    Met wie zou je zeker graag in een alliantie zitten: De huidige Midgets groep is erg gezellig. Verder zijn er wel een aantal mensen buiten Midgets met wie ik wel eens samen zou willen spelen.
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: Cheaters, aanstellers
    Beste simmer: Kabouter Wesley
    Al sinds het begin van de server op rang 1, en dat gaat gepaard met een gigantische berg troepen. Er staan nu weliswaar spelers als Jeedebee en Kaleaso hoger, maar wat hebben die gedaan de hele server? Precies, geen ene reet.
    Beste aanvaller: Hupsakee
    Hupsakee is zonder twijfel dé aanvaller van deze server, al sinds het begin. Het begon met de vroege kata-acties op ons en ging daarna verder met het slachten van Empire & consorten. De mainveeg had bijna de 300k knups aangetikt, ik snap werkelijk niet hoe ze het doen
    Beste verdediger: Germaan: KW | Romein: Platvis | Galliër: Lord Kuperus
    Kabouter Wesley spreekt voor zich. Platvis heeft ondanks zijn relatief slechte HD een flinke hoeveelheid def. Lord Kuperus die met weinig goud en een 9-cropper HD een fantastisch defaccount heeft gebouwd.
    Beste farmer: jenski
    Hij farmt al de hele server lang. Wat een toffe server moet die gehad hebben
    Mooiste actie van de server: Meerdere
    De mooiste actie vond ik persoonlijk de kata-kill op petzer. Hele server niets doen, en dan in 1 klap met een volledig nutteloze veeg zitten. HEERLIJK.
    Verder vond ik mijn eigen 'WW-sloop zonder veeg' ook leuk. Zonder enige vorm van veeg de halve infrastructuur uit het WW van KNT schieten

Wie haalt het einde van de server niet: Alcatraz..
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: Anke
    Heb je verder nog wat spannends te vertellen: .
    S3: Blaze ~ TGMR | S1: PENGUIN! ~ Veto!
    S4: Cookies ~ Midgets

Gebruiker

Standaard

Beste speler: ik vind er veel goed...Hupsakee, King Schultz, Cookies,
    Beste alliantie: Midgets uiteraard
    De beste teamspeler: Dorine, Louise wel als eersten die genoemd mogen worden ook voor hun aandeel in het sitten bij het WW
    Allynoob: tja die zal er vast zijn, maar nomineer mezelf wel eerst
    Beste leider: leiding geven en kunnen geven.....geven lukt iedereen , maar kunnen zijn de mensen met het hart op de goede plek, bij ons zijn dat er meerdere. Maar mijn accountgenoot Tom is mijn held
    Meest overschatte alliantie: Empire
    Meest onderschatte alliantie: hmmmm tough choice
    Meest overschatte speler: Alcatraz van wat ik daarvan heb gehoord
    Meest onderschatte speler: Lord Kuperus
    Mooiste speler naam: Madelief
    Mooiste alliantie naam: Bloem
    Met wie zou je zeker graag in een alliantie zitten: met de mensen waar ik nu mee speel
    Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: daarvoor ken ik de server nog niet goed genoeg...in elk geval niet met cheaters
    Beste simmer: kabouter Wesley
    Beste aanvaller: Hupsakee en King Schultz
    Beste verdediger: Lord Kuperus
    Beste farmer: de pgene die steeds de meeste lintjes verzamelen he
    Mooiste actie van de server: miet nog komen...let maar op
    Wie haalt het einde van de server niet: Alcatraz haha
    Met wie zou je graag een spreekwoordelijk beschuitje eten: Rinus, mijn duals Tom en Frans) maar ook Jorre, Koen, Daan, Dorine, Louise, Rensie
    Leukste forumgebruiker:
    Minst leuke forumgebruiker:
    Met welke moderator identificeer jij je het meest:
    Heb je verder nog wat spannends te vertellen: ik vertel altijd spannende dingen en dit lijstje is in paar minuutjes gemaakt omdat ik moest van Rinus
    S1 Ergo - Templars S3 Frank Underwood - FM
    S4 King Schultz - Midgets S5 Baksteen - The Wall
    S6 IOS - Plague

Regels voor berichten